İlk Kar Kazası Benimmm :=)

Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
343
Aslinda boyle seyler iyidir. :)) dusmeyi ogreniriz :)) ve cokta zevkli. ama tabi dikkat etmek lazim yinede. sabah bende pirelendim dedim cikarayim. motoru ama gozum kesmdi dedim sbah sabah atrakson olmasin :))) gecmis olsun ..dusecegini bilip dusmekte guzel oluyor:))))
çıkar çıkar abi :d uyma şeytana sen bin gez :D
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Motoru bi yere vurarak düzelttiyseniz koruma demirini, şase kırılırsa bir gün hiç şaşırmayın.
 
Katılım
6 Ara 2011
Mesajlar
28
Geçmiş olsun.. Karda buzda pek çıkmamak gerekiyor. Terso bir durumda Allah korusun.
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Ooo drift kazası oldu desene hocam.:)Kar da motosiklet kullanmak profesyonellik,tecrübe hepsini bir kenara bıraktırır.:D Haberin olsun.Yavaş gir virajlara...:)Ne güzel motosikletin hasar aldığında mutlu olabiliyorsun.:DBen motorumu şu dakika itibariyle satmış bulunuyorum.Babamın ortak olduğu şirkete.:D Para almadım.İleride alacağız kısmetse.Motosiklet daha ne yan yattı,ne yağmur gördü ne de kar...2500 km...2009 model.:D
7 kez yağ değiştirmişim.:D300-500-1000-2 kez yazdan çıkarken.Sonrası 1500-2000...:D
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
343
Ooo drift kazası oldu desene hocam.:)Kar da motosiklet kullanmak profesyonellik,tecrübe hepsini bir kenara bıraktırır.:D Haberin olsun.Yavaş gir virajlara...:)Ne güzel motosikletin hasar aldığında mutlu olabiliyorsun.:DBen motorumu şu dakika itibariyle satmış bulunuyorum.Babamın ortak olduğu şirkete.:D Para almadım.İleride alacağız kısmetse.Motosiklet daha ne yan yattı,ne yağmur gördü ne de kar...2500 km...2009 model.:D
7 kez yağ değiştirmişim.:D300-500-1000-2 kez yazdan çıkarken.Sonrası 1500-2000...:D
motora kıyabilmek değil usta bu sinyallere aynaya kıyabilmek yani en fazla 50 lira masrafa büyük bir eğlence,motorumun motoruna,kaportasına kıymıyorum ya.birde şu aman motorum çamurda kirlenir karda kirlenir kıyamam diyenler var :) benzin istasyonlarında verin 2 lira en ince detayına kadar temizliyorlar :) tifitiye tofita yokk sert meyvee :d
 
Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
497
Bende aynısını bisiklette denemiştim çok zevkliydi motorla karda sürmek daha bi güzeldir heralde denemek lazım valla yanlamalar patiler matiler:))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst