Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 25 Şub 2011
- Mesajlar
- 1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Komutanım o ürünü çok önceden biliyorum ilanda gördümGürol bu ürün nasıl sence?
Bizim makinalara olur mu?
http://www.hepsiburada.com/Liste/mo....aspx?productId=otm751201&categoryId=20029252
1_metalimi plastikmi yazmıyor,
2_metalsede kromajı nasıldır bilemiyoruz
bu tip şeyleri elle tutup görmekte fayda var ama bu fiyata çöp olsa ne olur oda var tabi
kromajı bize uyarsa koruma demirine konulabilir diye düşünüyorum
acele etmessen bana sisleri getiren şöför yine getirecek bir bakarım uyarsa sana alır gönderirim,olmadı benimkileri veririm konutanım


