Kawasaki, Toprak’ın peşinde

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Milli motosikletçi Kenan Sofuoğlu ile 2012 yılı için anlaşma yapan Lorenzi Kawasaki takımı, 15 yaşındaki Toprak Razgatlıoğlu’nu da genç takımına katmak istiyor.

motosikletinde gelecek vaat eden sporcu olarak gösterilen ve Kenan Sofuoğlu’nun her ortamda destek verdiği Toprak Razgatlıoğlu, Türkiye’yi Avrupa’da temsil etmeye hazırlanıyor. Kenan Sofuoğlu’nun yeni takımı Kawasaki’den transfer teklifi alan genç motosikletçi için Spor Genel Müdürlüğü’nden onay bekleniyor.

Motosiklet Federasyonu Başkanı Bekir Yunus Uçar, Toprak için Kawasaki takımından teklif geldiğini ve bunun için Spor Genel Müdürlüğü’ne yazı yazdıklarını kaydetti. ”Olumlu görüş geldiğinde Toprak için sözleşmeyi hemen imzalayacağız” diyen Uçar, şöyle konuştu:

”Toprak’ın da artık uluslararası platformda yarışmasını temin etmiş olacağız. Toprak, Superbike organizasyonu içerisinde Kawasaki gençler takımıyla Avrupa Şampiyonası’nda yarışacak. Toprak henüz 15 yaşında, uluslararası bir başarısı da yok. Türkiye’de daha yeni yarışmaya başlamış sporcu. Fakat kabiliyeti yüksek bir sporcu. Kenan’ın vermiş olduğu referansla Kawasaki teklif getirdi. Bu teklif, federasyonuz, motosiklet sporu ve Toprak için çok güzel bir gelişme.”

Moto Aktüel
Online Motosiklet Bilgi Kaynagı
 

Ekli dosyalar

  • 2q99ova.jpg
    2q99ova.jpg
    17.3 KB · Görüntüleme: 5,649
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Babasının yönlendirmesi kendi azmi ve şansı birleşti hak ettiği yerlerde yarışacak umarım.

Toprağa başarılar dilerim.
 
Katılım
7 Eyl 2011
Mesajlar
41
İşte bilinçli yetiştirilmiş bir motosikletçi daha...
Eğer toprak kardeşime bilinçsiz bir şekilde motor sürmeyi öğretselerdi antalyada bir akım olan 'şaka makinaları' gibi apaçi takımının başkanı olurdu.. Gerçekten canı gönülden tebrik ediyorum ve başarılar diliyorum
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
İnşallah başarılı olur,

Ancak Kawasaki mi Toprak'ın peşinde Toprak mı Kawasaki'nin karışmış olabilir. Şuan için gayet de normal olan 2. durum :)
 
Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
İnşallah Türkiyeye Büyük Başarılar Getirmiş Bir sporcu Olarak Görmek istiyorum Toprağı
Bu Başarıyı sağlaması İçince Zaten Kawasaki Ducati Honda Gibi firmalara ihtiyacı var
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Daha büyük bir şampiyonaya adım atmanın eşiğinde olması sevindirici, ancak kariyer rotası olarak -koyulan hedefe göre- doğru mudur seçilen rota ? Toprak her zaman belirtiyor MotoGP'de yarışmak istediğini, bunun için en doğal yol moto3 --> moto2 ---> MotoGP yolu. Üstelik 2012'de 125cc artık moto3 oluyor, 4 zamanlı 250cc tek silindir motorlar yarışacak. Sanki oraya gitse sonuç ürün (MotoGP) için daha iyi bir adım atmış olacaktı. Öte yandan Stock 600 Avrupa Şampiyonası'na gidince bir nevi Kenan'ın kanatları altında olacak, bu da güzel bir avantaj. Ama ne olursa olsun Superbike padoğundan MotoGP'ye geçmek hiç kolay değil, hele Kenan'ın geçen sezon yaşadıklarını göz önüne alırsak...
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
adam her türlü motora biniyor trail cross supermoto ss bence yaşı küçük olduğuna aldanmayın çocuk ta yetenek var benden demesi hatta sakarya da motor tamir ettirmeye benim ustaya gelir ayrıyetten çok saygılı bi genç...:cat:
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Daha büyük bir şampiyonaya adım atmanın eşiğinde olması sevindirici, ancak kariyer rotası olarak -koyulan hedefe göre- doğru mudur seçilen rota ? Toprak her zaman belirtiyor MotoGP'de yarışmak istediğini, bunun için en doğal yol moto3 --> moto2 ---> MotoGP yolu. Üstelik 2012'de 125cc artık moto3 oluyor, 4 zamanlı 250cc tek silindir motorlar yarışacak. Sanki oraya gitse sonuç ürün (MotoGP) için daha iyi bir adım atmış olacaktı. Öte yandan Stock 600 Avrupa Şampiyonası'na gidince bir nevi Kenan'ın kanatları altında olacak, bu da güzel bir avantaj. Ama ne olursa olsun Superbike padoğundan MotoGP'ye geçmek hiç kolay değil, hele Kenan'ın geçen sezon yaşadıklarını göz önüne alırsak...

Bencede MotoGP hedefi için zor bir yer seçmiş.Moto3 ten başlaması daha uygun olurdu.Zaten kariyeri boyunca Kenan'ın kanatları altında olması bence çok iyi değil.Kendi kararını verip ona yönelmesi lazım.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
Anlamadim ben...:silent:
Ta Antalya'dan sakarya'ya motosikletini tamir ettirmeye geliyor!!!
aga toprağın baba sı sakaryalı meşhur tekteker arif tir yani sakarya da sık sık bulunur yaz tatilinde trail çalışıyordu mavi bi traili var kendisinin güzel teker yapar:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst