- Konu Yazar
- #1
meraba arkadaşlar sayfanın yeni üyesiyim bende cup 110 cc motor var yeni silindir taktım(set olarak) şuan 600 km yol yapabildim benim motorumdada benzer bir sorun var 1 ve 2 vites güzel ama 3 ve 4 kötü önceden motorun kendi ibresiyle 100 görürken şimdi 3 te bağıra bağıra 800 diyor 4 e attığım zaman sürat düşmeye başlıyor aynı zamanda 3 ve 4 te gaza birden yüklenince 1 2 sn yığılıyor sonradan gaz yemeye başlıyor karbüratör ayarları iğne en allta hava ayarı 2.5 te ve açık hava filtresi var çok ısınıncada bayır aşşa boşa attığım zaman bi süre sonra stop ediyor galiba şişiyor sizce bu sorunumu nasıl çözerim bilgili tecrübeli arkadaşlarımdan yanıt bekliorm teşekkürler.