Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
alper150zc,angel çok güzel olmuş aydınlatmada devrim yaşamışsın:)maliyeti nedir kardeş nerde yaptırdın şuan 2 eksik var motorumda lastik ve angel:)ilkönce hangsini çözsem acaba bilemedim.
vala baya devrim yasıyosun o bi gerçek bana 200tl geldi anes motorda yaptırdım işçilik almadılar sağolsunlar kenidm yapmaya kalksaydım 170-180tl tutardı tahminim ama el becerim o denli yok ben direk aldım bunlar honda sundero fabrikasından geliyor galıba kutudan direk bole cıkıyor
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
Bak şimdi buna kötü oldum, benim amacımı bildiğini de yazmışsın. Yani yapma bunu bisiklete lafımız yok, o zaman ben yazdığımu değiştireyim. " Ben de 4 milyarlık vibratöre otursam " neyse benim susmam gerek.. Söylediklerimi geri alıyorum .)

yok kötü olma. vibratörlerle bisiklet karıştırılmasın diye bi ön bilgiydi.
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
yok kötü olma. vibratörlerle bisiklet karıştırılmasın diye bi ön bilgiydi.
şimdi ben de bisiklete biniyorum seviyorum falan diye klasik laflar etmek istemedim. Ama dikkat ederim artık saol :)

---------- Post added at 21:38 ---------- Previous post was at 21:35 ----------

:mrgreen:

şu gelenlere birşey yazmasanız da çekip gitseler.
Gelmişken hediyelerini vermek istedim de susuyorum artık haklısın.Sadece teknik konuşmalı..
 
Katılım
16 Eyl 2009
Mesajlar
326
bugün zinciri bir yağlatayım dedim, servise gittim... servisteki arkadaşıma bana bir tane cbf lazım , şu benim innovayı kaça satarız dedim , adam diğer müşterilere çaktırmadan bana kaş göz filan yapmaya başladı :) sonra çekti kenara , kafayı mı yedin cbf için innova 125i satılır mı, delirdin mi sen diye fırça atmaya başladı... bak dedi, eğer honda sadece innova satsaydı ben servisi kapatırdım dedi :):)

ben sana sattırmam o innovayı, cbf ile sorunlar yaşarsın, zaten motor tecrüben de çok yok, kesinlikle önermiyorum diye, anlamadığım bir şiddetle ısrar etti... neyse, sonra gittim balka bir servis elemanının yanına, kendisinde 2011 cbf var, anahtarını aldım, üstüne bindim, baya hoşuma gitti, çok sağlam ve güven veren bir gövdesi var, yani bin bas git şehirler arası...

keşke çin malı bir motorum olsaydı, çabucak vaz geçip alırdım bir cubuf... ama innovadan ayrılmak çok zor geliyor, şehir içinde innovadan daha seri, daha pratik, daha ekonomik az yakan ve inanılmaz sorunsuz, tık demeyen başka bir makina yok...

e kışın da uzaklara yolculuk yapmayacağımdan, ilk bahara kadar bekleme kararı aldım, arkadaş da zaten cbf ye de enjeksiyon koyabilirler dedi, bekle dedi... scootera bile koydular, buna da koyarlar elbet dedi... belki de beni kandırmak için dedi :):)

selamlar herkese...
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
aga son resimdeki cam aynı cam. açı farkından, direk karşıdan çekildiği için daha açık çıkmış.

innovayı satıp cbf almazdım. çok güzel motordur.
 
Katılım
21 Haz 2010
Mesajlar
79
jr. aradım sordum o farklı malzemeden yapılmış ama elinde o malzemeden kalmamış bi koyu rengi füme si varmış bulamıcam sanırım ondan alıcam . teşekkür ederim yorumunuz için
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
442
:mrgreen:

şu gelenlere birşey yazmasanız da çekip gitseler.

mesajların altındaki "kırmızı ünlem" li moderatöre bildir tuşunu tavsiye ederim. dün bizzat kullandım, bir arkadaşımız hiç bir faydası olmayan sadece rencide edici kelimeler sarf ederek ardarda 2 mesaj atmıştı bende "tıkladım ünleme" en son "forumdan uzaklaştırıldı" yazıyordu kendisi için.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
91
tüm cbf kullanıcılarına selam,
yakın zamanda -aksilik çıkmazsa- cbf 150 alacağım ve size bi kaç soru sorayım.
2009-2010-2011 modelleri arsında teknik özellik olarak bi fark varmı. duyduğuma göre tork farkı varmış. 2011 daha düşük torkluymuş ama internetten baktığım kadarıyla hiç bi fark yok.
en az 3 sene kullanacağım. eğer aralarında bi fark varsa hangi modelini tavsiye edersiniz? neden?
uzun yolda belirgin bi rahatsızlık veren yönü varmı?
forumu okuduğum kadarıyla yağ yakma sorunu var galiba ama rahatsızlık dercesinde değil sanırım.bu bütün modellerde varmı?
cevaplarınız için şimdiden çok teşekkürler.
saygılar...
 
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
385
tüm cbf kullanıcılarına selam,
yakın zamanda -aksilik çıkmazsa- cbf 150 alacağım ve size bi kaç soru sorayım.
2009-2010-2011 modelleri arsında teknik özellik olarak bi fark varmı. duyduğuma göre tork farkı varmış. 2011 daha düşük torkluymuş ama internetten baktığım kadarıyla hiç bi fark yok.
en az 3 sene kullanacağım. eğer aralarında bi fark varsa hangi modelini tavsiye edersiniz? neden?
uzun yolda belirgin bi rahatsızlık veren yönü varmı?
forumu okuduğum kadarıyla yağ yakma sorunu var galiba ama rahatsızlık dercesinde değil sanırım.bu bütün modellerde varmı?
cevaplarınız için şimdiden çok teşekkürler.
saygılar...


aralarında pek bir fark yok 2011 lerde karbüratörün onüne elektronik bir aksam gibi birşey uydurmuşlar, eksozundada ara susturucu ( immobilayzır dermişim:))gibi bişey var bide acil stop (emergency button) yok son olarakta şeritleri değişik . bide farları düzeltmişler sanırsam gaza göre farlar kısılıp açılmıyor artık sabit yanıyor. yarın bir gün akü bitince yine aynı devam edermi bilmiyom aradaki tork farkı varsada bilmiyorum varsada o kadar farkı bence hissetmezsin bile. ikinci eli keza öyle. yağıda motoru deli kullanan arkadaşlarda bu sorun var evet.(affınıza sığınırım) saygılar. bu arada kaskınızda güzelmiş.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 May 2011
Mesajlar
97
arkadaşlar yeni kasalarda motorun dışındaki tek fark karbiratör.fakat motorun iç yapısında,sıkıştırma oranında,çalışma açılarında ve piston ağırlığında deyişiklikler var.linki bulduğumda sizlede paylaşırım.bu sebepten dolayı motorun tork deyerleri yükseltilmiş.buna birde arka 42 lik dişli yerine 43 lük dişli kullanılarak motorun hızlanma deyerlerinde gözle görülür anlamda ilerleme sağlanmış.dişli deyişikliyi motorun daha yüksek devirlerde yol almasına neden olmuş.birde limitör iptali yapılarak redline devirlerin çok üzerine çıkmasına sebep olmuş.mesela ikinci viteste tam gaz açtığınızda gaza daha iyi tepki verip üst devirlere çıkıldığında limitör olmadığı için daha üst devirlere yükselerek 60 km üzerine çıkabiliyor.buda ihtiyaç anında çok işe yarıyor.fakat tercihe bağlı 42 lik dişli kullanılabilir
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
Arkadaşlar lütfen elimizdeki motorların degerini bilelim,pireyi deve haline getirip motordaki kucuk sorunları can sıkıcı hale getirmek cbf e haksızlık olur .Heleki kıyası bile yapılamayacak , konfordan uzak makinalarla eşleştirmeyelim,Zaten estetigine aladanıpta farklı motorları alan arkadaşlarda en kıssa zamanda satıp cbf e dönuyorlar.http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...2011-yeni-kasa-cbf150-takasli-57133554/detay/Adam motordan kurtulmak için 2 aylık motora yazdıgı fiyata bak, motor adamda nasıl bir etki bıraktıysa en kıssa zamanda satıp kurtulmak istiyor :)
Senin için motor deyince ilk akla gelen konfor galiba evet yaa cbf yi bizim motorlarla kıyas bile edemiyorum senin kuyruk acın var belli sen herkesi kendinmi sanıyorsun

---------- Post added at 11:21 ---------- Previous post was at 11:15 ----------

Arkadaşlar lütfen elimizdeki motorların degerini bilelim,pireyi deve haline getirip motordaki kucuk sorunları can sıkıcı hale getirmek cbf e haksızlık olur .Heleki kıyası bile yapılamayacak , konfordan uzak makinalarla eşleştirmeyelim,Zaten estetigine aladanıpta farklı motorları alan arkadaşlarda en kıssa zamanda satıp cbf e dönuyorlar.http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...2011-yeni-kasa-cbf150-takasli-57133554/detay/Adam motordan kurtulmak için 2 aylık motora yazdıgı fiyata bak, motor adamda nasıl bir etki bıraktıysa en kıssa zamanda satıp kurtulmak istiyor :)
Bukadar saçma bir açıklamayı ancak sen yapabilirsin zaten ne alaka adamda ne gibi bir etti bırakmışmış:queen: sahibinden com a girip tvslere bakacağına kendi kullandığın motorun kaç sayfa ilanı var bir ona bak sadece 2011 modellerine bak yeterli

---------- Post added at 11:40 ---------- Previous post was at 11:21 ----------

eğer öyleyse apache nin ikinci eli gerçekten ölüymüş. fiyat düşük geldi .
1 tane numune çıktı hemen atladı oda napsın adam açık arıyor biyerlerden girecek ama bitürlü bulamadığı için işi gücü bırakıp sahibindende ucuz apache arıyor garibim:mrgreen: 3500 e 2011 cbf de 2000 km de iyi baksın siteye
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
16
öncelikle herkese selamlar arkadaşlar bi süredir forumdaki konuları takip edemiyorum 2011 modellerdeki gaz yememe veya tekleme sorununu 2007 senesinde yaşamış biri olarak elimden geldiği kadar yardımcı olayım dedim.hemen hemen bütün şikayetleri okudum yaşadınız sorun belki olurmu diceksiniz ama benzin musluğu izlicemiz yol şu tekleme sorununun olduğu devir aralığı veya viteste iken musluk konumunu yedeğe alın ve sonra devam edin sorunun düzeldini göreceksiniz şayet olmazsa işlem biraz uzuyor deponuzu tamamen boşaltın karburatörden benzin hortumunu çıkartın musluk açık konumda iken hortum vasıtası ile basınçlı hava verin bu olayı birmüddet yapın tamamen değil ama kısmi şekilde tıkalı olan muslunuz açılacaktır. hiç olmadı üşenmeyin bir şişeye benzin koyup deneyin kesin çözüm sorunun düzeldini görünce ister musluk değiştirin ister temizliyerek yetinin. inşallah sorunu yaşayan tüm arkadaşların çözümü olur.ben uğraştım ama bu şekilde kurtuldum.kazasız temiz sürüşler dileğiyle ....
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
69
Senin için motor deyince ilk akla gelen konfor galiba evet yaa cbf yi bizim motorlarla kıyas bile edemiyorum senin kuyruk acın var belli sen herkesi kendinmi sanıyorsun

---------- Post added at 11:21 ---------- Previous post was at 11:15 ----------

Bukadar saçma bir açıklamayı ancak sen yapabilirsin zaten ne alaka adamda ne gibi bir etti bırakmışmış:queen: sahibinden com a girip tvslere bakacağına kendi kullandığın motorun kaç sayfa ilanı var bir ona bak sadece 2011 modellerine bak yeterli

---------- Post added at 11:40 ---------- Previous post was at 11:21 ----------

1 tane numune çıktı hemen atladı oda napsın adam açık arıyor biyerlerden girecek ama bitürlü bulamadığı için işi gücü bırakıp sahibindende ucuz apache arıyor garibim:mrgreen: 3500 e 2011 cbf de 2000 km de iyi baksın siteye
Kullandıgın motorda vibrasyon çok oldugundan senin beynin sulanmış,biraz o motoru kullanmaya ara ver ki dengeli düşünüp dengeli konuşabilesin.Ben işim geregi al-sat yapan biriyim devamlı sitedeyim zaten , özellikle bir örnek bulayımda sergileyim gibi derdim yok .HII öle yapmak istesemde aramama gerek yok zaten cunku örnekleri zaten fazlaca var.Ama bu sende nasıl bir dert olmuş ki hala buralara gelip topic i takip etip dayanamayıp yazıyorsun.Tekrar söyluyorum o motoru kullanmaya biraz ara ver dengenei yakala....
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Sanıyorum kesiklik diye tanımladığınız olay bugün bende de başladı, ilk depo benzinimde farkına varmamıştım. Yeni depoyu doldurdum, birinci viteste 6.500-7000 devirlerde sanki bir anlık ateşleme kesiliyormuş gibi olup devir yükseldikçe kayboluyor. Her zaman yapmıyor ama bazen fark edilir bazen fark edilmez şekilde oluyor. İleride ciddileşirmi bilmiyorum şu haliyle fark etmek zor, daha önceki 2007 motorumda böyle bir kesiklik hissetmiyordum. Şimdilik takipteyim, aldığım yakıttan olabilir. Depo boşalmadan da başka benzinle deneyemem. Bu yenilerde de benzin filtresi yok galiba, şu kağıt filtrelerden taksak mı, karbüratöre pislik gitmesin.
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Falcon07 nin benzin musluğu hakkında yazdıklarını okuyunca fark ettim ki, bende de sıkıntı benzin musluğunu çevirdikten sonra başladı, çünkü ben musluğu hiç kapatmıyorum, ilk depoda rezerve düştü musluğu rezerve aldım, sonra da depoyu doldurunca tekrar ok yukarı hale getirdim, musluk küresel vana gibi bir yapıdaysa, benzin geçişini engelleyip karbüratörün belli devirlerde kullandığı iğnelerin devreye girdiği noktalarda kesiklik yapmasına neden oluyor olabilir. Ayrıca depodan gelen pislikler de muslukta takılıyor olabilir. Depoda süzgeç var mı bilmiyorum ama ben tasarlıyor olsam koyardım.
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
Kullandıgın motorda vibrasyon çok oldugundan senin beynin sulanmış,biraz o motoru kullanmaya ara ver ki dengeli düşünüp dengeli konuşabilesin.Ben işim geregi al-sat yapan biriyim devamlı sitedeyim zaten , özellikle bir örnek bulayımda sergileyim gibi derdim yok .HII öle yapmak istesemde aramama gerek yok zaten cunku örnekleri zaten fazlaca var.Ama bu sende nasıl bir dert olmuş ki hala buralara gelip topic i takip etip dayanamayıp yazıyorsun.Tekrar söyluyorum o motoru kullanmaya biraz ara ver dengenei yakala....
Formu takip ettiğim yok bilader epeydir yazmıyorum farkındaysan ama sende bişeyler bırakmış bu tvs belli sen cbf piyasasını takip et tvs piyasasıyla ne işin olur zaten bu motor seni rahatsız etmiş edeceği kadar daha neyi araştırıyorsunki nedense bahsettiğin titreşimi ben 100 km hıza kadar hiç hissetmiyorum benim motorum 7000 devirde 100 km hız yapıyor 8500 devirden sonra titireşim hissediliyor ozamanda 125 130 civarı hız yapıyor bırakta titresin o hızda zaten tek söyleyebildiğin titreşim titreşim başka bişey bulamıyorsunki söyleyecek ben söyleyim TVS titrer ama 100 km hızdan sonra rahatsızlık derecesi kişiye göre değişir ben rahatsız değilim çok şükür 2. eli senin motoruna nazaran daha yavaştır kabulümdür onada sözüm yok cbf rahat 2, eli daha hızlı ve piyasası yüksek bir motordur parçaları orjinal olursa tvs nin parçalarından pahalıdır sadece yavaş ve tekler hepinizde bu sorun var bende yaşadım yağda yakar eklersin olur biter budur yani
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst