BMW F 650 GS Power Sis Lambası Yapımı

Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Uzun zamandır Fantik Sinan abimin F650 FB'sine Power sis lambası sözüm vardı en sonunda montajı tamamladık kazasız belasız,buyrun sizlerle paylaşalım :cat:

ilk önce Alman'ın yaptıgı meşhur F650 GS'ye yakışacak power sisleri bulduk :p
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
İmage'de sorun var galiba fotolar yüklenmemiş.başka türlü yüklemeli :pale:


 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Bende motosikletime gece sürüşünü biraz daha konforlu hale getirmek için led sis takmak istiyordum.
Konunun takipçisiyim :)
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Bunlara gunduz fari desek daha dogrumu olur acaba. Sis olarak cok yetersizler sanki.
Goruntu ve gorunurluk olarak gayet iyiler.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
geliyor Ebubekir fırından yeni çıkmakta :)
normalde bu Power ledler Gündüz farı olarak anılsa'da geceleri güzel aydınlık vermekte sis lambası gibi.
aslında sis farı demek biraz ileri olur diyecegim ama gece karanlıgında net 50 mt mesafeyi aydınlatmakta.mercekler en düşük derece neredeyse 8 derece,O yüzden odak atışı yapıyor ışın kılıçları gibi.
ışın kılıçlarını yakmaya gerek kalmıyacak çünkü ışın kılıçlarının ampüllerinin her biri 55 watt 4.5 amp çekmekte akü ve konjektöre aşırı yüklenmekte yakıt sarfiyatına'da etki etmekte.
fakat power ledler bir grubu takriben 1 amp çekmekte.
bu power ledler birinci sınıf led ve mercek + su almaz metaryel.2'li-3'lü ve 5'li gruplar halinde satılmakta.kırmızı ve beyaz kasa esnek ser plastikten her şekle girmekte :)
siyah üzerinde kırmızı led olan kutu fonksiyon işlevini yerine getiriyor Power ledleri 4 farklı konumda yakıyor .



resimleri yükledigim sitelerde sorun var galiba çok yavaş yükleme yapıyor,devamını birazdan tekrar atarım.

---------- Post added at 20:16 ---------- Previous post was at 20:07 ----------

Tamer bu işi GÖREME de yaptın sanırım...:pl::p

Samet'im İmage nazlanıyor resim yüklemekte bende inat etmiyeyim en iyisi.
deneme
deneme
yok denemiyorum,birazdan yeniden denerim :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
ilk önce grup ledler için montaj ayağı yapıyoruz.
kesme biçme ve boyama işlemi buyrun ;


---------- Post added at 22:35 ---------- Previous post was at 22:32 ----------

resimlere devam





---------- Post added at 22:54 ---------- Previous post was at 22:35 ----------

resimlere devam,yüklemek biraz zor oluyor ama idare edelim :)



 
Son düzenleme:
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
güzel bir şeyler çıkacak gibi ilgiyle bakınıyorum.
şimdiden ellerinize sağlık. ledleri beğendim hazır lensli olmalarıda çok hoşmuş.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
sonuç bizce baya güzel oldu,hem görseli hoş hemde kullanılırlığı güzel + su geçirmez anahtarlarımızda işin güzel boyutu.
ama resimleri yüklemek sıkıntı şimdilik imageShack sitesi resimleri yükleme yapmıyor diğer sitelerde benim buldugum yavaş yüklüyor artık devamını yarın yüklemeye çalışırım.
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Hocam arada da maliyet yazabilir misiniz? Çok güzel gidiyor proje.Ayrıca bu ledleri temin edebileceğimiz mekanlar nereleridir?
Kolay gelsin.:)
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Tamer,bende imagede çok sıkıntı çektim..
tam resmi yüklüyorum,forum kodunu kopyalamaya çalışırken sign up yazıyor ve ekran hafif kararıyordu...
başaramıyordum..

ana sayfasından sanırım üye oldum..:p

mynet mail adresime bi mail geldi..oradaki linkten girdiğimde hiç sıkıntı yaşamıyorum...

artık üye kaydımı yaptılar,kurufasülleden yiyebilecekmiyim,karaambar kamyoncular derneğine kimlik kartım gelecekmi bilemiyorum..ama işim görülüyor artık...:queen:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
Tamer,bende imagede çok sıkıntı çektim..
tam resmi yüklüyorum,forum kodunu kopyalamaya çalışırken sign up yazıyor ve ekran hafif kararıyordu...
başaramıyordum..

ana sayfasından sanırım üye oldum..:p

mynet mail adresime bi mail geldi..oradaki linkten girdiğimde hiç sıkıntı yaşamıyorum...

artık üye kaydımı yaptılar,kurufasülleden yiyebilecekmiyim,karaambar kamyoncular derneğine kimlik kartım gelecekmi bilemiyorum..ama işim görülüyor artık...:queen:

samet ben zaten üyeyim ama tembellik yapıp siteyi üzerinden upload yapmıyorum,aslında yapsam daha iyi başka yere yüklemesi daha kolay.dur birazdan öyle deneyeyim birde.
bu arada bakim resim ekliyormu :)
malesef yükler gibi yapıyor bekliyor :silent:
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
samet senin gibi siteye giriş yapıp öyle yüklüyorum resimleri :)

almış oldugumuz su geçirmez anahtarlar.fiyatları en son toplu halde yazacağım arkadaşlar.



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
samet senin gibi siteye giriş yapıp öyle yüklüyorum resimleri :)

almış oldugumuz su geçirmez anahtarlar.fiyatları en son toplu halde yazacağım arkadaşlar.



Uploaded with ImageShack.us

sıra geldi ön far grenajının yan kapaklarını sökmeye



Uploaded with ImageShack.us

yapmış oldugum ayaklar


Uploaded with ImageShack.us

kesme-biçme-düzeltme-delme-boyama işlemi bitince geliyoruz montaja :)



Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
montaj işi bitince sıra su geçirmez anahtarların yerlerini delmeye geliyor.güzelce ölçtükten sonra matkap ile deliyorum alman harikası motorun grenajını :queen: alman yapmış ama eksik yapmış Türk tamamlar :)


Uploaded with ImageShack.us

ve bitmiş hali,bir şeye benzemişmi acaba :)



Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

birde karanlıktaki haline bakalım



Uploaded with ImageShack.us

düğmeler gece harika görünüyor renga renk :)



Uploaded with ImageShack.us

gündüz bile fena göz almakta



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

bunlarda bizim ustalar soldaki Ugur kardeş,sağdaki fanatik Sinan abim meşhur f 650 GS'yi f 650 FB'ye çeviren muhterem abimiz :)



Uploaded with ImageShack.us

Sinan abim dedi hazır hızını almışken şu arka frenler için aldığımız power ledleride bir zahmet ben takarken sen yardım et dedi bende yardım ettim abime :)
yalnız çok fena ışık veriyor frene basınca arkadan gelen kulakları bol bol çınlatır demedi demeyin :queen:
elimde siyah kablo bağı olmadığı için geçici olarak beyaz kablo bağı kullandım ama 10 dak. sonra siyahlarını alıp degiştirdim ben kılım Sinan abi benden kıl bu tarz konularda :)



Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

ve mutlu son jan janlı foto :) bir sıcak çayı hak ettik :)



Uploaded with ImageShack.us

---------- Post added at 23:58 ---------- Previous post was at 23:50 ----------

fiyatlara gelirsek

beyaz 2xbeşli grup power ledler 85 TL ( sürücü devresi dahil )
arka 2x3 lü kırmızı power ledler 65 TL
4 fonksiyonlu beyin 25 TL
2.5 mt 2x0.75 kaliteli kablo 2.5 TL
2 mt ısıya dayanıklı makaron 3 TL (kabloları dış etkenlerden korumak için kullanıyoruz )
suya dayanıklı anahtarlar çapı 16 mm olanlar 25 TL-çapı 19 cm olan 30 TL
kablo bağı 3 TL
diger malzemeler şirketten :)
 
Katılım
30 Ağu 2009
Mesajlar
77
tamer abicim ellerinize sağlık valla yolda görenlere ''BİR cisim geçti '' dedirtecek cinsten olmuş!!! :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst