MT İSTANBUL-03.03.2012 Cumartesi Fuar öncesi kahvaltı buluşması

Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
şehir dışından gelecek arkadaşlar için taksimden, otogar ve diğer belirli noktalardan buluşma yerine nasıl gelinir yazsaydınız iyi olurdu...tarif tam tarif olmamış..en azından benim için...
 
Katılım
7 Ağu 2009
Mesajlar
330
bende yolu karıştırmadığım taktirde orda olacağım =))
katılım listesi
1-alper_tim
2-jesse
3-tanrinin_kirbaci34
4-AYDEMİR+ 5
5-Sametagir
6-Haydar bıçak+1
7-Bold
8-Takendy
9-furkanmg
10-Piyanist_irf
11 Rocknrolla+1
12 semihg
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tahminimce 10-10.30 otobüsüyle gelicem 12 gibi otogarda olurum metro filan belki 12.30-1 anca fuar alanına varmış olurum.. Ayrıca istanbulu hiç bilmem :)

Dostum ve diğer fuar yerini bilmeyen dostlar ;

Havaalanın'dan Ulaşım

Havaalanından fuara en hızlı ulaşım metro ile yapılmaktadır. Aksaray yönündeki HM1 hattına binerek, ilk durak olan "İstanbul Fuar Merkezi" 'nde inebilirsiniz.
Fuar alanı taksi ile, havaalanından 5 dakika uzaklıktadır.

Otogar'dan Ulaşım

Eğer metro ile gitmek isterseniz, HM1 hattında Havaalanı yönündeki metroya binerek 9. durak "İstanbul Fuar Merkez" 'nde inmelisiniz. (Yaklaşık 25 dakika sürecektir.)

Taksim'den Fuar Alanına Ulaşım

Eğer metro ile gitmeyi düşünürseniz Kabataş'a giden funiküler sistemi kullanarak Kabataş'a gelin. Buradan Zeytinburnu yönündeki TR1 Hattını kullanarak son durak olan Zeytinburnu'nda inin. Buradan aktarma yaparak Havaalanı yönüne doğru giden metroya (HM1) binerek 5. durak olan "İstanbul Fuar Merkezi'nde inmelisiniz. (Yaklaşık 50 dakika sürecektir.)

Kadıköy'den Fuar Alanına Ulaşım

Kadıköy'den Bakırköy'e giden İDO Deniz Otobüsünü kullanabilirsiniz.

Bostancı'dan Fuar Alanına Ulaşım

Bostancı'dan Bakırköy'e giden İDO Deniz Otobüsünü kullanabilirsiniz.

Sultanahmet'ten Fuar Alanına Ulaşım

Eğer metro ile gitmeyi düşünürseniz Zeytinburnu yönündeki TR1 Hattını kullanarak son durak olan Zeytinburnu'nda inin. Buradan aktarma yaparak Havaalanı yönüne doğru giden metroya (HM1) binerek 5. durak olan "İstanbul Fuar Merkezi" 'nde inmelisiniz. (Yaklaşık 30 dakika sürecektir).

Fuar Alanına UlaşımMetrobus ile Ulaşım

Zincirlikuyu, Mecidiyeköy, Avcılar ve Söğütlüçeşme'den Fuar alanına ulaşım en hızlı Metrobus ile sağlanmaktadır. M2 hattını kullanarak "Yenibosna-Kuleli" durağında inerek Yenibosna'dan Metro ile (HM1) fuar alanına ulaşabilirsiniz.
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
evetttt:mrgreen::queen::queen:


umarım olmaz



bu arada B planı için şöyle bişey düşündüm yeterli çoğunluk olursa fuar alanının aşşağı taraffında bulunan yerde belli bir saatte toplanıp orda bilet dağıtımı yapabilirim :wiinkk:

bende istiyem bende istiyem :cherry::p alpercim bende fuar alanını kocaeline taşıyacaksın sandıydım :cherry::queen::p
 
Katılım
29 Ara 2011
Mesajlar
37
Merhaba, ben de bir arkadaşım ile katılmayı çok isterim. yağmur değil de umarım kar yağmaz. önümüzdeki haftanın hava tahminleri rezalet görünüyor...
 
Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
743
alper abi kahvaltıya o gün gelme durumum olmayabilir ben sana cep ten ulaşsam bilet için uyarmı kahvaltıdan sonra direk kapının orda bekleyim
 
Katılım
16 Haz 2011
Mesajlar
314
Aman tanrım yer seçimi bu kadarmı güzel olur :queen: :thumleft: E-5 üzerinde bulunmuyacak gibi değil.. Nasip kısmetse çinçançonumda sıkıntı çıkmazsa gelirim :cat: :rendeer:
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
884
Bende gelecem tabi ama hava bu günkü kadar güzel olursa daha iyi olur metehan gangamlada konuştum bi aksilik çıkmazsa gelicez listeye perşembe yada cuma eklensek olurmu?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Nis 2011
Mesajlar
140
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben annem ile birlikte geleceğim malum 15 yaşındayım ama oradan fuara gidemeyeceğim eğer fuara giden ve artçı arayan varsa gelebilirim :)
Doğuş ben tek olarak gelicem istersen seni artçı olarak alabilirim:cat:
 
Katılım
26 Şub 2012
Mesajlar
4
1-alper_tim
2-jesse
3-tanrinin_kirbaci34
4-Haydar Bıçak + hanımla gelicem
5-NstlJiApache+Kardeşim
6-
7-
8-
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst