Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Haz 2010
Mesajlar
79
arkadaşlar sizlere bişi soracağım motorum 2011 cbf binim sorum burda gördüğüm kadarıyla motorlarınız 650 km lerde yedek depoya düşüyor. benim motorum ful depo ile 300 km de yedek depoya düşüyor üstelik te asla 90 geçmem vakit buldukça gezmeye çıkarım motoru sıkıştırmam :( neden böyle oluyor yardımcı olurmusunuz
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
arkadaşlar sizlere bişi soracağım motorum 2011 cbf binim sorum burda gördüğüm kadarıyla motorlarınız 650 km lerde yedek depoya düşüyor. benim motorum ful depo ile 300 km de yedek depoya düşüyor üstelik te asla 90 geçmem vakit buldukça gezmeye çıkarım motoru sıkıştırmam :( neden böyle oluyor yardımcı olurmusunuz

650 biraz efsane bir değer ama 300-400 arası şehir içi 400ün üstü şehirler arası normaldir sanırım. (10lt depo ile )
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
Yokuş aşağı inişlerde motoru stop edilip 650 km yapılabilir kanaatindeyim.Yokuş yukarıda bir kamyona tutunarak çıkılırsa 850-900 ler görülebilir tabi sağ kalırsanız :)
 
Katılım
21 Haz 2010
Mesajlar
79
cbr125cbr
yorumunuz için teşşşekkür ederim benim yakıt durumum normal yani demi yosa bu durumu servisime sorucam ?

sarıdev
ben gördümü sordum çünkü ilk motorum pek tecrübem yok yorumunuz için teşşekkür ederim..
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
cbr125cbr
yorumunuz için teşşşekkür ederim benim yakıt durumum normal yani demi yosa bu durumu servisime sorucam ?

sarıdev
ben gördümü sordum çünkü ilk motorum pek tecrübem yok yorumunuz için teşşekkür ederim..

6000 devrin üstüne sık sık çıkıp, şehir içi kullanıyorsan, normal sayılır. Ama 5000-6000 devirlerin üstüne çıkmam yüksek vites düşük devir kullanırım çok dur kalk yapmam diyorsan normal değil. Motosikletin normalden fazla yakmasının birçok sebebi var, bilen arkadaşlar yazar illaki hava filtresi, hava ayarı, agresif kullanım yüklü kullanım gibi. Yeni kasaların daha az yaktığını söyleyenler oluyordu.
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
cbf çok yaksa kuryeler kullanmazdı.Motorun kaç km de bilmiyorum ama karbüratöre yapılacak ufak bir hava benzin ayarıyla daha uzun km yapacağını düşünüyorum.kazasız belasız sürüşler dilerim

---------- Post added at 16:54 ---------- Previous post was at 16:51 ----------

Unutmadan reklam olacak belki ama opetten yakıt aldığımda daha fazla km yaptığım tecrübeyle sabittir.
 
Katılım
21 Haz 2010
Mesajlar
79
cbr125cbr

genelde şehirler arası kullanırım 5000 6000 devir arası kullanırım

sarıdev

motorum 2350 km de bakalım servisime söyliyeyim karbüratör ayarlarına bir göz atsın teşükkür ederim sizede kazasız belasız sürüşler..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
65
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam arkadaşlar."nasıl oluyorda sıfır bir cbf150 nin arka freni tutmuyor tak tak ses geliyor".servis elemanına böyle dediğimde aldığım cevap ilginçti."abi zaten motorda arka fren pek kullanılmaz.honda dan bu konuda görüş bekliyoruz"o ustanın yaşı kadar motora binmiş özüme verdiği cevap böyleydi ve eliyle fren somununu biraz daha sıktı ki 120 yapan motor 100 ü geçmez oldu.(fren tutuyor anlamına gelmiyor)yaygın servis ve yedek parça bulunabilirliğini de hesaba katarsak bu fiyata alınabilecek en iyi motordur cbf150.şikayetlerimizi ise kendi aramızda birbirimize sızlanarak değil de honda ya bildirelim.biz motor severler aptal değiliz.nasıl ki geçmişte efsane olmuş markalar yok olup gittilerse bu ülkeden,honda da şikayetlerimizi dikkate almak zorunda.yoksa güle güle.HERKESE ZEVKLİ SÜRÜŞLER.

---------- Post added at 12:51 ---------- Previous post was at 12:44 ----------

ŞUNU DA EKLEMEK İSTERİMKİ,TRAFİKTE RİSK OLUŞTURAN HATALI BİR ÜRÜNÜN BU ÜLKEYE İTHALİNE VE TRAFİĞE ÇIKIŞINA İLGİLİ BAKANLIK NASIL İZİN VERİYOR.

Dostum benden de geliyordu o ses. Arka jantın dökümünde hata var ve bu sıkıntı çoğu cbf te var. Servise götürdüm. Videosunu çekip ölçüm yaptılar. Garanti kapsamında değişecek arka jant. Haberin ola...
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
2
Dostum benden de geliyordu o ses. Arka jantın dökümünde hata var ve bu sıkıntı çoğu cbf te var. Servise götürdüm. Videosunu çekip ölçüm yaptılar. Garanti kapsamında değişecek arka jant. Haberin ola...

bende de aynı sorun var 2011 nisan partisi benim cbf, şu an için honda türkiye'nin elinde kalmamış jantlar bir parti komple arıza çıkınca sonuç olarak iki gün önce ümraniye D&B motor'a uğradığımda tekrardan sordum bir 10-15 gün içerisinde adwtli olarak honda türkiye'nin stoğuna girecek, ayrıca sizi neden uğraştırdılar ben arka frene bastığımda tık tık diye ses geldiğini söyleyince, servis görevlisi arkadaşda test sürüşüne çıkınca farkına vardı hemen bilgisayardan not düştüler jant ile ilgili honda fabrikasına...
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
107
bir sorun çıkmassa inşallah cumartei sabah çıkıyoruz yola arkadaşlar birde uuzn yolda deneyelim bakalım dehşet i
700 km yi geçtim 150 km gidiş yapacagım ne dersiniz hız devir falan
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
bir sorun çıkmassa inşallah cumartei sabah çıkıyoruz yola arkadaşlar birde uuzn yolda deneyelim bakalım dehşet i
700 km yi geçtim 150 km gidiş yapacagım ne dersiniz hız devir falan

150km çok da uzun yol sayılmaz ama düz yol ise atıcaksın 5. vitese 80e sabitlesen kesintisiz bitirirsin yolu 2 saatte acemi60 nickli bir arkadaş vardı istanbul-kuşadası-kemer yaptı gerçi motosikletinde bir problem vardı ama 1000km üzerinde bir yol yaptı.
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
ethem kardeşim sol kapakta vidalar hariç 2 adet geçmeli uç var biri diyer taraftakinin aynısı aşağı doğru çekince çıkıyor ama daha öncesinde diyerini yani kendine doğru çekince çıkanı zorlamadan ufak hamlelerle çıkarmalısın daha sonra üsttekini çıkarabilirsin.birde bişey sorucam kardeşim sübap ayarından daha önce memnun kalmamıştın,şimdi çok memnunsun sebebi ve farkı nedir tam açıklarmısın.

Ümraniye Db motora gitmeden önce 2500 lü km lerde başka bi yetkili servise gitmiştim. Sente çakısı kullanmadan sübap ayarı yaptığından yanlış sübap ayarı yapılmıştı. Tabi ben o ayarın yanlış olduğunu bilmiyordum o zaman ve bu ısınıca gürültülü çalışma, ısınıca belirginleşen ve rahatsız etme seviyelerine ulaşan fazla sübap sesini yeni kasaların kaderi sanıyordum. Taki bi kaç hafta önce 4000 km bakımı için Db ye gidenekadar. Oraya da bu şikayetimi anlattım. Sente çakısı ile daha ehil ellerde düzgün bi biçimde sübap ayarı yapıldı ve motor artık ısınıncada sesiz, sübap sesi şıkırdama yok.
 
Katılım
22 Eyl 2010
Mesajlar
65
cbf 150 sınıfının en iyisidir.bazı SERVİS lerin bilgisizliği motoru sendeletiyor olay bu.NOKTA..
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
merhaba arkadaşlar nasılsınız..motorumdan 2 haftadır uzağım çok özledim keratayı.. sizin 2011 cbf ler nasıl??

---------- Post added at 18:30 ---------- Previous post was at 18:26 ----------

arkadaşlar sizlere bişi soracağım motorum 2011 cbf binim sorum burda gördüğüm kadarıyla motorlarınız 650 km lerde yedek depoya düşüyor. benim motorum ful depo ile 300 km de yedek depoya düşüyor üstelik te asla 90 geçmem vakit buldukça gezmeye çıkarım motoru sıkıştırmam :( neden böyle oluyor yardımcı olurmusunuz
YUH KİM 650 YAPMIŞ KİME SORSAM 250-350 KM ARASINDA GİDECEĞİNİ SÖLÜYOR ŞEHİRİÇİ..
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
yakıt konusunu dert etmeyeceksen yol durumuna göre 90-100 arası gidersin, yok yakıtta ekonomi dersen 5. vites 5500 devir civarında 70 ile süzülür gidersin. ankara - kayseri arası gidip geldim sürekli tam gaz. 350km civarında yedeğe düştü hem gidişte hem gelişte, son depoda 6000devri pek geçmedim 400km yi geçtim hala yedeğe düşmedi.

hangi hızda gideyim olayından çok yol şartları belirler zaten hızınızı. sakin bir yol ise manzara güzelse zamanı kısıtlı tutmayın 60-70 aralığında hem ekonomik hemde zevkli bir yolculuk yaparsınız. ama trafik fazla ise yavaş gitmek dert olabiliyor , o zaman 3 e 5 e bakmadan riske girmeden artırırsınız hızınızı.

birde önerim olacak; trafiğin hızına uyun, şeridinize sahip çıkın. yolda yolun en sağını kullanarak gidenler görüyorum, araçlar siz sağda oldukça sizin şeridinizi kullanmaya çalışıyorlar böylece sıkıştırılıyorsunuz. bunu çoğu bilinçsiz yapıyor ama yaşanıyor. en güzeli öndeki aracın sol tekerlek izinde, sağdan araba geçmeyecek kadar boşluk bırakarak gitmeniz.
 
Katılım
19 Ara 2010
Mesajlar
39
arkadaşlar bende dün cbf aldım bu motorun bu kadar güzel kullanışı olduğunu bilmiyordum alt üst koruma demirlerini de taktırınca motor çok güzel oldu herkese kazasız sürüşler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst