[DENİZLİ MT] 25.03.2012 Pamukkale Gezisiyle Sezon Açılışı

Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
pamukkale Ören Yeri’ne giriş ücreti 20 TL. 16 yaş altındakilere ücretsiz. Antik Havuz’a giriş 7-12 yaş arasına 10 TL, 13 yaş ve üzerine 23 TL.

tabi girmek isteyen girebilir


jandarma diyorum benim sayemde yırttık diyorum sen hala giriş diyon
 
Katılım
26 Kas 2011
Mesajlar
200
1- Zongoku
2- Cardoso
3- Sadeceo
4- Mehmet mümtaz
5- Savatage
6- byramdenizli
7- soccer
8-Yuce123
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Gezi İle İlgili Detaylı Bilgilendirme

Toplanış Saati: 12.00-12.30 arası Denizli Belediye Meydanı ( Hareket Saati en geç 12.40'tır arkadaşlar. Şehir dışından gelen arkadaşlarla özel olarak haberleşeceğiz. Uygun bir noktada buluşmayı gerçekleştireceğiz.)

Yemek: Yemek alanı gezimizin son varış noktası olan Ağlayan Kayadadır. Hocanın yeri olarak geçmektedir. Sezonun tam olarak açılmamasından dolayı şu anda sadece Alabalık mevcuttur. 2 Tane 250 gr alabalık+ Salata+ Ekmek kişi başı 12 Tl dir. Resmi Sitesi : http://aglayankaya.com/

Gezi Alanı: Arkadaşlar gezi yolumuzda Pamukkale- Karahayıt- Ağlayan Kaya bulunmaktadır. Pamukkaleye giriş ücretlidir. Geçen seneki bildiğimiz giriş fiyatı 20 TL dir. Antik kenti gezmek isteyen arkadaşlar olursa giriş yapabilirler. Biz kendilerini dışarıda bekleyeceğiz. Pamukkale dışında gezi güzergahında paralı giriş olan bir nokta yoktur.

Konaklama: Şehir dışından gelecek arkadaşlarımız için gezi dönüşü havanın kararması gibi bir durum olursa Karahayıtta ya da Denizlinin içerisinde Konaklama yeri ayarlanabilir. Tahmini olarak kişi başı 30-50 TL arası olabilir. Gece yola çıkmak istemeyen arkadaşlarımız için düşünülmüştür. Hava kararmadan herkesi uğurlamak istiyoruz. Bu arada ayın 25 inde sabah 3.00 de saatler 1 saat ileri alınacağı için hava 1 saat geç kararacaktır. Bilginize...

Gezi güzergahı: http://www.motosiklet.net/forum/etk...2012-pamukkale-gezisiyle-sezon-acilisi-2.html Bu konunun 2. sayfasından bakabilirsiniz. Denizli merkezli olarak gidiş dönüş tahmini 100 km lik bir gezimizdir. Depolarımızı ekstra durumlara göre biraz fazla doldurmakta fayda vardır.


Arkadaşlar şimdilik gezi notları bunlardır. Katkı yapmak isteyen veya herhangi bir sıkıntısı olan arkadaşımız varsa belirtsin lütfen herkesin isteği doğrultusunda gerekli düzenlemeleri yapalım. İnşallah hep beraber kazasız belasız güzel bir gezi yaparız.

Gezi Organizatörleri: Cardoso: Hilmi Sadeceo: Önder Zongoku: Bayram Mert

Özel durumları olan arkadaşlar üçümüzle de iletişime geçebilir. Saygılar. Selamlar....

Arkadaşlar Gezi güzergahı ile ilgili bir güncelleme yaptık. Gidiş yönümüzü tam tersine aldık. Şöyle ki daha önceki gezi güzergahı Denizli-Pamukkale-Karahayıt-Yeşil dere şelalesi- Denizli şeklindeydi. Şu anda Denizli-Yeşil Dere Şelalesi-Karahayıt-Pamukkale- Denizli şeklinde. Bu istikamette gezimizi güncelledik. Sebebi ise yemek faslını ilk yaparak daha çok geziye zaman ayırmak. Böylece ilk önce güzel virajlı bir yoldan Ağlayan Kaya( Yeşildere Şelalesi) ne gidilecektir. Burada Alabalık faslından sonra geziye devam edilecektir. Bilginize. Selamlar....

Gezi güzergahı sırasıyla
Denizli- Ağlayan Kaya tahmini 38,5 km

Ağlayan Kaya-Karahayıt tahmini 32,1 km

Karahayıt-Pamukkale tahmini 8 km

Pamukkale- Denizli tahmini 18 km
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Evet arkadaşlar gün geldi çattı. İnşallah hepimizin hoşuna giden güzel bir gezi olur. Son olarak saatlerimizi 1 saat ileri almayı unutmayalım :cherry: Gezi toplanma yeri Denizli Belediye Meydanıdır. 12.00-12.30 arası toplanma ve en geç 12.40 hareket ediyoruz arkadaşlar. 12.30 a kadar bekleyelim lütfen. Kimse gelmicek diye gitmeyin geleceğiz çünkü :cherry: 12.40 daki hareket saatine yetişemeyen arkadaşlarımız olabilir. Bize ulaşırlarsa seviniriz. Kendileri yolda gezimize katılabilir. Tüm arkadaşlara selamlar. İnşallah kazasız belasız güzel bir gezi yaparız.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst