MT İSTANBUL-03.03.2012 Cumartesi Fuar öncesi kahvaltı buluşması

Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
Buluşma tarihi:03/03/2012 cumartesi
buluşma yeri: Hacıbozan Oğulları yenibosna
buluşma saati: 09:00-09:30
kahvaltı sonrası hareket saati:10:45
fuar alanına giriş:tahmini 11:00-11:15
yer tarifi: e-5 den havaalanı istikametine giderken şirinevleri geçer geçmez sağ tafta yan yola girilir yaklaşık 100 metre sonra sağda mavijeans ve derimodun ortasında hacıbozan oğullarını göreceksiniz

kroki :

bu sene eski günlerde olduğu gibi fuar öncesi bi kahvaltı buluşması yapalım dedim :bounce:
gelecek arkadaşlara kahvaltı sonrası fuar davetiyesi dağıtımı yapılacaktır:queen::flower:


katılım gösterecek arkadaşlardan ricam lütfen kesin gelecekseniz listeye isminizi yazınız
çünkü mekana sayı verilecektir ona göre hazırlık yapılacak

bize uygulanacak fiyat şöyledir
kahvaltı tabağı + sınırsız çay 12.50 TL
:wiinkk:


katılım listesi
1-alper_tim
2-jesse
3-
4-
5-
6-
7-
8-
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
75
Sadece motosikletliler mi katılacak kahvaltıya?yoksa motosikleti olmayanlar da katılabilir mi tanışma amacıyla?
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
3
kahvaltıya gelmeye çalışırım.gelemez isem şayet fuar biletlerimi her zamanki gibi senden alacağım. dostca kal...
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
ya ben kahvaltiya gelemeyebilirim ama fuara gelmek istiyorum bileti nerden alıcaz nasıl temin edicez
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
yahu ben fuarın yapılacağı yeri bulma konusunda endişeliyim ki......

Hacıbozan Oğulları yenibosna nire yav??:joker::pl::flower:
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
yahu ben fuarın yapılacağı yeri bulma konusunda endişeliyim ki......

Hacıbozan Oğulları yenibosna nire yav??:joker::pl::flower:
yer tarifi ekledim yukarı ayrıca krokide eklencek olmadı seni incirlide ömür plazanın ordan alırım :wiinkk:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
büyük ihtimal motosikletsiz gelirim..toplu yada topsuz taşımayla yani..

seni 9899 dan ararım....
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
ben sanırım kahvaltıya gelemeyeceğim ama bişey sormak istiyorum :
şu yelek başlıgı kalkmışmı ben mi bulamadım ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Nis 2011
Mesajlar
140
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende Katılıyorum Alper abi benide yaz:cat:
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
ben de sizi fuar alanında bekliyor olacağım çünkü fuar alanına varma saati (11.30) biraz geç geldi bana :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Nis 2011
Mesajlar
140
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güncel..:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst