Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
neyinden memnun değil ybr nin? tamam senin hoşuna cb gitmiş olabilir gayet normal zevkler farklıdır da illa birini beğenince diğerine b.k atmak zorundamısın ?

ybr nın tıp olarak bıle tırnagı olamaz kalıteyı gec yamaha zaten daha saglam
 
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
ybr nın tıp olarak bıle tırnagı olamaz kalıteyı gec yamaha zaten daha saglam

Tip dediğiniz şey göreceli bir şeydir. Kişisel zevkler tartışılacak bir konu değil. Ayrıca kendi beğendiğiniz bir şeyi başkalarının da beğenmesini beklemek pek mantıklı değil.
O yüzden modellerin tipleriyle ilgili yorum yaparken cümlenin başına bence ekleyip, bunu bir kuralmış gibi aksettirmemek lazım.
Ayrıca cb125 daha dünkü motor. Hemen nasıl kanaat getirdiniz ybr'nin daha sağlam olduğuna?
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
Bugün beyazını gördüm ve gayet hoşuma gitti tipi. Ben Bir Honda fanatiği olarak herzaman Hondayı tercih ederim.2001 model Honda Kinetic hala taş gibi. Yeni aldığım CBR125 2012 model zaten göz bebeğim. YBR yerine bence bunu alın. Sorduğum bütün kuryeler YBR den memnun değil. Bence çok zarif bir motor.
senin şu yeni hondalardan haberin yok inş sende bu motordan alırda memnun kalırsın yoksa vay haline bak cbf çiler e kronik arıza konusunda 50 tane konu açtılar tekleyen mi istersin yağ yakan mı yoksa kampana şikayeti mi honda o kadar sağlam ki sana anlatamam..:queen:
ama ybr kadar değil:p
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ybr alah yapımı, cb kul yapımı. Niye ybr yi kötülüyosunuzki? :) cb yi kötüleyin :)
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
ybr fezaa:D
apache den tasarımı çalınmış 2007 den beri sürekli far grenajı değişmiş bi türlü hala istenilen olmayınca çalıntı yapılmış
ybr her motordan iyi olarak lanse ediliyor da neden hala en az satan motor onu anlamış değilim:mrgreen:
ama allah var cb125 iyi duruyo:p
 
Katılım
14 Mar 2012
Mesajlar
59
ybr fezaa:D
apache den tasarımı çalınmış 2007 den beri sürekli far grenajı değişmiş bi türlü hala istenilen olmayınca çalıntı yapılmış
ybr her motordan iyi olarak lanse ediliyor da neden hala en az satan motor onu anlamış değilim:mrgreen:
ama allah var cb125 iyi duruyo:p

Kimin hangi tasarımı nasıl yaptığını eleştirecek kadar bilgili değilsen eğer, honda hakkında söylediğin şu sözler hiç hoş değil bence. Birilerini hırsızlıkla suçlamak için sağlam ispatlar gerekir. Var mı elinde belge?
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
cb modeli geçmiştede olan fakat ülkemize yeni gelen bi model. Onun için o motora şu motora benzemiş olabilir ama onun kopyası bunun kopyası olamaz.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
Kimin hangi tasarımı nasıl yaptığını eleştirecek kadar bilgili değilsen eğer, honda hakkında söylediğin şu sözler hiç hoş değil bence. Birilerini hırsızlıkla suçlamak için sağlam ispatlar gerekir. Var mı elinde belge?

arkadaşım neden yazıyı anlayıp dinlemeden yorum yaparsınki?
onu ybr için dedim (=
bunu sadece bende demiyorum altın elbiseli adamda bunu söyledi e aklın yolu bir
cb125 konusu ise tamamen çindeki bir model ancak hondanın yeni nesil 700 x ve s serilerinin far grenajı ile uyumlu bir model

senin gibi yeni üye değilim ayrıcada
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
1,269
ybr alah yapımı, cb kul yapımı. Niye ybr yi kötülüyosunuzki? :) cb yi kötüleyin :)
yok ikisinide kötülemeyin herkes beğendiğini alsın kimsenin insanları motosikletinden soğutmaya hakkı yok herkes hoşuna gideni alıyor ama bazıları bilip bilmeden bir laf atıyor ortaya yok şu memnun değil yok bu memnun değil madem öyle beğenmiyorsunuz almayın şimdi ben başlasam burda cb yi kullananlar şöyle memnun değil böyle memnun değil şurası şöyle burası böyle desem yeni cb alan bir insanın hoşuna gider mi bu davranış herkesin tercihine saygı gösterilsin istiyorum ben cb alan arkadaşlarıma abilerime hayırlı olsun allah kazasız belasız binmeyi nasip etsin :rendeer:

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:06 ----------

arkadaşım neden yazıyı anlayıp dinlemeden yorum yaparsınki?
onu ybr için dedim (=
bunu sadece bende demiyorum altın elbiseli adamda bunu söyledi e aklın yolu bir
cb125 konusu ise tamamen çindeki bir model ancak hondanın yeni nesil 700 x ve s serilerinin far grenajı ile uyumlu bir model

senin gibi yeni üye değilim ayrıcada
hı ybr için dediysen madalya takalım o zaman :king:
 
Katılım
14 Mar 2012
Mesajlar
59
arkadaşım neden yazıyı anlayıp dinlemeden yorum yaparsınki?
onu ybr için dedim (=
bunu sadece bende demiyorum altın elbiseli adamda bunu söyledi e aklın yolu bir
cb125 konusu ise tamamen çindeki bir model ancak hondanın yeni nesil 700 x ve s serilerinin far grenajı ile uyumlu bir model

senin gibi yeni üye değilim ayrıcada

Honda yamaha tvs farketmez. Başkalarının eleştirileriyle yola çıkan kişilik yamaha'yı honda'yı bitirip şimdi de bana mı bulaşıyor?

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:38 ----------

arkadaşlar benim cb125, bazen çukurlara girerken veya tümseklerden geçerken far içinden tak diye bir ses yapıyor. Sizde de var mı acaba?
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ağu 2011
Mesajlar
1,108
Daha önce birisi tümsek ve çukurlarda, deponun dibindeki küçük grenaj gibi parçadan bir ses geldiğini söylemişti yanlış hatırlamıyorsam.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
9
Ben geçen hafta yaptırdım arkadaşım.45 TL verdim.Plaka +ruhsat+sigorta hepsi 245 TL ye mal oldu.Motoru da 1 haftadır kullanıyorum.şikayet edebileceğim bişey henüz olmadı.selamlar.
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
39
iskorpit kardeş nasıl 45 tl ye sigorta yaptın ? hangi sigorta ve motoru sigortatırken hangi tipi girdiler sisteme? ruhsatta motor tipi ne diye geçiyor? işlemlerin hepsini kendinmi yaptın?
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
9
Arkadaşım sırayla cevap vereyim.sigorta şirketi avivasa,motor tipi JA11 yazıyor.bu işlemlerin hepsini sigortacı yaptı.245 tl nin içinde onunda emek parası var.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
Honda yamaha tvs farketmez. Başkalarının eleştirileriyle yola çıkan kişilik yamaha'yı honda'yı bitirip şimdi de bana mı bulaşıyor?

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:38 ----------

arkadaşlar benim cb125, bazen çukurlara girerken veya tümseklerden geçerken far içinden tak diye bir ses yapıyor. Sizde de var mı acaba?


baktın mars oldun hala kendi tezini ıspatlamaya çalışıyon:mrgreen:
yahu arkadaş biz ybr yi çok eskiden biliriz kaç kasa tipi çıkarttığını senden daha iyi bilirim
saçmaladıkca battın be kardeşim:)
hadi bana inanmadın altın elbiseli adamada mı inanmıcam adam test pilotu neyse
hem ben motoru daha gelmeden anladım tam bir çin malı bak gördün mü tümseklerde bile ses yapmış daha şimdiden :queen:

ybr125 ön far tasarımı çalıntı malıntı ama cb125 ile karşılaştırılamaz bende sandım 2000 2500 tl olcak bu motor nerdee
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
39
Arkadaşım sırayla cevap vereyim.sigorta şirketi avivasa,motor tipi JA11 yazıyor.bu işlemlerin hepsini sigortacı yaptı.245 tl nin içinde onunda emek parası var.
Hocam ruhsat plaka işlerinidemi sigortacı yaptı ve sigorta,plaka,ruhsat içinmi 245 TL verdin? Eğer öyle ise çok iyi fiyat :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst