Malesef cross :(

Katılım
5 Ocak 2012
Mesajlar
64
Merhaba arkadaslar ben bir kaç gündür cross arıyorum ve boyum 1,60 oldugundan cross bulmak zor.Önerebileceğiniz croslar varmı ?
2,600 TL ye kadar
 

tcs

Katılım
4 Şub 2012
Mesajlar
288
aslında boyu kısa olanlara daha çok yakışıyo cross bana göre . Xt r ve kanuni 200 enduro ideal
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
Peki bunların sele yüksekliği nekadr arkadasım ?

selesinin döşemesi açılıp süngeri inceltilirse bir nebze alçalır. amortisörlerini de en yumuşağa alırsınız bir kaç cm daha alçalır. hangi modeli istiyorsanız üreticilerin sitelerine bakım sele yüksekliği bütün motorların teknik özellikler kısmında yazar :)
 
Katılım
17 Eyl 2011
Mesajlar
30
Bende asya as 200 gy 2 var boyum 1.74 bana küçük kalıyor bence sana uyar
 
Katılım
17 Eyl 2011
Mesajlar
30
as 200 gy de uyar

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:14 ----------

Arkadaşlar benim motor dönüşlerde çok kayıyor lastiğimi değiştirsem sıfır aldım motoru ama nede olsa çin malı
 
Katılım
5 Ocak 2012
Mesajlar
64
Arkadaşlar geçen gün asya 200 lüğüne bindim ayaklarım çok zor deyiyordu.uçları zor deydi :( :(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst