- Konu Yazar
- #1
Yag yakma sorunundan dolayı sipariş edilen parçalarım gelmişti ve 3 hafta zaman vermişlerdi takılması için onada tamam dedik ve bugun aradılar Pistonlarınız çizilmiş biz bu parçaları takarsak yine ilerde yag yakmaya başlıycak bunun için fabrikayı aramışlar Hondadan yeniden Onay bekleniomuş Ama motorun Garantisi bitti Diye onay vermeme gibi şansta varmış ne kadar sürer dedigimde Aldıgım cvp fabrikada onayı japonyadan alıcakmış Saçmalıga bak Kardeişm zaten aylar önce bu onay verilmişti. şimdi tekrardan bidamı onayı bekliycez .S
onay geldiginde Zaten motorun garantisi vardı e onayın gelmeside uzun sürünce dogal olarakta garantinin süresi geçmiş bu benim sorunummu..
Motor: 09 1000 rr
onay geldiginde Zaten motorun garantisi vardı e onayın gelmeside uzun sürünce dogal olarakta garantinin süresi geçmiş bu benim sorunummu..
Motor: 09 1000 rr