Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
KawasakiNinja ZX-14R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Hp tork çizgisi eski kasasından çok daha yukarda ,,,, kawa 12R dan sonra bayrağı 14R a bıraktı busa can çekişiyor gixxer daha iyisini yapana kadar en iyisi bu .... Biraz zaman alacak sahip olmam ama bu Motorada binicem ,,,,
http://ninja14r.kawasaki.com/#phenomenon hemen busayla kapıştırmışlar milletin aklındaki soru işareti bu olsa gerek sonunda busa geçildi birdhunter lakabını artık almalı
bu motordan kullanıyorum ve videoları youtube biraz izliyorsanız hayabusanın hikaye olduğunu görürsünüz. tabi şimdi demeyin zx14r 1441cc hayabusa 1360cc diye neticede aynı para aynı vergi aynı yakış... ve arada sadece 10hp fark var. ama yoldaki fark boy boy... yoldaki kullanımıda inanılmaz rahat maşşallah. ancak ben racingciyim belim kolum ağrımalın diyorsanız hayabusa birax daha racing sürüş tarzında. zx14r da 300le giderken motorun üstünde sanki mutfak masasında oturuyormuşunuz gibi. şahsen bu bana itici geldi. forever racingciyiz...