Kawasaki Kawasaki ER5 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
ER5 ile CBR250 çok farklı motorlar farkındaysan.ER5ten aldığın tadı CBR dan alamazsın.Zira sadece görüntün olacak.Eğer öyle düşünüyorsan tabi :)
Ayrıca bilecikteki motor ile ilgili olarak arkadaş indirim yapıyorsa bence alınabilecek bir motosiklettir incelemekte fayda var ;)
 
Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
859
Cbr250 yi sadece sifir alabilecegim bir motor olarak dusunuyorum, kafa rahatligi acisindan yani :) yoksa er5 in tozunu yutmaya mahkum bir motor. Bir tane daha var istanbulda ama benim motorun uzerine 4250 daha istiyor. Yok yok benim bu motoru almam lazim. Bilecikle tekrar irtibata geceyim madem :)
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
Bende iki tane ER5 var şuan.Biri 2004 biri 2005 model
Ayrıca iki tanede GS500 var.Birisi 2004 kasa birisi 1999 kasa.
Motoru alacaksan mutlaka ayrıntılarını bana bildir.Aslında birlikte gidebilirdik bakmaya almaya ama motorla ters döndüm ayağım kırık :D Malesef yatıyorum evdeyim...
Ama elimden geldiğince yardımcı olmak isterim ;)
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
236
ilkantek kardeş bana ancak sen yardımcı olabilirsin. şans eseri arasında kaldığım iki makinayada sahipsin;) er-5mi gs500 tartışmalarına bakıyorum ama kimse objektif yorum yapamıyo. rica etsem sen birbirlerine karşı artılarını ve eksilerini yazabilirmisin. yardımcı olursan çok mutlu olurum. şimdiden tşkk
 
Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
859
Bende iki tane ER5 var şuan.Biri 2004 biri 2005 model
Ayrıca iki tanede GS500 var.Birisi 2004 kasa birisi 1999 kasa.
Motoru alacaksan mutlaka ayrıntılarını bana bildir.Aslında birlikte gidebilirdik bakmaya almaya ama motorla ters döndüm ayağım kırık :D Malesef yatıyorum evdeyim...
Ama elimden geldiğince yardımcı olmak isterim ;)

Allah razı olsun düşünmen yeter :) Gelseydin bende memnun olurdum gerçekten.
Allah şifa versin bir an önce, çok geçmiş olsun. Bilecikteki adamla iyice pazarlık yaptım biraz daha indirdi fiyatı.
Benim motorun üzerine 3.500 daha vereceğim anlaşacağız. Olmadı gidip göreyim diyorum.
Şu an Düzce'deyim, arabayla iki saatte giderim herhalde.
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
Ohoo ybr yi 3liraya saydırıyorsun.Bence güzel bir alışveriş olacak.Senin yerinde olsam kurtulurum Ybr'den.Tabi ER5 i incelemek lazım ;)...
Sen gittiğinde detaylı resimler yollayabilirsen bana ben burdanda yardımcı olmaya çalışırım aslında elimden geldiğince.Sen yine de zorlayabildiğin kadar zorla.
Bursa'daki sahibinden bir arkadaşıma cbf150 ile takasta 3000TL nakite ikna etmiştim.Sende 3bin TLyi zorla derim ben ;)


---------- Mesajlar birleştirildi - 00:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:42 ----------

ilkantek kardeş bana ancak sen yardımcı olabilirsin. şans eseri arasında kaldığım iki makinayada sahipsin;) er-5mi gs500 tartışmalarına bakıyorum ama kimse objektif yorum yapamıyo. rica etsem sen birbirlerine karşı artılarını ve eksilerini yazabilirmisin. yardımcı olursan çok mutlu olurum. şimdiden tşkk


ER5-GS
İkisi çok farklı makinalar.500CC alacaksan ikisinide alabilirsin.Bu biraz senin karakterine vs. bağlı.Yoksa ikiside çok güzel motorlar. Sadece izlenimimi söylemem gerekirse Kawasaki ER5 modeli Suzuki GS500 den çok daha teknolojik ve yüksek kaliteli bir model.GS500'ün 2001 üzeri kasasını düşünüyorsan şunu diyebilirim 1989 Model GS500 ney ise 2004 GS500 de aynı sadece depo,arka kuyruk direksiyon değişik.Teknoloji yine 1989 yılına ait. Bunları seninle buradan paylaşamam.Yüzyüze oturup konuşursak anlarsın ne dediğimi.Ben ER5 tavsiye ederim fakat daha yeni arkadaşıma izmirden 2004 GS500 aldım.Benim GS500'ümü yine bir yakın arkadaşıma sattım.Bu insanlar ER5 insanı değildi GS500 giderdi onlara GS500 aldık Biraz agresif kullanıyorsan tat almak istiyorsan ben 600cc ye 1000cc ye geçeceğim bu benim geçişim olacak diyorsan ER5 ... Güvenlik,konfor,uzunyol diyorsan GS500. Şehir içi,kısa mesafe v.b. diyorsan GS500 hayır !
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Güvenlik,konfor,uzunyol diyorsan GS500. Şehir içi,kısa mesafe v.b. diyorsan GS500 hayır ![/SIZE][/B]

Şu forumda Güvenlik konfor ve uzun yol için GS 500 diyen ilk sana rast geldim.... :mrgreen:
Her ikisine de binmiş biri olarak bu yorumu yapmanı yadırgadım ne yalan söyleyim...
Bir çok yorumuna tecrübene katılmakla birlikte bir çok yorumuna malesef katılamıyorum...
Bayadır da bişeyler yazıp çiziyorsun...
Sana göre olan başkalarına göre ters gelebilir...
Bazı şeylere sebep olmak rahatsızlık verebilir...

Bu arada geçmiş olsun... Çabucak iyileşirsin işallah...
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
er5 in gidişi daha iyi.motor ömrü daha kısa. servis bakımı şart olan bir makina. ağır bakımları çabuk gelir karmaşıktır.. evet teknolojiktir. gs daha basittir. çok daha basittir. ben kendi motoruma yağ radyatörü ekledim mesela.ilkan stage 3 jetkit attı.. hava filtre boxını iptal ettii. kn direk filtre taktı.gs 500 100 bini çevirir bitmez ölmez dediği gibi ikisinin de sürücüsü ayrı..1 lt yakıt farkı var arada. er in gidişi o yakıt farkı işte. benim başıma hurda bir er 5 geldi tövbe ettimm...kimseye saygısızlık etmek istemem ilkan da motoru biliyor..parça almam gerekti z motdan birkaç dandik parçaya 1000 tl param gitti.. motor en son şase ile ilgli sıkıntı verdi. belki kazası vardı ağır önceden bilemem... yok pahasına elden çıkardık... kawasaki temiz değilse kesinlikle bulaşmaman önerilir...toplanmıyor çünkii....hangisinin temizi uygun fiyata geliyorsa düşünmeden alabilirsin..ben yeni kasa gs 500 kullanıyorum. cbf 250 ile aynı yakıtı yakıyorumm 500 cc ye biniyorum.yarışçı ruhumu kaybettimm..er5 beni geçer geçemez gibi sorunlarım yok. motorumun motorunun ilerki 40 bin km bozulmayacağını biliyorumm. bu durum şimdilik binmem için yeterli benzin fiyatları yüzünden yükseltmeyi düşünmüyorum..
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
Şu forumda Güvenlik konfor ve uzun yol için GS 500 diyen ilk sana rast geldim.... :mrgreen:
Her ikisine de binmiş biri olarak bu yorumu yapmanı yadırgadım ne yalan söyleyim...
Bir çok yorumuna tecrübene katılmakla birlikte bir çok yorumuna malesef katılamıyorum...
Bayadır da bişeyler yazıp çiziyorsun...
Sana göre olan başkalarına göre ters gelebilir...
Bazı şeylere sebep olmak rahatsızlık verebilir...

Bu arada geçmiş olsun... Çabucak iyileşirsin işallah...

Açıkçası benim kastım uzun yolda Gs500ün uzun olmasından dolayı amortisörler çok fazla görev yapıyor ve enduro gibi rahat bir yol seyri gerçekleşebiliyor.Ve hiçbir zaman fren ile sorunu olmayan bir kişi olarak bence de GS500 fren olarak ER5 ten iyi.Bu bir gerçek.Fakat ER5 durmuyor diyenin anlını karışlarım.Gidip sanayiden 10TL ye balata çaktıran adam yorumlarına aldanmayın.EBC nin balatalarını kullanınca ER5 durmuyor gibi bir sorun söz konusu değil.Söylenecek birşey var.ER5 in frenleri GS500 e göre biraz hissiz.Hatta bu hissizlik işe bile yarıyor panik frenlerde.Zira ön fren dozlaması garip.Ön tekeri kilitleyip kaydırmak biraz zor.Arka fren de uzun süreli frenlemelerde hissiyatını kaybediyor.Fakat acil durumlarda vazgeçilmez bir kurtarıcı olma özelliğini muhafaza ediyor.
İlave olarak ta ikiside 500CC ve çift silindir motorlar.Ve Kompresyonları yüksek olduğu için gazı bırakınca yavaşlayan motorlar.Ancak ER5 in kompesyon oranı daha yüksek olduğundan Er5'i kompresöre bırakınca daha çabuk yavaşlama gösteriyor.

Alp_tunay yukarıda belirttiğim gibi belki de farklı noktalar gözümüze takılmıştır.Sende görüşünü paylaşırsan onun üzerinde konuşuruz.Belkide o konuda da sen haklısındır.Benimde zaten başta belirttiğim gibi bu tamamen karakter kullanıcı meselesi.Benim GS500 aldığım arkadaşlarım da ER5 te rahat edemediler.Bilekleri ve omuzları ağrıdı :)

İyi dileklerin için teşekkür ediyorum.Bundan sonra artçı almama kararı aldım.Artçı taşımak çok büyük bir sorumluluk.Allah'tan artçıda da ileri vadede sorun yaratacak bir durum olmadı.Tek temennim o ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:21 ----------

er5 in gidişi daha iyi.motor ömrü daha kısa. servis bakımı şart olan bir makina. ağır bakımları çabuk gelir karmaşıktır.. evet teknolojiktir. gs daha basittir. çok daha basittir. ben kendi motoruma yağ radyatörü ekledim mesela.ilkan stage 3 jetkit attı.. hava filtre boxını iptal ettii. kn direk filtre taktı.gs 500 100 bini çevirir bitmez ölmez dediği gibi ikisinin de sürücüsü ayrı..1 lt yakıt farkı var arada. er in gidişi o yakıt farkı işte. benim başıma hurda bir er 5 geldi tövbe ettimm...kimseye saygısızlık etmek istemem ilkan da motoru biliyor..parça almam gerekti z motdan birkaç dandik parçaya 1000 tl param gitti.. motor en son şase ile ilgli sıkıntı verdi. belki kazası vardı ağır önceden bilemem... yok pahasına elden çıkardık... kawasaki temiz değilse kesinlikle bulaşmaman önerilir...toplanmıyor çünkii....hangisinin temizi uygun fiyata geliyorsa düşünmeden alabilirsin..ben yeni kasa gs 500 kullanıyorum. cbf 250 ile aynı yakıtı yakıyorumm 500 cc ye biniyorum.yarışçı ruhumu kaybettimm..er5 beni geçer geçemez gibi sorunlarım yok. motorumun motorunun ilerki 40 bin km bozulmayacağını biliyorumm. bu durum şimdilik binmem için yeterli benzin fiyatları yüzünden yükseltmeyi düşünmüyorum..

Evet ben GS500 ü kurcalamaya başladığım günden beri 2004 ü aldığımda da 1999EX' i aldığımda da inanç kardeşim ile hep kontakta ve fikir alışverişinde oldum.Oda kurcalamayı yapmayı etmeyi seven birisi.Motoruna aksesuar değil onun iyiliği için birşeyler yapmak isteyen insan.Zaten yağ radyatörü v.s. eklemesinden de anlaşılacaktır.
Aldığım motorlar hiçbir zaman miyadını doldurmuş.Ekmeği yenmiş,parçalanmış uydurma kaydırma toplanmış motorlar değildir.Her zaman haa bak bu adamdaki motor çok orjinal denilebilecek cinstendi.

Örnek vermek gerekirse 2004 olanı 9800Km de aldım. 1999 olanı 14.500km de aldım.ER5 i 14.700 de aldım.Ve tatlarını aldım.Çünkü yıpranmamıştı ve temizdi.Yani yaptığım yorumlar da her zaman için orjinal bozulmamış hırpalanmamış yeni alınmış diye düşünülebilecek motorlardı.
2004 ile oynamadım.1999 ile oynadım.Amerika'dan stage III jetkit siparişi verdim.Tiger'dan özel karbon trioval egzost yaptırdım,KN RU-2970 Unv. hava filtresi taktım.Ve şuan arkadaşıma sattım.Hala elimin altında.
Yaptııklarımız ile performans arttı.Motor ER5 ile kafa kafaya kalkıyor gidiyor.Fakat 35krş yakıt oldu km'de.Aslında tekrar ayar yapacaktım fakat bu kaza işi çıktı bakamadım.Belkide hava ayarlarından kaynaklı bir sorun da olabilir.

Yedek parça konusunda artık emin olun ki Suzuki Türkiye kadar lanet biryer görmedim.Zira bir fren balatasını dahi alamadım.Yok ta yok ...insan üretilmiş ve kaldırılmış olsa dahi kendi motorunun fren balatasını,amortisör keçesini,hava filtresini v.s. bulundurmaz mı ayıptır.Japonyadan sipariş vereceklermiş.Onu bende veriyorum.Hem 6 haftada değil 2 hafta dolmadan geliyor.Dengesiz bir sistem işte.Sadece para kazanmak.Müşteriye hitap yok.

Z-Moto için de aynı şeyler geçerli.Fakat bir farkla :) Geçen aradım.Sinyal sordum.Var.Balata sordum.Var.Ayna sordum.Var.Fakat kuyruk grenajı yoktur mesela.Lazım olanlar değil fakat örneğin jant yoktur.Gösterge kabı yoktur.Bunları anlarım.Ama bakıma gittiğimde de 6 hafta beklemek ayıp olur yani :D

Benim 2004 ün bakımı için Altan motora gitmem güzeldi.Tamer Bey ile lafladım.Motoru anlattım.2004 GS500 dedim falan.Bana dediği şu oldu.O motorlar yürüyor mu daha :D Abi ne alaka dedim yaa ne biliyim dedi eski motor kaç para verdin dedi.6 falan dedim ya dedi verilir mi 6 lira ederi 4 lira falan.Bende vardı çok güzel sattım 4-4.5 liraya.Abi dedim benim motorum öyle 4 liralık motor değil.Baktı aaa dedi seninki sıfırı gibi be falan.Fakat yinede bu motorların artı miyadı doldu dedi bana boşver dedi sen sat bunu para koy al bi sıralı dört falan vs.Tamam haklı.HAksız değil.Fakat ilk tepki beni şaşırttı :D Yürüyor mu daha falan.
Senede 1 tane anca geliyormuş bakım için Altan motora.Yok dedi yani... :D

Ayrıca ER5 in makinasının GS500ün makinası ile kıyaslaması konusunda örneklendirme yapamayacağım.Fakat bildiğim birşey vardır.Kawasaki'nin motoru her zaman diğer markalardan çabuk yıpranır.Çünkü herşeyini verir kullanıcısına.Şuan 50Bin kmde amerikan versiyon ER5 imiz var.Kız gibi.Bir gram yağ eksiltmesi.Sesli çalışması.Laçkalık v..s yok inanın.Daha egzantrik zincirini değiştirmedik.Lazım olur diye aldım duruyor.Ama makinanın sübap,senkron,buji,yağ bakımları aksatılmaz.Maşallah çok sağıklı bir motor.210Km sürati düz yolda çevirebiliyor.Benim motorum o kadar sürat yapamıyor şuan.Son 190Km gördüm.Buda o motorun ayar uyumluluğu ve kullanıcısı ile iyi anlaştığının bir işaretidir.

Yazılar uzun oldu fakat yazmayı seviyorum.Konu ile ilgili görüşlerimizi paylaşalım.Maksat muhabbet.Kim ne istiyorsa alsın :D
 
Katılım
13 Ağu 2005
Mesajlar
6
Merhaba arkadaşlar, ben de YBR'mi sattıktan sonra bir ER5 alma niyetindeyim. Genellikle şehiriçi kullanacağım, ara sıra da uzun yol yapacağım için ER5'i tercih ettim. 6000 tl bütçem var, bir sene kadar kullanıp seneye Fazer almak istiyorum, o yüzden satmak istediğimde çabuk elden çıkarabileceğim, ciddi masraf çıkarmayacak temiz bir motor almak istiyorum. Birkaç sorum olacak. ER5'lerin ön-arka lastiklerinin fiyatı nedir? Topcase demiri nereden ve ne kadara temin edebilirim?

Araştırmalarım sırasında Sahibinden'de birkaç ilan gördüm, acaba bu motorlar hakkında bilgisi olan var mı?


Bu motor temiz duruyor, aksesuarı da bol, gözümün en çok tuttuğu alet bu oldu.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-aksesuarli-temiz-er-5-55072792/detay/

Bu motorda topcase olmasa da gene temiz gözüküyor.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...06-moden-cok-temiz-sahibinden-54244735/detay/

Bu motorun fiyatı da uygun, satan arkadaş da çok aramış dediğine göre, fakat model yılının eski olması düşündürdü beni. Bir de sonradan takılan xenon'ların elektrik sistemine zarar verebileceğini okumuştum, doğru mudur?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-siyah-er-5-54527454/detay/

Fiyatı biraz yüksek ama indirim yaparsa bu motoru da düşünebilirim.


http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-17-000-km-de-baska-yok-57618556/detay/

Motorları da haftaya gidip göreceğim. Dikkat etmem gereken noktalar nelerdir? Şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
sturmovik ilanlardaki motorlar temiz duruyor tabi ki gidip incelemek lazımm.. 2 lastik ortalama 500 liraya maal olur. bana 450 ye gelmişti.

ilkan bu Altan motora çok selamlar :))) emin olsun çift silindirlerii önümüzdeki 10 sene de görücek son model motora binmeye yönlendirmesine üzüldüm. bu geçişi herkes yapmak zorunda değil.. sıralı 4 te bence son nokta değil. biz bu hafta belki 1990 honda Hawk bakıcaz transalp motorlu:)))) http://www.youtube.com/watch?v=Hvunr0meJt0&feature=share bu videoyu çok sevdim kardeşimmmm abi şöyle grenajlı felan olsunn dört silindir olsunnnn böyle kızlar felan baksın:)))) bak bu adam hevesli acemiyi iyi anlatıyor.
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
sturmovik ilanlardaki motorlar temiz duruyor tabi ki gidip incelemek lazımm.. 2 lastik ortalama 500 liraya maal olur. bana 450 ye gelmişti.

ilkan bu Altan motora çok selamlar :))) emin olsun çift silindirlerii önümüzdeki 10 sene de görücek son model motora binmeye yönlendirmesine üzüldüm. bu geçişi herkes yapmak zorunda değil.. sıralı 4 te bence son nokta değil. biz bu hafta belki 1990 honda Hawk bakıcaz transalp motorlu:)))) http://www.youtube.com/watch?v=Hvunr0meJt0&feature=share bu videoyu çok sevdim kardeşimmmm abi şöyle grenajlı felan olsunn dört silindir olsunnnn böyle kızlar felan baksın:)))) bak bu adam hevesli acemiyi iyi anlatıyor.

Süper :D Adam yazmış bütün senaryoyu diyecek pek birşey yokki :)

Altan motorun müşteri portföyü demekki hep sıra dört olduğundan çiftler piyasaadan kalktı düşüncesinde olabilir :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:37 ----------

Merhaba arkadaşlar, ben de YBR'mi sattıktan sonra bir ER5 alma niyetindeyim. Genellikle şehiriçi kullanacağım, ara sıra da uzun yol yapacağım için ER5'i tercih ettim. 6000 tl bütçem var, bir sene kadar kullanıp seneye Fazer almak istiyorum, o yüzden satmak istediğimde çabuk elden çıkarabileceğim, ciddi masraf çıkarmayacak temiz bir motor almak istiyorum. Birkaç sorum olacak. ER5'lerin ön-arka lastiklerinin fiyatı nedir? Topcase demiri nereden ve ne kadara temin edebilirim?

Araştırmalarım sırasında Sahibinden'de birkaç ilan gördüm, acaba bu motorlar hakkında bilgisi olan var mı?


Bu motor temiz duruyor, aksesuarı da bol, gözümün en çok tuttuğu alet bu oldu.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-aksesuarli-temiz-er-5-55072792/detay/

Bu motorda topcase olmasa da gene temiz gözüküyor.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...06-moden-cok-temiz-sahibinden-54244735/detay/

Bu motorun fiyatı da uygun, satan arkadaş da çok aramış dediğine göre, fakat model yılının eski olması düşündürdü beni. Bir de sonradan takılan xenon'ların elektrik sistemine zarar verebileceğini okumuştum, doğru mudur?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-siyah-er-5-54527454/detay/

Fiyatı biraz yüksek ama indirim yaparsa bu motoru da düşünebilirim.


http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-17-000-km-de-baska-yok-57618556/detay/

Motorları da haftaya gidip göreceğim. Dikkat etmem gereken noktalar nelerdir? Şimdiden teşekkürler.

Bizim ER5 ile GS500 ler bugün satışa konuldu.Kocaeli olarak aratırsan iki tane Gs500 bir iki tane de ER5 bulacaksın.Hepsinde her anlamda yardımcı olabilirim.Tamamı bildiğim motorlar ;) Gerçe birisi benim ama satmayı düşünmüyorum açıkçası :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:41 ----------

Lastik konusu göreceli kavram.
Motoru aldığım kişi Unilli marka takmiş motora.100+100=200TL Ben taksam michelin takarım oda 500 papel :) Ama Unilli de aman aman kötü bir lastik değilmiş ben biraz ön yargılıymışım açıkçası :)
 
Katılım
22 Nis 2005
Mesajlar
317
Arkadaşlar pazartesi günü lastikleri değiştirdim. Dunloplar biraz eskimişti michelin pilot active 110/70-17 ön, 130/70-17 arka aldım. 490 TL ye mal oldu. motomaxtan aldım 2011 Nisan sonu üretimi, çok yumuşak mükemmel lastikler yol tutuş harika.
 
Katılım
28 Haz 2008
Mesajlar
1,076
arkadaşlar merhaba ben bu gun er 5 e endro lastik taktım f650gs arka lastiğini benim motora taktım harika oldu bunu daha önce deneyen oldumu bilmiyorum ama paylaşmak istedim belki olurmu olmazmı diye düşünen olursa fikir versin motor biraz yukseldı sadece manevrası daha kıvrak oldu arka lastik daha bir yakışıklı göründü gözüme
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
Deliçoban lastiklerin hayırlı olsun çok babayiğit lastiktir michelin pilot active :) Hayırlı virajlar diliyorum sana :D)

Regal : Bende GS500'ümün arka lastiğini enduro takmıştım.Ama çok tatlı bir lastikti.Bridgestone Battlewind olması lazım modeli.150 tabanlı tam oturmuştu.Tavsiyem minimum 140 lastiktir..
 
Katılım
19 Şub 2007
Mesajlar
703
benim tavsiyem 150 tabandır.. ama 130 ile 150 arasında küçük bir yakıt farkı da vardır...
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
Arkadaşlar pazartesi günü lastikleri değiştirdim. Dunloplar biraz eskimişti michelin pilot active 110/70-17 ön, 130/70-17 arka aldım. 490 TL ye mal oldu. motomaxtan aldım 2011 Nisan sonu üretimi, çok yumuşak mükemmel lastikler yol tutuş harika.

kesinlikle katılıyorum...:cat: bende gecen ay ön lastiği değiştirmiştim yol tutuş müthiş, güven hissi harika...
 
Katılım
10 Eyl 2011
Mesajlar
2
321352_10150286877722876_656562875_7952983_1829896634_n.jpg


Merhaba arkadaşlar, forumdaki ilk mesajım iki tane YBR sahibiyim ikisinide satıp bir arkadaşımın Er-5 ini almayı planlıyorum.
Arkadaşımın normalde motorunu satmak gibi bir niyeti yok, hatır için veriyor. 2005 model 35.000 km ilk sahibi motora temiz binen biri.
6500 TL gibi bir fiyat belirledik. Motorun görünürde ciddi bir problemi yok,

ön fren tutacağı yağlanacak, lastikler yeni değişti bir balansa girmesi gerekiyor 150 km den sonra motor titremeye başlıyor, birde radyatörün orda motor ısındığı zaman baskı yapıp su damlatıyor, oda tahliyeden akıyor.
Radyatörde bir çatlak yok, conta gibi bir yerden sızdırıyor.

Fiyat makülmüdür, problemler önemlimidir beni bilgilendirirseniz sevinirim.
Şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
590
Motor 2004 model mi ? Fiyat makul problemler işini bilen kişiler tarafından düzeltilebilir.Ekstra olarak birşey var mı motorda.KN Filtre Xenon far Performas egzost .v.s gibi ? ?
Motor düzgün görünüyor fakat temiz değil :D Yıkanmış olsaydı temiz motor derdim :D:D
Hayırlısı olsun..
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst