Kawasaki Ninja ZX-14R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Kawasaki sözünü tuttu ve 10 Ekimde diyerek merak ettirdigi yeni modeli ZX-14R Phenemenon canavarini gün yüzüne çikardi.

GetScaledImage.aspx


GetScaledImage.aspx


GetScaledImage.aspx


GetScaledImage.aspx


GetScaledImage.aspx


specificationk.jpg
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Ulem unuttuydum topigi!!!:)
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
tam benlikmiş :) siyahı ürkütücü , hırçın ama seksi , gücü ne acaba ?
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
Hp tork çizgisi eski kasasından çok daha yukarda ,,,, kawa 12R dan sonra bayrağı 14R a bıraktı busa can çekişiyor gixxer daha iyisini yapana kadar en iyisi bu .... Biraz zaman alacak sahip olmam ama bu Motorada binicem ,,,,
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Kawa bu "R" versiyonları baya sevdi. Z 750R'dan sonra ZX14R'da iyi gitti :)
 
Katılım
1 May 2012
Mesajlar
31
bu motordan kullanıyorum ve videoları youtube biraz izliyorsanız hayabusanın hikaye olduğunu görürsünüz. tabi şimdi demeyin zx14r 1441cc hayabusa 1360cc diye neticede aynı para aynı vergi aynı yakış... ve arada sadece 10hp fark var. ama yoldaki fark boy boy... yoldaki kullanımıda inanılmaz rahat maşşallah. ancak ben racingciyim belim kolum ağrımalın diyorsanız hayabusa birax daha racing sürüş tarzında. zx14r da 300le giderken motorun üstünde sanki mutfak masasında oturuyormuşunuz gibi. şahsen bu bana itici geldi. forever racingciyiz...
 
Katılım
11 Haz 2011
Mesajlar
667
http://ninja14r.kawasaki.com/?cm_mmc=MY12NinjaZX14R-_-VideoPlayer-_-ShareVideo-_-HeadtoHead#details/videos/24

Lider = ZX-14R
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst