Kenan Sofuoğlu: İnançlı olduğum için sponsorluktan çekilenler oldu

Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
mesai saatinde mc hammer dinlemezsen veya mt nette lak lak yapmazsan hakkımı helal ederim...:p
yani hakkımı ödeyip yine etik olmayan bişey yapmaya devam mı edeceksin...
hani dinibütün hak hukuk kollayan bu bağlamda yaşayan bir adamdın...
seni mesai saatinde nette makara kukara yaparak gören MT de 100 bin kişi var...herkeş şahit...
bu hesabın altından kalkamam kanka, sine- i millete döneyim en iyisi
lakin sine-i ayu demedim, o yüzden şımarma, çekil kenara bakim sen :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bu hesabın altından kalkamam kanka, sine- i millete döneyim en iyisi
lakin sine-i ayu demedim, o yüzden şımarma, çekil kenara bakim sen :p


ben bilmem ...etik kurul bilir...

"Edep bilir, hayâ bilir ar bilir
Ana bilir, baba bilir, yar bilir
Soğuk bilir, sıcak bilir, kar bilir.."
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
beni Türk hakimlerine emanet ediniz :p

seni yap hukelalık bakam...seni etik kurula şikayet edebilirim...taciz etti pandik attı bile diyebilirim...:queen:bu memur kimden torpilli dicem...devlet büyüklerimiz hakkında iki ileri bi geri dümdüz gidiyo desem net diye bişey kalmaz hayatında...evde bile nete girmeye tırsarsın... :p
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
seni yap hukelalık bakam...seni etik kurula şikayet edebilirim...taciz etti pandik attı bile diyebilirim...:queen:bu memur kimden torpilli dicem...devlet büyüklerimiz hakkında iki ileri bi geri dümdüz gidiyo desem net diye bişey kalmaz hayatında...evde bile nete girmeye tırsarsın... :p

evet bir denetleme mekanizması var, lakin iddialar subute erişmediği takdirde müşteki hakkında ciddi getirileri olabiliyor bu tür başvuruların.
hülasa 10 yıl da bana çalışabilirsin, hatırlatayım
senin çalışmıyor diye hakkında şikayette bulunduğun adam, ortalamanın çok üstünde bir performansa sahiptir belki de
yetenekli olmak suç ise kafamı nerelere vuram, yakışıklılık suç ise kendimi hankı sandalyeden aşağı atam :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu topice ilk yorumu yazdımda başlattımya
yuh olsun bana
parmaklarım kırılaydı
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
yorgan gitti kavga bitti emmiler
makaraya sardık mevzuyu
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bu topice ilk yorumu yazdımda başlattımya
yuh olsun bana
parmaklarım kırılaydı

usta her mesajımdan sonra geyiğe sardınız diye mahalle bekçisi edasıyla mesjaını görür oldum rahatsız oluyorum...en sevmediğim şeyi yapıyosun...bana bunu yapma lütfen...ters bi anıma gelirsin kalp kırarım sonra üzülürüm kırıcı oldum diye...senden ricam bunu yapma...

sol köşede şikayet et tıklayıp yönetime bildirmen daha uygun...beni tanımıyorsun biraz klavyem pis insanları üzüyorum sonra toplayamıyorum ...

özün sözün bir senide çok seviyorum ama ben biraz dengesizim lütfen üstüme gelme...klavyemde ayar yok...

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:41 ----------

evet bir denetleme mekanizması var, lakin iddialar subute erişmediği takdirde müşteki hakkında ciddi getirileri olabiliyor bu tür başvuruların.
hülasa 10 yıl da bana çalışabilirsin, hatırlatayım
senin çalışmıyor diye hakkında şikayette bulunduğun adam, ortalamanın çok üstünde bir performansa sahiptir belki de
yetenekli olmak suç ise kafamı nerelere vuram, yakışıklılık suç ise kendimi hankı sandalyeden aşağı atam :p

taam ganga başarılı bir memursun ama yinede acemisin çaylaksın gözümde...ben memur olsam böyle ortalık yerde siyasi argümanı zorlamam...sen gittiğin yerlerde barınamıyon zaar bundandır...:p saf oğlansın...
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
usta her mesajımdan sonra geyiğe sardınız diye mahalle bekçisi edasıyla mesjaını görür oldum rahatsız oluyorum...en sevmediğim şeyi yapıyosun...bana bunu yapma lütfen...ters bi anıma gelirsin kalp kırarım sonra üzülürüm kırıcı oldum diye...senden ricam bunu yapma...

Mete Dost
ben senin yazdıklarına birşey demedim dememde
yorumu yapan sensin ben değil
mahalle benim olmadığı gibi
bekçilikte başkasını işi diye düşünürüm,
senim neyi sevip sevmediğini bilemem,ama saygıdada kusur etmem.sende dene iyi oluyor,
üzerine alındığın konu tamamen senin kendi yakıştırman yahu kim geyik kim sağlam banamı kalmış,banane..zatende alıştık ))

benim o yorumu yazmamın sebebi sen değilsin yani
uzun zamandır okumamıştım yazılanları okuyunca memleketin (din kitap )nerelerde olduğuyla birkez daha yüzleşmekti bana onu yazdıran

kırıcı olmak üzer evet ama bence bu yazdıklarımdan sonra yinede hafif bir üzülebilisin

Haaaa bak ekleme yapmışsın beni sevdiğin konusunda
bilmediğin şey.. ben seni daha çok seviyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
benim o yorumu yazmamın sebebi sen değilsin yani
uzun zamandır okumamıştım yazılanları okuyunca memleketin (din kitap )nerelerde olduğuyla birkez daha yüzleşmekti bana onu yazdıran

kırıcı olmak üzer evet ama bence bu yazdıklarımdan sonra yinede hafif bir üzülebilisin

abicim önceki mesajlarında cabası...bir geyiğe diyorsun ki sen niye geyiksin...benim olayım geyik be usta...ba geçen Korayla bana kaymıştın...o bir örnek...kızılcık zopası yemek istemem ama yaşımız olmuş kaç anamızdan babamızdan azar yememişiz bizi hizaya getirmeye çalışıyon...bırak kendi halimize bizi...:p herkes istediğini yazsın usta boşver yav...öyle bi kavrıyon ki konuyu öyle bi giriş yapıyon ki sanki bütün mesaj yazanlar gereksiz hissi veriyon o ambiansı yaşatıyon bize...üzme bizi...geyiğe makaraya özgürlük...:p
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
usta her mesajımdan sonra geyiğe sardınız diye mahalle bekçisi edasıyla mesjaını görür oldum rahatsız oluyorum..
bu ara pek agresif, pek alıngansın kuzum :p

Zıpırman emmim
ayarında olduktan sonra tartışma olsun, iyidir
şurda bi açık kapı bulsam siyonizme giydirecem belki biriki kişinin kafasına dank eder diye :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu ara pek agresif, pek alıngansın kuzum :p

Zıpırman emmim
ayarında olduktan sonra tartışma olsun, iyidir
şurda bi açık kapı bulsam siyonizme giydirecem belki biriki kişinin kafasına dank eder diye :)

O dediğin 3000 yıllık hikaye dostum
daha bu kafalarla 5000 daha iş yapar
hiç uğraşma derim ben
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bu ara pek agresif, pek alıngansın kuzum :p

Zıpırman emmim
ayarında olduktan sonra tartışma olsun, iyidir
şurda bi açık kapı bulsam siyonizme giydirecem belki biriki kişinin kafasına dank eder diye :)

kafamızı bulandırma böyle ideolojilerle...gir derbı topacına motorun hakkında şeylerden bahset arkadaşım...siz Türkler bu Memleketi nette her gün kurtarıyorsunuz zaten...bak zıprmenide haybeye kırdık iyi mi...:pale:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kafamızı bulandırma böyle ideolojilerle...gir derbı topacına motorun hakkında şeylerden bahset arkadaşım...siz Türkler bu Memleketi nette her gün kurtarıyorsunuz zaten...bak zıprmenide haybeye kırdık iyi mi...:pale:

Len neye kırılacam be
seninle oturur sabaha karşı vaktine kadar içeriz
güneşin ilk ışıklarında dövüşür,
ertesi akşam yine içeriz
olmazmı?
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
O dediğin 3000 yıllık hikaye dostum
daha bu kafalarla 5000 daha iş yapar
hiç uğraşma derim ben

zurnanın zırt dediği yere geldik sayılır
bundan sonra anlatmasak ta anlayacak anlamayanlar
sonra bütün bu izm lerin, farklılaşmaların, çağdaşlık dolmalarının, ırkçılığın, bilimsel öğretilerin, medya maymunlarının neye hizmet ettiklerini görecekler
lakin anlamı kalmayacak belki
belki de varlık mücadelesi veriyor olacaklar o anda
bizler bir oyunda oyuncu mu olacağız, yoksa kendi hür irademize göre mi yaşayacağız?
Allah, hakkımızda hayırlı olanı nasip etsin
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Len neye kırılacam be
seninle oturur sabaha karşı vaktine kadar içeriz
güneşin ilk ışıklarında dövüşür,
ertesi akşam yine içeriz
olmazmı?

sağol üstad alttan aldığın eyvallah ettiğin için benden olgunsun en azından onu öğrendik...neden olmasın...biraz sorunlu biriyim aga..idare et biraz beni...:p bi traş olam çocuğu okuldan alam işe gidem aga...haydin bana müsaade...:king:



zurnanın zırt dediği yere geldik sayılır
bundan sonra anlatmasak ta anlayacak anlamayanlar
sonra bütün bu izm lerin, farklılaşmaların, çağdaşlık dolmalarının, ırkçılığın, bilimsel öğretilerin, medya maymunlarının neye hizmet ettiklerini görecekler
lakin anlamı kalmayacak belki
belki de varlık mücadelesi veriyor olacaklar o anda
bizler bir oyunda oyuncu mu olacağız, yoksa kendi hür irademize göre mi yaşayacağız?
Allah, hakkımızda hayırlı olanı nasip etsin

Kereste Müdürü hadi sende pc kapayıp vira bismillah bi eve roketle ufaktan...mesain bitmiştir...sana verilen vara boşa ganga ne dersen di..zabahtan beri aylak aylak yazdın ayıptır günahtır be...:farao:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
Kereste Müdürü hadi sende pc kapayıp vira bismillah bi eve roketle ufaktan...mesain bitmiştir...sana verilen vara boşa ganga ne dersen di..zabahtan beri aylak aylak yazdın ayıptır günahtır be...:farao:

40 dakka var
hem evde de internet var, gene kurtulamazsın yavrım
sen şimdi bu istanbul trafiğinde işe mi gidecen akşam vakti :salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst