- Katılım
- 8 Ocak 2011
- Mesajlar
- 46
tekrardan çok sağol fazlasıyla bilgilendirdiğin için..seni bulmuşken herşeyi sorayım diyorum
Açıkcası 6bin tlye kadar bütçem var.scooterim 2. elde 3bin tl civarında ediyor.3bin tlde üzerine koyayım alayım diyorum kışın.2009 yada 2010 model kırmızı yada siyah renk(sarı hiç hoşuma gitmiyor) düşük kmde bi araç bulabilirim inşallah diye düşünüyorum.GT 250R da füme renk var o çok güzel ama cometde o renk yok sanırım..
Bu arada lastikler iyi olsada degiştiririm sanırım.çünkü üzerindeki lastikler shinko - çinko - şinko adında bi lastikmiş
Michelin pilot activ var sanırım takım olarak bunlara uyan.en azından aman kaycammı vs. diye düşünmem.çünkü 125cc sıfır scooterimde bile duro marka dandik lastiklerimi hemen kaliteli bi lastikle degiştirmiştim.ve gerçekten lastik farkettiriyo scooterde bile.
17 lt ile düzgün kullanımda 400km menzil fena sayılmaz.5litre/100km gibi bir değere gelirki fena değil.
Bilinen bi motor almak bende isterim tabi ama comet keşke GT250R kadar yaygın olsa.Sahibinden.comda 35 kadar ilan var.ve benim beğendiğim yani alınabilir olarak gördüğüm motorlar bi elin parmağını geçmez.
Bu arada çanta takma işi zor vs. diye duymuştum.bunu nasıl hallettin?benim Comet istememdeki sebep arkaya ve yana 3 lü çanta seti takıp ara sıra uzun yol yapmak.Sanırım önceden comete bunu yapan yok..Sport touring tarzı bişey çıkar ortaya sanırım
Son olarak STkanuni Cometlerin kafa far yapısı ve üstteki şapkası güzel gözüküyor.eğer 2008 öncesi alırsam ondan takayım diye düşünüyorum..
Açıkcası 6bin tlye kadar bütçem var.scooterim 2. elde 3bin tl civarında ediyor.3bin tlde üzerine koyayım alayım diyorum kışın.2009 yada 2010 model kırmızı yada siyah renk(sarı hiç hoşuma gitmiyor) düşük kmde bi araç bulabilirim inşallah diye düşünüyorum.GT 250R da füme renk var o çok güzel ama cometde o renk yok sanırım..
Bu arada lastikler iyi olsada degiştiririm sanırım.çünkü üzerindeki lastikler shinko - çinko - şinko adında bi lastikmiş
17 lt ile düzgün kullanımda 400km menzil fena sayılmaz.5litre/100km gibi bir değere gelirki fena değil.
Bilinen bi motor almak bende isterim tabi ama comet keşke GT250R kadar yaygın olsa.Sahibinden.comda 35 kadar ilan var.ve benim beğendiğim yani alınabilir olarak gördüğüm motorlar bi elin parmağını geçmez.
Bu arada çanta takma işi zor vs. diye duymuştum.bunu nasıl hallettin?benim Comet istememdeki sebep arkaya ve yana 3 lü çanta seti takıp ara sıra uzun yol yapmak.Sanırım önceden comete bunu yapan yok..Sport touring tarzı bişey çıkar ortaya sanırım
Son olarak STkanuni Cometlerin kafa far yapısı ve üstteki şapkası güzel gözüküyor.eğer 2008 öncesi alırsam ondan takayım diye düşünüyorum..