Honda Honda Shadow 750 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ünal'ın basamakları fuar alanında taktık böyle oldu,hayırlı olsun
Ayaklarının altını silmeden bastı ama hadi dedim gençtir heyecanlıdır es geçtim.






Akşam sisleri takıyorum komsum geldi selam verdi arka yaslanmayı çok beğendi ama eksik dedi
arabasına gitti sişzewde bahsettiğim krom giydirmelerden verdi,uyguladım harika oldu ahada resimler
i









Bunlarda sisleri taktıktan sonraki resimler
çok daha iyi fotolar olmasına rağmen çeken komşum motorun karşısında saygı ile eğilirken heyecanla elleri titrediğinden biraz flu çıkmışlar
merak eden gelir canlı görür kardeşim..okaaa



 
Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
Selamlar;
Gürol bey çalışmalarınız, shadow kullacılarına katkılarınız emeğiniz için tebrikler.güzel işler çıkarmışsınız.sürücü için sissybarı nasıl sabitlediniz?shadowun çamurluğu plastik malzeme
olduğu için (eğer çamurluğa sabitlediyseniz) zaman içersinde kırılma,çatlama yapmazmı?
ayak pegleri dışa fazla açık gibi görünüyor.sağ taraftaki için egsoza yakın olmasın diye düşünmüş olabilirsiniz.fakat bu fazla olan dışa açıklık virajlarda yere temas edip motorun yatış dengesini bozabilirmi?

bende haftadır üşütmeden dolayı yatalak hastayım nerdeyse torba dolusu ilaç alıyorum.tedaviye dönük pek iyileşme olmayınca dün tekrar doktora gittim. bazı ilaçlardan kokteyl yapıp serum bağladılar.geçenki aşırı soğuklarda motorda üşüttüm büyük ihtimal.bu durumda ön camın ne kadar önemli olduğu ortaya çıkmış oluyor..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selamlar;
Gürol bey çalışmalarınız, shadow kullacılarına katkılarınız emeğiniz için tebrikler.güzel işler çıkarmışsınız.sürücü için sissybarı nasıl sabitlediniz?shadowun çamurluğu plastik malzeme
olduğu için (eğer çamurluğa sabitlediyseniz) zaman içersinde kırılma,çatlama yapmazmı?
ayak pegleri dışa fazla açık gibi görünüyor.sağ taraftaki için egsoza yakın olmasın diye düşünmüş olabilirsiniz.fakat bu fazla olan dışa açıklık virajlarda yere temas edip motorun yatış dengesini bozabilirmi?

bende haftadır üşütmeden dolayı yatalak hastayım nerdeyse torba dolusu ilaç alıyorum.tedaviye dönük pek iyileşme olmayınca dün tekrar doktora gittim. bazı ilaçlardan kokteyl yapıp serum bağladılar.geçenki aşırı soğuklarda motorda üşüttüm büyük ihtimal.bu durumda ön camın ne kadar önemli olduğu ortaya çıkmış oluyor..

Geçmiş olsun Uğur bey,
Sürücü yaslanmanın çamurlukla alakası yok iki koltuk arasındaki bağlantı demirine başka bir parçayla sabitlendi ve kızaklı istendiğinde çekip çıkarabiliyoruz
peglerdeki açıklık orjinale göre 7/8 mm ama yinede eğer gerekirse içerdeki sonundan radyus verilerek yukarıya doğru gerektiğinde bükülebilir fuar alanında özer ağbi kullandı ünalın motorunu gerek olmadığını düşünüyoruz şimdilik
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Selamlar;
Gürol bey çalışmalarınız, shadow kullacılarına katkılarınız emeğiniz için tebrikler.güzel işler çıkarmışsınız.sürücü için sissybarı nasıl sabitlediniz?shadowun çamurluğu plastik malzeme
olduğu için (eğer çamurluğa sabitlediyseniz) zaman içersinde kırılma,çatlama yapmazmı?
ayak pegleri dışa fazla açık gibi görünüyor.sağ taraftaki için egsoza yakın olmasın diye düşünmüş olabilirsiniz.fakat bu fazla olan dışa açıklık virajlarda yere temas edip motorun yatış dengesini bozabilirmi?

bende haftadır üşütmeden dolayı yatalak hastayım nerdeyse torba dolusu ilaç alıyorum.tedaviye dönük pek iyileşme olmayınca dün tekrar doktora gittim. bazı ilaçlardan kokteyl yapıp serum bağladılar.geçenki aşırı soğuklarda motorda üşüttüm büyük ihtimal.bu durumda ön camın ne kadar önemli olduğu ortaya çıkmış oluyor..

Geçmiş olsun uğurcum insan bir haber verir,hastayım diye..:pale:
Pazarda bulamazsak evden biraz portakal getiriverirdim bre :):)


Gürolcum buradan sanada selamlar olsun,herşey çok güzel oldu.
Son bar kaplamasıda şık olmuş.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
251
Motosikleti
bmw f650 cs
Selamlar;
Gürol bey çalışmalarınız, shadow kullacılarına katkılarınız emeğiniz için tebrikler.güzel işler çıkarmışsınız.sürücü için sissybarı nasıl sabitlediniz?shadowun çamurluğu plastik malzeme
olduğu için (eğer çamurluğa sabitlediyseniz) zaman içersinde kırılma,çatlama yapmazmı?
ayak pegleri dışa fazla açık gibi görünüyor.sağ taraftaki için egsoza yakın olmasın diye düşünmüş olabilirsiniz.fakat bu fazla olan dışa açıklık virajlarda yere temas edip motorun yatış dengesini bozabilirmi?

bende haftadır üşütmeden dolayı yatalak hastayım nerdeyse torba dolusu ilaç alıyorum.tedaviye dönük pek iyileşme olmayınca dün tekrar doktora gittim. bazı ilaçlardan kokteyl yapıp serum bağladılar.geçenki aşırı soğuklarda motorda üşüttüm büyük ihtimal.bu durumda ön camın ne kadar önemli olduğu ortaya çıkmış oluyor..
Uğur shadow u sattıktan sonra düzenin bozuldu hasta oldun baska motor seni hasta etti bence sen yine bir shadow al hastalık falan kalmaz 10 yaş daha gençleşirsin (çok geçmiş olsun kendine iyi bak görüşmek dileğiyle)
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Öncelikle uğur abi çok geçmiş olsun...Acil şifalar diliyorum..
Sonrasında Gürol abiye mutlu yıllar diliyorum..Yeni yaşın hayırlı olur inşallah..

Fotoğraflara gelecek olursak..Çamurlu ayaklarıma laf etmişsin ama motor resmen b.k götürüyor göründüğü üzre..
Ama bugün piril piril oldu canım benim..

Fuarda söylediğim gibi üstteki sislerin vidaları çok göze batıyor bence..Cama monte işide ne yalan söliyim kızacaksın belki ama pek içime sinmedi..
Zaten her çukurda lambur lumbur eden camım bide sileri takınca nolur bilmiyorum..
Cama değilde gidon vidasına tuttursak bence hem daha sağlam olur..Hemde far lambasına daha yakınlaştırmış oluruz..
Ama koruma demirindekilerde bi o kadar şık olmuşlar..
Ellerine gönlüne sağlık..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Öncelikle uğur abi çok geçmiş olsun...Acil şifalar diliyorum..
Sonrasında Gürol abiye mutlu yıllar diliyorum..Yeni yaşın hayırlı olur inşallah..

Fotoğraflara gelecek olursak..Çamurlu ayaklarıma laf etmişsin ama motor resmen b.k götürüyor göründüğü üzre..
Ama bugün piril piril oldu canım benim..

Fuarda söylediğim gibi üstteki sislerin vidaları çok göze batıyor bence..Cama monte işide ne yalan söliyim kızacaksın belki ama pek içime sinmedi..
Zaten her çukurda lambur lumbur eden camım bide sileri takınca nolur bilmiyorum..
Cama değilde gidon vidasına tuttursak bence hem daha sağlam olur..Hemde far lambasına daha yakınlaştırmış oluruz..
Ama koruma demirindekilerde bi o kadar şık olmuşlar..
Ellerine gönlüne sağlık..

Ahbe ünalım ne acelecisin yahu,sisleri nasıl duruyor diye yarım monte ettim cama iş bitiminde alttan fazlalık olan cıvatanın boyu kesilip kör topbaş somun takılacak ve (hatta bulabilirsem kartalbaş cıvata senin camdaki,ler gibi) daha keyifli olacak,benim cam zıpır tasarımı olduğundan taş gibi yerinde duruyor hiçbir kuvvet titretemez ama senin camın bende farkındayım tirtir titriyor bişey düşüneceğiz ona,far lambasına yakınlaştırmak kişisel tercih ben uzaklaştırmak taraftarıyım bizim motorlarda önden bakışta kafa biraz zayıf görülüyor o yüzden biraz ayrık sisler sanki kafayı doldurup daha kaslı gösteriyor örnek Osman abinin motoru
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Ahbe ünalım ne acelecisin yahu,sisleri nasıl duruyor diye yarım monte ettim cama iş bitiminde alttan fazlalık olan cıvatanın boyu kesilip kör topbaş somun takılacak ve (hatta bulabilirsem kartalbaş cıvata senin camdaki,ler gibi) daha keyifli olacak,benim cam zıpır tasarımı olduğundan taş gibi yerinde duruyor hiçbir kuvvet titretemez ama senin camın bende farkındayım tirtir titriyor bişey düşüneceğiz ona,far lambasına yakınlaştırmak kişisel tercih ben uzaklaştırmak taraftarıyım bizim motorlarda önden bakışta kafa biraz zayıf görülüyor o yüzden biraz ayrık sisler sanki kafayı doldurup daha kaslı gösteriyor örnek Osman abinin motoru


Resmini koymasını becerimiyorum. fakat en kısa zamanda öğrenecem. Gürol sende koy benim motorun resmini. Millet şhadowun babasını görsun kardeşim.:)
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Osman abi senin motordan sonra bizim makineleri konuşmak biraz gereksiz oluyor.:)
Anca seninkini örnek gösterebiliyoruz..
Saygılar..
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Ünal'cığım tabi ki örnekler olacak. Bu demek değil ki bana ait olan bir ayrıcalık olarak kalmalı. Her kim arkadaşım isterse bütün tecrübelerimizi paylaşırız. Benim ki biraz fazla motosiklet değiştirmekten biriken tecrübelerden ibaret.
Bu arada TÜRKİYE'den GÜRCİSTAN'a geçmek bizim Karadeniz Sarp sınır kapısında sadece (1 TL.) Bir TL. imiş. Ve gittiğinde istersen 90 gün kalınabiliyor. Pasaport gerekmiyor. Bizim Arhavi den Sinir kapısına 25 Km. Eh bizlerde Karadeniz türnesine çıktığımızda hergün çay, kahve içmeye, gezip görmeye, nataşa ....... , bol bol gideriz demektir.
Bak bu haberi Gürol abimize verince gece gündüz motosiklet sürüp slalom eğitimi almaya başlamiş haberin ola..!!!:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Zebahlara gadder DENZ DENZ DENZ
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Herkese Merhaba

Selam arkadaşlar,
epeydir izliyordum konuyu, yazılanları, resimleri, yapılanları ve daha nicelerini..
bende sizler gibi Shadow 750 sahibi olarak burada olmak istedim. Konya'da yaşıyorum (meslek gereği şimdilik buradayım). 2006 model 11000 Km.de bir SHadow'um var. Kabul ederseniz aranızda olmaktan memnuniyet duyacağım. Motorumun resimlerini koymak istiyorum ama kabul etmiyor. Nasıl yapıyoruz ? Yardımcı olursanız sevinirim.. Saygılar
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Hoşgeldiniz arkadaşım. Kazasız belasız en güzel günlerde motosikletini sürmek dileklerimle.
Kabul etmek ne demek başımızın üstüne...:)Bu gırdaba girmek çok kolay çıkmak zordur.
Komutan1968 olduğuna ve görev gereği Konya denince subay olmanız gerek.
Bizde işin en önem arzeden tarafı motorcu olmaktır. Meslek ve konum farketmiyor.
Burada bölüşülen ve tartışılan çok güzel anılar ve konuları bulabilirsınız. Ara sırada makara yapıyoruz. Bu da işin olmazsa olmazlarından.
Resim koyma işine gelince bende çok anlamam. İşi bir bilen size mutlaka yardımcı olacaktır. Sizleri de aramıza kazanmanın mutluluğu ile her zaman beraberliğimize diyorum.:rendeer:
 
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Hoşgeldiniz arkadaşım. Kazasız belasız en güzel günlerde motosikletini sürmek dileklerimle.
Kabul etmek ne demek başımızın üstüne...:)Bu gırdaba girmek çok kolay çıkmak zordur.
Komutan1968 olduğuna ve görev gereği Konya denince subay olmanız gerek.
Bizde işin en önem arzeden tarafı motorcu olmaktır. Meslek ve konum farketmiyor.
Burada bölüşülen ve tartışılan çok güzel anılar ve konuları bulabilirsınız. Ara sırada makara yapıyoruz. Bu da işin olmazsa olmazlarından.
Resim koyma işine gelince bende çok anlamam. İşi bir bilen size mutlaka yardımcı olacaktır. Sizleri de aramıza kazanmanın mutluluğu ile her zaman beraberliğimize diyorum.:rendeer:



Hoşbulduk Osman Bey. Teşekkür ederim..
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
Osman abi eğer bu gezi planı olursa çokda güzel olacak eminim..Gürcistan'a geçtikmide kaymak olur üstüne...

____

İlker bey..öncelikle hoşgeldiniz..
Resim yükleme konusunda çok emin olmamakla beraber resim yükleme sitelerinden faydalanmalısınız..
Fotoğrafı oraya yükledikten sonra sitenin size vereceği linki buraya yapıştırmalısınız...
Yalnız dikkat etmeniz gereken başına
eklemeniz..

---------- Post added at 00:56 ---------- Previous post was at 00:54 ----------

http://www.motosiklet.net/forum/mt-...nd-resim-ekleme-[imageshack-tekli-coklu].html

Bu link fotoğraf yükleme konusunda size yardımcı olacaktır..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hoşgeldiniz ilker bey
konyadan sanırım sizin motora geçen yıl taliptim eğer geçen yıl subat gibi aldıysanız ve çantalarınız hepcobeckerse aynı motor olmalı herşeyde bir hayır var.

verdiğim likte gözatı tıklayın,fotonuzu seçin,resimi yükleyi tıklayın,gelen sayfada ortadaki linki (forumlar için olanı) kopyalayıp buraya yapıştırın yüklemeniz tamam olacaktır,diğer fotolar içinde başka foto yukleyi tıklayıp işlemi tekrar edim
Tekrar hoşgeldiniz.
http://www.hizliresim.com/

---------- Post added at 10:30 ---------- Previous post was at 08:50 ----------

Tüm motorcular kardeş dedik
MT yararına bir link ekledim
nerede ne yenir dedim ne içiliri eklemedim
zira o hiç değişmez,
hani sıkıştığımızda bir büyüğe danıştığımız şey
BÜYÜK YENİ RAKI
http://www.motosiklet.net/forum/etk...99593-gezerken-turkiyede-nerede-ne-yenir.html

---------- Post added at 11:18 ---------- Previous post was at 10:30 ----------

Barış orjinal Harley montunu yolladım,kargosunuda ödedim ha sakın kazıklanma,beğenmedinmide hiç ses etmedin ?? )))
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Şub 2012
Mesajlar
229
Beni karşılayan değerli dostlara teşekkür ederim.
Motosiklet hikayemi resimlerle anlatmak isterim. İlk aşk çocukluk yıllarında İskenderunda PUCH ile başladı. Bilirsiniz Puch seksenli yılların idolüydü ve bizim evde mavi bir tane vardı. Tabi sonraları motosikletten uzak kaldım. Memleket içinde dolandım durdum. Bundan tam 12 yıl önce Kuşadasında Motoport (Bilenler vardır Motorcu Feridun) vasıtasıyla scooter kiralamaya gitmişken Feridun'un ısrarıyla EN500 kiraladım. Ve bir gün bundan alacağım dedim :) Ve önceki yıl Ankara Ulusan'dan Kawasaki EN500 ü aldım. Aldığımda aşağıdaki gibiydi :



Bir kış boyunca Konya'da bütün sanayicilerle samimiyet kurarak çabaladım çalışmalardan bir kare aşağıda, Konya'dan Argon kaynakçısı sevgili Ahmet Akalın'a ve İzmir Tire'den egzozcu Halil ustaya minnettarım. Hele Ahmet usta tıpkı ZIPPIRMAN gibi tam bir sanatçı. Metali hamur gibi işleyen adam :)



Bu da tüm işlemlerden sonraki son hali:



Tabi uzun seyahatler hep hayatımda olduğu için buna bir de Römork gerekti. Ahmet ustam sağolsun birlikte ellerimizle yaptık. Bakın :




Dikkat ederseniz römorkun ebatları Kawasaki için biraz büyük.. Neden acabaaaa????
Evet bu kadar Kawasaki muhabbeti yeter. Kasım 2011 de asıl hedefe ulaştım veeee 2006 model Shadow'uma kavuştum.

Bu da benim Shadow'um:





Bunları az önce sizin için çektim. Mesaiye Shadowla gelip gidiyorum. :) çook zevkli oluyor.
Zıppırman dostum, sanırım aynı motor. Konya ULUS motordan aldım. Komşu sayılırız aynı semtdeyiz. Aylarca takip ettim ve Kawasakiyi satar satmaz aynı gün aldım.
Hepinize kazasız sürüşler..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tekerinize taş değmesin
Biraz sizin motoruda giydirmelimiyiz ne )
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst