- Katılım
- 16 Şub 2008
- Mesajlar
- 0
Vay be...
Zamanında dylan topiği ne hareketli güzeldi.. Baya bilgi paylaşımı vardı facebook falan doğru düzgün yokken hondahayatonda diye site kudular toplu 300-400 km lik geziler bile yaptılar.
şimdi ise kullanıcı pek yok olsada paylaşım yok.
Gerçi skutırcıların ayrı sitesi var ama ordada bir İtalyan sevgisidir(!) gidiyor. 250 cc altı motorlar şehir dışı gezilerine alınmıyor o yüzden orda bile ps150 yi seven çok kişi yok..
Burda Ps150i ve pcx bilgi paylaşımı sayfası birleştirilse yeterli canlılık ilgi sağlanır aslında.
@ Motorcu48
Son fotoyu çok beğendim:cat:
Zamanında dylan topiği ne hareketli güzeldi.. Baya bilgi paylaşımı vardı facebook falan doğru düzgün yokken hondahayatonda diye site kudular toplu 300-400 km lik geziler bile yaptılar.
şimdi ise kullanıcı pek yok olsada paylaşım yok.
Gerçi skutırcıların ayrı sitesi var ama ordada bir İtalyan sevgisidir(!) gidiyor. 250 cc altı motorlar şehir dışı gezilerine alınmıyor o yüzden orda bile ps150 yi seven çok kişi yok..
Burda Ps150i ve pcx bilgi paylaşımı sayfası birleştirilse yeterli canlılık ilgi sağlanır aslında.
@ Motorcu48
Son fotoyu çok beğendim:cat:

