Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Komutanım o ürünü çok önceden biliyorum ilanda gördüm
1_metalimi plastikmi yazmıyor,
2_metalsede kromajı nasıldır bilemiyoruz
bu tip şeyleri elle tutup görmekte fayda var ama bu fiyata çöp olsa ne olur oda var tabi
kromajı bize uyarsa koruma demirine konulabilir diye düşünüyorum
acele etmessen bana sisleri getiren şöför yine getirecek bir bakarım uyarsa sana alır gönderirim,olmadı benimkileri veririm konutanım
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Komutanım o ürünü çok önceden biliyorum ilanda gördüm
1_metalimi plastikmi yazmıyor,
2_metalsede kromajı nasıldır bilemiyoruz
bu tip şeyleri elle tutup görmekte fayda var ama bu fiyata çöp olsa ne olur oda var tabi
kromajı bize uyarsa koruma demirine konulabilir diye düşünüyorum
acele etmessen bana sisleri getiren şöför yine getirecek bir bakarım uyarsa sana alır gönderirim,olmadı benimkileri veririm konutanım

Sağol Gürol Teşekkür ederim. sitede başka bir model buldum yuvarlak krom 9 cm lik. ona gaz kestim. bakalım kısmet şimdilik acelesi yok. Yavaş yavaş olur hepsi. Nasılsa emekliye daha var :)
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Ben böyle bir ürün almıştım zamanında.İlandaki resim ile aynı.Fiyatta bu seyirlerde idi.Ürün çok kalitesiz.Malzemesi plastik idi.Kaplamasının içeriğini bilmiyorum ama oda solmuştu ve altından beyaz plastik çıkmaya başlamıştı bile.Ayrıca cam yerine plastik kullanmışlar.Denemek için takmıştık kablolar çok ince olduğundan yanmıştı ve plastik ısıdan erimişti.Paylaşmak istedim

Komutanım o ürünü çok önceden biliyorum ilanda gördüm
1_metalimi plastikmi yazmıyor,
2_metalsede kromajı nasıldır bilemiyoruz
bu tip şeyleri elle tutup görmekte fayda var ama bu fiyata çöp olsa ne olur oda var tabi
kromajı bize uyarsa koruma demirine konulabilir diye düşünüyorum
acele etmessen bana sisleri getiren şöför yine getirecek bir bakarım uyarsa sana alır gönderirim,olmadı benimkileri veririm konutanım
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Tamam kızmayın, valla birinci amirim böyle ürtkütmemişti beni...
Sadece fikir alışverişi yapıyoruz. Karar verdim zaten siteye danışmadan bişey yapmıycam motora. Reflektörlerden tecrübe edindim.
Bugün akşam üzeri bir iki parça buldum bakın bakalım bunlar nasıl? Bizim farın şekliyle uyumlu duruyor. Far gibi plastik nikelajlı.







Bunların tanesine 25 Tl dediler. (Panik yapmayın almadım bişey)
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Tamam kızmayın, valla birinci amirim böyle ürtkütmemişti beni...
Sadece fikir alışverişi yapıyoruz. Karar verdim zaten siteye danışmadan bişey yapmıycam motora. Reflektörlerden tecrübe edindim.
Bugün akşam üzeri bir iki parça buldum bakın bakalım bunlar nasıl? Bizim farın şekliyle uyumlu duruyor. Far gibi plastik nikelajlı.

[url]http://f1203.hizliresim.com/v/v/3vw6p.jpg[/url]

[url]http://f1203.hizliresim.com/v/v/3vwby.jpg[/url]

[url]http://f1203.hizliresim.com/v/v/3vwd3.jpg[/url]

Bunların tanesine 25 Tl dediler. (Panik yapmayın almadım bişey)

İlker komutan senim amir bir kişi. Bak burada biz kaç kişiyiz.:)

Fotoğrafını koyduğunuz farlar güzel görüntüye sahip. Aynı lambaların İstanbul'da satışı yine aynı para. Onlarda kullanılan ampüllerin yuvası otomobillerin fren lambasında kullanılan ampül yuvası ise İstanbul'da birinden Gürol 9 noktadan ışık veren led ampül almıştı. Fiyatı uygun ve beyaz ışık veriyor. Ben aynı ampülü yurt dışından çok daha pahalıya almıştım. Ledlerle yandımı çok daha güzel durur.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İlker komutan senim amir bir kişi. Bak burada biz kaç kişiyiz.:)

Fotoğrafını koyduğunuz farlar güzel görüntüye sahip. Aynı lambaların İstanbul'da satışı yine aynı para. Onlarda kullanılan ampüllerin yuvası otomobillerin fren lambasında kullanılan ampül yuvası ise İstanbul'da birinden Gürol 9 noktadan ışık veren led ampül almıştı. Fiyatı uygun ve beyaz ışık veriyor. Ben aynı ampülü yurt dışından çok daha pahalıya almıştım. Ledlerle yandımı çok daha güzel durur.
höyttttt 9 değil 12 nokta led

---------- Post added at 00:04 ---------- Previous post was at 00:02 ----------

Tamam kızmayın, valla birinci amirim böyle ürtkütmemişti beni...
Sadece fikir alışverişi yapıyoruz. Karar verdim zaten siteye danışmadan bişey yapmıycam motora. Reflektörlerden tecrübe edindim.
Bugün akşam üzeri bir iki parça buldum bakın bakalım bunlar nasıl? Bizim farın şekliyle uyumlu duruyor. Far gibi plastik nikelajlı.

[url]http://f1203.hizliresim.com/v/v/3vw6p.jpg[/url]

[url]http://f1203.hizliresim.com/v/v/3vwby.jpg[/url]

[url]http://f1203.hizliresim.com/v/v/3vwd3.jpg[/url]

Bunların tanesine 25 Tl dediler. (Panik yapmayın almadım bişey)

Bencede bunlar tamamdır komutanım
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
herkese selam. bir motor buldum. 2006 model 35 bin de. lastikler orta halli dedi bu demek ki lastik almak gerekecek. bizim supersportların lastikleri 800 TL civarıdır ama cruiserları hiç bilmem. kaliteli bir lastik alsak ki sanırım iç dış oluyor bunlar maliyeti yaklaşık ne olur acaba ?
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
höyttttt 9 değil 12 nokta led

---------- Post added at 00:04 ---------- Previous post was at 00:02 ----------



Bencede bunlar tamamdır komutanım

Ohh beee,
Onay geldi mutlu oldum.
Yalnız led ampul gerekli mi?
Yani şimdi asıl far sarı yanacak sisler ledler beyaz olacak. uyumsuz olmaz mı?
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
663
herkese selam. bir motor buldum. 2006 model 35 bin de. lastikler orta halli dedi bu demek ki lastik almak gerekecek. bizim supersportların lastikleri 800 TL civarıdır ama cruiserları hiç bilmem. kaliteli bir lastik alsak ki sanırım iç dış oluyor bunlar maliyeti yaklaşık ne olur acaba ?

shadow forumuna bakan bir yancı olarak, emir dostum ben daha yeni pirelli mt66 route lastik aldım. 140-90 16" ,130-90 16" iç lastikleri ile beraber 840 tl :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkese selam. bir motor buldum. 2006 model 35 bin de. lastikler orta halli dedi bu demek ki lastik almak gerekecek. bizim supersportların lastikleri 800 TL civarıdır ama cruiserları hiç bilmem. kaliteli bir lastik alsak ki sanırım iç dış oluyor bunlar maliyeti yaklaşık ne olur acaba ?

Metzeler ME 880 Marathon
Takım Fiyat Taksitle : 125€+225€ : 350 €
Peşin : 315 EURO DIŞ LASTİKLER
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
İlker komutan senim amir bir kişi. Bak burada biz kaç kişiyiz.:)

Fotoğrafını koyduğunuz farlar güzel görüntüye sahip. Aynı lambaların İstanbul'da satışı yine aynı para. Onlarda kullanılan ampüllerin yuvası otomobillerin fren lambasında kullanılan ampül yuvası ise İstanbul'da birinden Gürol 9 noktadan ışık veren led ampül almıştı. Fiyatı uygun ve beyaz ışık veriyor. Ben aynı ampülü yurt dışından çok daha pahalıya almıştım. Ledlerle yandımı çok daha güzel durur.

1982-2012 = 30 yıl
inasanın kanına işliyor emir komuta zinciri demek ... :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ohh beee,
Onay geldi mutlu oldum.
Yalnız led ampul gerekli mi?
Yani şimdi asıl far sarı yanacak sisler ledler beyaz olacak. uyumsuz olmaz mı?

İlker bey bizim farlar zenon olduğundan led kullanabiliyoruz renk aynı oluyor,led kullandığımız lambada sadece görünürlük ve ön aydınlatma amaçlı oluyor öyle delici bir sis lambası ışığı olmuyor,
eğer siz bu lambaları gerçek sis için kullanacaksanız içindeki ampuller 55 wattır sanırım 35 olması gerekir ama genelde 55 tir,35 türkiyede ben bulamadım dışarıdan sipariş yoluna gideceğim
55 wat sisleri kullanırsanız yaratacağı ısı ile alacağınız plastik lambalar ne olur bilemem,ABS plastikse problem olmayabilir ama normal plastikse erime yamulma olabilir diye düşünüyorum,o yüzden sis olarak kulanılacak olan lambaların metal olmasında fayda vardir derim
selamlar kolay gelsin
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
İlker bey bizim farlar zenon olduğundan led kullanabiliyoruz renk aynı oluyor,led kullandığımız lambada sadece görünürlük ve ön aydınlatma amaçlı oluyor öyle delici bir sis lambası ışığı olmuyor,
eğer siz bu lambaları gerçek sis için kullanacaksanız içindeki ampuller 55 wattır sanırım 35 olması gerekir ama genelde 55 tir,35 türkiyede ben bulamadım dışarıdan sipariş yoluna gideceğim
55 wat sisleri kullanırsanız yaratacağı ısı ile alacağınız plastik lambalar ne olur bilemem,ABS plastikse problem olmayabilir ama normal plastikse erime yamulma olabilir diye düşünüyorum,o yüzden sis olarak kulanılacak olan lambaların metal olmasında fayda vardir derim
selamlar kolay gelsin

Sisleri farla birlikte sürekli yanar vaziyette mi kullanıyorsunuz?
Ben koruma demirine değilde farın her iki yanına düşünüyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sisleri farla birlikte sürekli yanar vaziyette mi kullanıyorsunuz?
Ben koruma demirine değilde farın her iki yanına düşünüyorum.

Sisler genelde uzun fara bağlanıyor,Osman abininkiler kople ayrı ayrı far dahil
Özer abide ayırdı,sizde ayırırsanız daha kullanışlı olur
Ben daha elektrik bağlamadım zira düğmelerim elime ulaşmadı düğmeler geldiğinde yapacaklarım şöyle olacak
1-normal far açma kapama (motor çalıştığında yanmayacak ben yakacagım)
2-sisler angelli sadece 4 sisin angeli (park) yanacak
3-üst sisler
4_alt sisler
5-Arkaya yapacağım çantaların ve ekstra parkların açılıp kapanması (buda Osman abiden çalıntıdır,gündüz ekstradan takılan parkların bir iş yaptığı yok boşuna güç kaybı falan filan)
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Askeri okul ders notları=
İlk kural vereceğin emirler basit sade ve anlaşılır olmalı.... :
Gürol senin aydınlatma projesi ilk kuralı yerle bir etti. Karmaşık geldi. Sisleri uzunlara bağlamak şimdilik uygun. Düğme felan uğraşmaya gerek kalmıyor.
Alınan dersler:
Ampul watt ı düşük olsun,
Uzun farla bağlantılı olsun,
Kullanım esnasında ısı kontrolü yapılacak,
Ne yaparsan yap motorun asaleti bozulmayacak..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Askeri okul ders notları=
İlk kural vereceğin emirler basit sade ve anlaşılır olmalı.... :
Gürol senin aydınlatma projesi ilk kuralı yerle bir etti. Karmaşık geldi. Sisleri uzunlara bağlamak şimdilik uygun. Düğme felan uğraşmaya gerek kalmıyor.
Alınan dersler:
Ampul watt ı düşük olsun,
Uzun farla bağlantılı olsun,
Kullanım esnasında ısı kontrolü yapılacak,
Ne yaparsan yap motorun asaleti bozulmayacak..

İlker bey komutanım
benim anlattığımı yapmak için öncelikle 5 ayrı düğme gerekiyor zaten

bu asalet mevzusuna gelelim biz kısadan iyisimi)
Biz Mustafa Kemal ATATÜRK çocuğuyuz,motoruna askeriyenin asaletini yansıt sen,zaten gerisi gelir asilliği ne etsende bozulmaz )
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
İlker bey komutanım
benim anlattığımı yapmak için öncelikle 5 ayrı düğme gerekiyor zaten

bu asalet mevzusuna gelelim biz kısadan iyisimi)
Biz Mustafa Kemal ATATÜRK çocuğuyuz,motoruna askeriyenin asaletini yansıt sen,zaten gerisi gelir asilliği ne etsende bozulmaz )

İçin rahat oldun Gürol. Çabalar bunun için. Mustafa Kemal'in çocuklarına yakışır olsun diye.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
teşekkür ederim lastik fiyatları da supersporttan geri kalır değilmiş :)
artık alacağım motorun üzerinde orta halli de olsa acil değişim gerektirmeyecek bir lastik olmasını ümit etmek gerekecek sanırım. en azından sezonu çıkaracak bir takım olması iyi olacak.

bir sorum daha olacak. baktığım motorlardan birinin üzerince cobra marka egzos var. bu nasıl bir markadır, kıymetli midir ? tercih sebebi olur mu? ne dersiniz ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teşekkür ederim lastik fiyatları da supersporttan geri kalır değilmiş :)
artık alacağım motorun üzerinde orta halli de olsa acil değişim gerektirmeyecek bir lastik olmasını ümit etmek gerekecek sanırım. en azından sezonu çıkaracak bir takım olması iyi olacak.

bir sorum daha olacak. baktığım motorlardan birinin üzerince cobra marka egzos var. bu nasıl bir markadır, kıymetli midir ? tercih sebebi olur mu? ne dersiniz ?

süperdir,gözünü kapat al egzosu buda sesi http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=gRxsfbcDsO0 ammaaaaa,
orjinal egsozu yanındaysa orjinali yoksa muayeneden geçemessin,orjinalide sanırım 1500 liralar gibi rakamlardır.orjinali yoksa yanında çiz gitsin üzerini
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst