Honda Honda CBF 1000 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Merhaba
2 haftadır artık bir CBF 1000'im var. 2006 model 18.500 de orjinal top case ve yan çantalar, karbon kaplama ön panel, elcik ısıtmalı bir şekilde bir arkadaşım tesadüfen satıyormuş, hemen aldım..

Sanırım artık (en azından bir süreliğine) motorumu buldum sanıyorum..:)

Selamlar..
Hayırlı uğurlu olsun :rendeer: Allah kaza bela göstermesin. Çok isabetli olmuş adınıza sevindim :cat:
 
Katılım
24 Nis 2009
Mesajlar
98
Sorması ayıp kaça aldınız acaba cbf 1000 i bende kendime bakıyorumda fikir sahibi olurum belki ? Teşekkürler
 
Katılım
8 May 2011
Mesajlar
9
cbf1000

Merhaba, ben de 7 gün evel aldım cbf 1000 2009 umu. 2008 Transalpden geçtiğim için pişmanım açıkçası. Konfor diye birşey yok transalpe göre. koltuk sert. frenlerde, direksiyonda kola çok yük biniyor . şehir içinde bütün parke taşlarını hissediyorum. Normal kullanımda Yakıt olarak TA km de 210 yakıyordu. cbf 250 yakıyor. tork, ivmelenme güzel ama her sene muhteşem olan istanbul- ayvalık yolu, bu sene çetin geçecek gibi. En kısa zamanda waraderoooooooo inş. Herkese saygılar sevgiler..
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
132
:) öncelikle boyum 1.70... bugüne kadar kullandıklarım; kle500, dragstar, f650gs, r1150gs, transalp xl700, dl650a :))

en sonunda 2007 cbf 1000 ve neden şimdiye kadar denememişim diyorum kendime daha da değiştirmem inşallah, bir gün değiştirecek olursam (50-60 bin km sonra en az)sadece modelini yükseltmek için değiştiririm. selamlar
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Aaaaaaa

Böyle bir topic te varmis burada yahu? :silent:
CBF1000 ..

Burada Alman forumunda okuyorum son zamanda..
Bu makinalarin Lima(Lichtmaschine) kronik sorunu varmis?
Lima nin Türkcesi ney oluyor???
Alentrik üreten dalga..
Sarj dinamosu diyorsunuz sanirim..

Böyle bir sorun yasayan oldumu aranizda??
Olduysa kac KM de bozuldu Lima????
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Buraya pek ilgi yok ama ben yinede yazayim..
Bu CBF lerin birde eksoz baglantisinin sasiye baglandigi yeri kirma gibi bir huyu varmis..

Buyrun resimler.. Simdi Türkce anlatmasi bana zor..
Resimlere bakinca anliyacaksiniz...



Arakadasin Auspuffhalterung un kirilmis hali..



Buda kaynak yapilmis hali..



Kaynak
http://www.cbf-1000.de/VBForum/showthread.php?t=18892
 
Katılım
14 May 2007
Mesajlar
419
o kadar kusur kadı kızında da olur. bende cbf600 ya da 1000 ile değiştireceğim ilerde..
 
Katılım
8 May 2011
Mesajlar
9
CBF in hakkını yemişim. ayvalık istanbul turu yaptık eşimle. ilk seferki gibi olmadı. alışmak lazımmış sanırım. uzun yolda süper. 2 gün sonra tekrar çıkıyoruz inş.
 
Katılım
20 Ocak 2010
Mesajlar
888
Evet kafayı kırdım alacam...
CBF 1000 alacam... rüyalarıma girmeye başladı meret...

Şu aşağıdakilere bi baksanız.. bi fikir verseniz..
Belki tanıdığınız motor vardır içinde yorum yapabileceğiniz.
veya sahibinden de olmayan cbf 1000 vardır satılık sizin bildiğiniz..

NOT: sanırım düşük cümle kurma rekorunu kırdım. .

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...rsuz-bir-tork-manyagi-makina-55395039/detay/?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-sahibinden-temiz-ve-orjinal-cbf-1000/detay/?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...onul-rahatligi-ile-satiyorum-32832736/detay/?
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
9
Merhaba, ben de 7 gün evel aldım cbf 1000 2009 umu. 2008 Transalpden geçtiğim için pişmanım açıkçası. Konfor diye birşey yok transalpe göre. koltuk sert. frenlerde, direksiyonda kola çok yük biniyor . şehir içinde bütün parke taşlarını hissediyorum. Normal kullanımda Yakıt olarak TA km de 210 yakıyordu. cbf 250 yakıyor. tork, ivmelenme güzel ama her sene muhteşem olan istanbul- ayvalık yolu, bu sene çetin geçecek gibi. En kısa zamanda waraderoooooooo inş. Herkese saygılar sevgiler..


escobar_2010 CBF 1000 UZUN YOLDA VE ŞEHİR İÇİNDE YAKIŞLARI İLE İLGİLİ BİR ÇOK ÇATLAK SES ÇIKIYOR.

1400 cc hacminde binek otoşar ile aynı yaktığını bildiren mesajlar görüyorum.

İstanbul ayvalık arası turunda artçınla birlikte ortalama yakışın ne oldu acaba?

Kullanım tarzın ve hız ortalaman neydi ? bilgi aktarırsan sevinirim. iyi forumlar.
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
Geçiş yapmayı düşündüğüm makinenin topiğine bakayım dedim ama hayal kırıklığına uğradım. ne kadar az yorum yapılmış :( hayırlısıyla motorumu satarsam bunun yeni kasasından satın alacağım. yeni kasa çok güzel.
 
Katılım
8 May 2011
Mesajlar
9
Selam. Biraz geç oldu sanırım cevap. k bakma.
bende şehir içi ile şehirler arası aynı yakıyor. Çünkü şehirler arası 3 dolu çanta ve 2 yolcuyum hep. 280-300 kuruş yakıyor km de. Hız olarak da nadiren 100 e düşüyorum. 140 ortalama. arada da 170 ler falan. Ha yumşak da kullansan 260 ın altına düşmez.

---------- Post added at 13:35 ---------- Previous post was at 13:32 ----------

escobar_2010 CBF 1000 UZUN YOLDA VE ŞEHİR İÇİNDE YAKIŞLARI İLE İLGİLİ BİR ÇOK ÇATLAK SES ÇIKIYOR.

1400 cc hacminde binek otoşar ile aynı yaktığını bildiren mesajlar görüyorum.

İstanbul ayvalık arası turunda artçınla birlikte ortalama yakışın ne oldu acaba?

Kullanım tarzın ve hız ortalaman neydi ? bilgi aktarırsan sevinirim. iyi forumlar.
Selam. Biraz geç oldu sanırım cevap. k bakma.
bende şehir içi ile şehirler arası aynı yakıyor. Çünkü şehirler arası 3 dolu çanta ve 2 yolcuyum hep. 280-300 kuruş yakıyor km de. Hız olarak da nadiren 100 e düşüyorum. 140 ortalama. arada da 170 ler falan. Ha yumşak da kullansan 260 ın altına düşmez.
 
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
9
Selam. Biraz geç oldu sanırım cevap. k bakma.
bende şehir içi ile şehirler arası aynı yakıyor. Çünkü şehirler arası 3 dolu çanta ve 2 yolcuyum hep. 280-300 kuruş yakıyor km de. Hız olarak da nadiren 100 e düşüyorum. 140 ortalama. arada da 170 ler falan. Ha yumşak da kullansan 260 ın altına düşmez.

---------- Post added at 13:35 ---------- Previous post was at 13:32 ----------


Selam. Biraz geç oldu sanırım cevap. k bakma.
bende şehir içi ile şehirler arası aynı yakıyor. Çünkü şehirler arası 3 dolu çanta ve 2 yolcuyum hep. 280-300 kuruş yakıyor km de. Hız olarak da nadiren 100 e düşüyorum. 140 ortalama. arada da 170 ler falan. Ha yumşak da kullansan 260 ın altına düşmez.


önemli değil hocam cevap için teşekkür ederim. bu durumda dedikleri kadar var. küçük hacimli binek oto kadar hatta fazla yakıyor diyebilriz. binek otonun üzerindeki yüküde düşününce.

Motor keyfi başka tabii. ancak hesabını yaptırıcak kadar da yakıyor :D
 
Katılım
8 May 2011
Mesajlar
9
Evet kafayı kırdım alacam...
CBF 1000 alacam... rüyalarıma girmeye başladı meret...

Şu aşağıdakilere bi baksanız.. bi fikir verseniz..
Belki tanıdığınız motor vardır içinde yorum yapabileceğiniz.
veya sahibinden de olmayan cbf 1000 vardır satılık sizin bildiğiniz..

NOT: sanırım düşük cümle kurma rekorunu kırdım. .

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...rsuz-bir-tork-manyagi-makina-55395039/detay/?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-sahibinden-temiz-ve-orjinal-cbf-1000/detay/?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...onul-rahatligi-ile-satiyorum-32832736/detay/?

Selam, motorumu ekonomik sıkıntıdan dolayı satmayı düşünüyorum. sahibindende yok.2. sahibiyim. 7 bin km bu sene uzun yolda yapılmıştır. 10.500 km de bakıma girmiştir. 2009 - 11 bin de. çizik bile yok bakımlı.siyah renk. tur camı, koruma demiri, orta sehpa, usb girişi(tel şarjı vs için) . hepco 3 lü çanta seti ve demiri(2000 tl) ile toplamda 20.500 tl. kadıköyde görebilirsin.
çanta modeli linkte mevcut.
http://neu.hepco-becker.de/Web/Produkte/01_Gepaeck/01_Seitenkoffer/Junior_auswahl.php?language=2
http://imageshack.us/photo/my-images/820/sam0480kx.jpg/
 
Katılım
6 Ara 2010
Mesajlar
55
selam millet ! bugünden itibaren bende cbf 1000 (2007 20100km) sahibiyim. cbf500den geçiş yaptım daha 100km oldu ama çok hoş bir makina. oturuşu 500den daha rahatsız zira kollarıma ağrı girdi ancak buna değer.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst