- Katılım
- 27 Ara 2009
- Mesajlar
- 142
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar 16/10/2011 pazar günü saat 14 ,00 dan sonra pendik gözdağına mangal a çıkıyoruz.... amaç yeni arkadaşlarla tanışmak ve askerden dağıtıma gelen tekteker ramço ile hasret gidererek gülmek eylenmek ve karnımızı doyurmak.. gelecek kişilere göre mangal ve semaver temin edilecek...