- Katılım
- 18 May 2011
- Mesajlar
- 137
bunu çok beğenmedim ama bence custom olayı mükemmel ötesi birşey. birkez o motora tek sen biniyorsun dünyada başka eşi yok dolayısıyla kıyaslıcak hiçbir standart yok bence. eğer bunlardan alabilcek ve bakımını benzinini karşılayabilcek param olsa bir an düşünmem alırım bir tane daha doğrusu yaptırtırım. çok şahane aletler çıkabiliyor ortaya bakmaya vede binmeye doyulmayacak kadar.
birde bence lastikleri çok hoşmuş süper görünüyor. tartışmaya girmeye niyetim yok hiçbirşekilde ama bence mükemmel bi kültür keşke türkiyede de olsa yoğun birşekilde.
birde bence lastikleri çok hoşmuş süper görünüyor. tartışmaya girmeye niyetim yok hiçbirşekilde ama bence mükemmel bi kültür keşke türkiyede de olsa yoğun birşekilde.