Vay beSuper olmuş D:
evet çok yol katettik yenisine bakınca anlarsın.8 ay öncesine göre baya yol kat etmişsinizdir heralde.
bizde ilk defa 8ay önce gördük gerçekten çok zevkli yeni gezimizide yükledim.İlk defa gördüm böyle bir şey, çok güzel bir motor, çokta zevkliye benziyor :thumleft:
çok zevkli 1 hobi imkanlar ölçüsünde devam edeceğiz. inşallah.hobinin peşinden koşmak işte bu...tebrik ederim...
buyur gel komşu.nasıl keyiflidir şimdi o denemekisterim doğrusu :mrgreen:
estağfurullah yaratmak allaha mahsus. biz sadece yaratılmışın şeklini değiştirip icat yaparız.güzel yurdumun yaratıcı bir insanı daha:cat: elinize emeğinize sağlık:rendeer:
sağol gardaş.mükemmel ötesi tebrikler..