Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
İş yerinin manzarası çok güzel gerçekten lafım yok:joker:
Fotoğrafıda çok güzel çekmişsin Htc'ne sağlık arkadaşım:cherry:
Ama o saatte iş yerinde olma fikri beni çok sarstı:queen:
Güvenlik görevlisiyim sabah nobetimin bitmesine yakin çektim . Sabahları güneşin doğuşu akşamları kiz kulesi manzara resimleri kalite makine olsa canavar gibi manzara var