bugün zinciri bir yağlatayım dedim, servise gittim... servisteki arkadaşıma bana bir tane cbf lazım , şu benim innovayı kaça satarız dedim , adam diğer müşterilere çaktırmadan bana kaş göz filan yapmaya başladı

sonra çekti kenara , kafayı mı yedin cbf için innova 125i satılır mı, delirdin mi sen diye fırça atmaya başladı... bak dedi, eğer honda sadece innova satsaydı ben servisi kapatırdım dedi

ben sana sattırmam o innovayı, cbf ile sorunlar yaşarsın, zaten motor tecrüben de çok yok, kesinlikle önermiyorum diye, anlamadığım bir şiddetle ısrar etti... neyse, sonra gittim balka bir servis elemanının yanına, kendisinde 2011 cbf var, anahtarını aldım, üstüne bindim, baya hoşuma gitti, çok sağlam ve güven veren bir gövdesi var, yani bin bas git şehirler arası...
keşke çin malı bir motorum olsaydı, çabucak vaz geçip alırdım bir cubuf... ama innovadan ayrılmak çok zor geliyor, şehir içinde innovadan daha seri, daha pratik, daha ekonomik az yakan ve inanılmaz sorunsuz, tık demeyen başka bir makina yok...
e kışın da uzaklara yolculuk yapmayacağımdan, ilk bahara kadar bekleme kararı aldım, arkadaş da zaten cbf ye de enjeksiyon koyabilirler dedi, bekle dedi... scootera bile koydular, buna da koyarlar elbet dedi... belki de beni kandırmak için dedi

selamlar herkese...