herkese günaydın

Katılım
15 May 2010
Mesajlar
830
Motosikleti
Honda sh125
Herkese günaydın
Sabah iş yerimin balkonundan güneşin doğuşunu çekmeye çalıştım elimden geldigi kadar HTC me Allah zeval vermesin :p

imag0558j.jpg

imag0564f.jpg

imag0563m.jpg

imag0561x.jpg

imag0562j.jpg

imag0559l.jpg

imag0560i.jpg
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
İş yerinin manzarası çok güzel gerçekten lafım yok:joker:
Fotoğrafıda çok güzel çekmişsin Htc'ne sağlık arkadaşım:cherry:
Ama o saatte iş yerinde olma fikri beni çok sarstı:queen:
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
830
Motosikleti
Honda sh125
Güvenlik görevlisiyim sabah nobetimin bitmesine yakin çektim . Sabahları güneşin doğuşu akşamları kiz kulesi manzara resimleri kalite makine olsa canavar gibi manzara var :)
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Madem dogumunda bulundun, kicinada bi tokat ataydin, gitmesin biyerlere aylardir onu bekliyoruz :)
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
HaTiCeyle çok güzel resimler çekmişsin
netice de insan böyle bi yerde çalışan adam yorulmaz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst