Asya Motor Asya / As 200 Gy-2 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
daha nice gezilere. demekki sizin motorlarda uzun yolda kabaları ağrıtıyor. koltuga takviye minder olayına girmek gerekiyor. km göstergesi bendede sağa sola sallanıyor. ilk devir saatimde başlamıştı sallanmaya. şimdi ikisi birlikte kardeş kardeş sallanıyor. uygun birşey denk geldiğinde gösterge taplosunu değiştirmeyi düşünüyorum.
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Sele eğimli olduğu için ağrıtıyor bence ve evet haklısın takviye minder şart.Km göstergesi sallandığı gibi km telinden yağ sızıyordu.Fazladan bir km saati taktırmak gerekiyor ve taktıracağım ilk fırsatta fakat eskisini sökmek istemiyorum.İlerde sattığım zaman kuşkusuz bir şekilde dürüstçe satmak istiyorum.
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
o kayğı bendede vardı ama güzel bir gösterge denk gelirse eskisini atmayacağım. eskisindeki rakamların üstüne yenisini eklesin.
 
Katılım
22 Şub 2011
Mesajlar
143
selamun aleyküm. abim, kadir ünaloğlu 2 hafta önce konya'da geçirdiği trafik kazasında hayatını kaybetmiştir sevenlerine buradan iletmek istedim ben kardeşiyim

hepimizi gözü yaşlı bıraktı gitti... siz de motorlarınıza binerken bir kez daha düşünün abilerim
 
Katılım
14 Mar 2011
Mesajlar
85
selamun aleyküm. abim, kadir ünaloğlu 2 hafta önce konya'da geçirdiği trafik kazasında hayatını kaybetmiştir sevenlerine buradan iletmek istedim ben kardeşiyim

hepimizi gözü yaşlı bıraktı gitti... siz de motorlarınıza binerken bir kez daha düşünün abilerim

Başınız sağolsun çok şok oldum ne diyeceğimi bilemiyorum. Allah ailenize ve size sabır versin.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
kadir? Başımız sağolsun hepimizin, gencecik ti ailesine allah sabır versin.yazacak birşey bulamıyorum......
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
ailesine ve arkadaşlarına başsağlığı dilerim. mayıs ayında gazete dağıtacağım işe gireceğim diyordu.
geride kalanlara allah sabır versin.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Tem 2011
Mesajlar
3

Videosunu izlemiş hem yüreğim ağzıma gelmiş hemde motor almaya karar vermiştim. Allah taksiratını affetsin.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Dün bende bir kere daha izledim videosunu, kendisini uzaktan 1 kere görmüştüm motor üstünde konyada şans eseri hatta burda da yazmıştım senmiydin o diye evet demişti ama yüzyüze tanışmak hiç kısmet olmadı...
 
Katılım
24 Tem 2011
Mesajlar
29
Çok teşekkür ederim Yamyamaha dostum söylediklerine dikkat edeceğim. En son motorumu 1000 Km bakımı yaptırdığımda ustama bujiyi de değiştirmesini söylemiştim ama gerek yok demişti. Aslında böylesi daha iyi oldu istediğim bujiyi(NGK Iridium) kendim alıp takarım inşallah.

Sana danışmak istediğim bi konu daha vardı:

Motorumun zincirini 1000 Km'de temizleyip Castrol'un zncir yağı ile yağlamıştım. Şuan motor 2000'de tekrar zincirime bakım yapacağım. Ama zincirin ön dişliye girdiği sol motor kapağı etrafında, ön dişliden püskürdüğü belli olan kırmızımsı lekeler var. Bunlar Castrol'un yağı aşındıkça olan lekeler olduğunu varsaydım ama sana da sormak istedim.

Bir de motoruma siyah bir motor koruma demiri taktırıp bunun da iki tarafına sis lambası taktırmayı düşünüyorum. Isparta'ya gidip gelirken karşı tarafdan gelen endurocularda bu tip lambalar var ve farla beraber yaktıklarında çok hoş duruyor :queen:

AYRICA KONYA'DA İKAMET EDEN ARKADAŞLARA SESLENİYORUM: GELİN BİR GÜN MOTORLARIMIZLA BULUŞUP GÜNÜ BİRLİK BİR GEZİ YAPALIM. KONYA ETRAFINDA GÜNÜBİRLİK GEZEBİLECEĞİMİZ ÇOK GÜZEL GÜZERGAHLAR VAR. MESELA BU HAFTASONU BEN BİR TANE YAPACAĞIM. GÜZERGAHIM: KONYA MERKEZ-DERBENT-ILGIN-GÜNEYPINAR-KONYA MERKEZ(212 KM)

---------- Post added at 22:55 ---------- Previous post was at 22:53 ----------

Yamyamaha dostum bujiyi değiştirmekle ilgili "0.7-0.8" derken neyden bahsettiğini sorabilir miyim? :silent: Pek bilgim yok o konuda.

---------- Post added at 23:10 ---------- Previous post was at 22:55 ----------

ARKADAŞLAR GÜZERGAHIMI DAHA İYİ GÖSTEREYİM BUYRUN LİNKİNİ
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&msa=0&msid=210269539645798997101.0004a7f8b2d67b864a535

evet cok güzel fikir, benim motorumda p.tesi yada salı günü gelecek servise. daha sıfır olduğu için pek bir fikrim yok bakımları konusunda sürüşü konusunda. cuma günü akşam alköllü araçtan 590TL ceza yedim 6ayda ehliyetime el konuldu. B sınıfıydı zaten, A2yide gelcek ay alcaktım. çok şanssız bir hafta geçirdim=) konyada olan arkadaşlarla irtibata geçmek isterim motor konusunda, B ehliyet gidince A2ye başvurup çıkartablirmiyim bilmiyorum ama şimdilik sadece plaka ve ruhsat çıkarttıp mecburen ehliyetsiz binicem. konyadan gy200 kullanan arkadaşlarla irtibata geçebiliriz. numaram 554 219 2887, hafta içi konsan sanayide bir fabrikadayım, o civarda olanlar iş yerime gelebilir çay kahve içip sohbet ederiz. haftasonu zaten malum ya motorla geziyoruz yada stadyumun oralardayız. forum çok güzel, elden geldiğince okumaya çalıştım. ortaya çıkacak sorunları paylaşmanız mükemmel olmuş, eline sağlık herkesin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:36 ----------

selamun aleyküm. abim, kadir ünaloğlu 2 hafta önce konya'da geçirdiği trafik kazasında hayatını kaybetmiştir sevenlerine buradan iletmek istedim ben kardeşiyim

hepimizi gözü yaşlı bıraktı gitti... siz de motorlarınıza binerken bir kez daha düşünün abilerim

allah rahmet eylesin, sizlerede allahtan sabır dilerim kardeşim...motora binerken hem kendimizi hemde diğer insanları ve özellikle sevenlerimizi düşünmemiz lazım. motor işi zevktir, sürat dikkatsizlik yapmayın, gereksiz hatalarla geridönüşü olmayan pişmanlıklar yapmayın.
 
Katılım
25 Tem 2011
Mesajlar
67
Yollar

20 yıldır motosiklet kullanıcısıyım.Yaşim 50'ye dayandı.Şimdiye dek Simson83,125'lik Honda Titan,250'lik MZ, 600'lük Honda,250 MCT,Kymco125CK kullandım.Şu anda kymco xciting250i kullanıyorum. Ve iki gün önce tuhaf bir iş yaptım: Asya Tay 200'ü görünce cazip geldi ve gittim aldım.Motor şu günlerde gelecek.Bir iki gün içinde plaka ruhsat tamamlayıp Tay 200'ü kullanmaya başlayacağım.Bu mooru tercih etmemin sebebi, işyerimin 30 km uzakta olması ve yolların asfalt toprak karışık güzergahı.Bilmem doğru mu yaptım?Bir de son zamanlarda hızdan kaçımak için böyle bir tercih yaptım gibi.Aydnlatıcı düşünceleri ve birikimi olan arkadaşların düşünce ve yorumlarını bekliyorum.Hepnize kazasız güvenli güzel günler dilerim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 05:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:50 ----------

Aynı zamanda motorun aydınlatmasını da merak ediyorum.Gece sürüşü nasıl?
 
Katılım
14 Mar 2011
Mesajlar
85
Yeni motor alan arkadaşlara hayırlı olsun diliyorum. Allah kazasız belasız sürüşler nasip eylesin.

VE ARKADAŞLAR ASYA'MI SATIYORUM :salut: araba almayı düşündüğümden ilanını motosiklet pazarına verdim bile. 3000 TL pazarlıksız fiyat verdim. Eğer bu forumdan biri alacak olursa 100 TL indirim yapacağım yabancıya gitmesin. motoru zaten gayet iyi biliyorsunuz. Daha 2900 Km'de. Yanında vereceklerim:

Prohel Marka MESH 6060 motosiklet montu (200 TL değerinde daha 2 aylık)
Prohel marka mafsallı dizlikler ve dirseklikler
Kask, kilit ve diğer zamazingolar
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
motor alan arkadaşa hayırlı olsun. allah kazasız belasız sürmeyi nasip etsin.
satan arkadaşada hayırlı olsun. ama zavazingoarı verme yanında. çünkü bir sene içinde gene motor alırsın. :)
 
Katılım
14 Mar 2011
Mesajlar
85
Doğru söylüyorsun Yamyamaha arkadaşım ama yurtdışına gitme durumlarım var pek motor kullanamayacağım gibi görünüyor. Zamazingo derken alet takımlarımı filan vermeyeceğim, ufak tefek motora özel eşyaları vereceğim inşallah.
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
yurt dışı falan hayırlısı olsun. ben zavazingo derken onları kastetmiştim ( motora özel ) kask koruma mont gibi bir sene içinde motor alaçaksın verme demek istemiştim. ama dediğin gibi yurd dışı olayı varsa lazım oldugunda oradanda alırsın.
 
Katılım
14 Mar 2011
Mesajlar
85
yurt dışı falan hayırlısı olsun. ben zavazingo derken onları kastetmiştim ( motora özel ) kask koruma mont gibi bir sene içinde motor alaçaksın verme demek istemiştim. ama dediğin gibi yurd dışı olayı varsa lazım oldugunda oradanda alırsın.

Sağolasın kardeşim bakalım yurtdışı serüvenim birkaç yıl sürecek gibi hele bir dönelim ya araba ya motor :D
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
20 yıldır motosiklet kullanıcısıyım.Yaşim 50'ye dayandı.Şimdiye dek Simson83,125'lik Honda Titan,250'lik MZ, 600'lük Honda,250 MCT,Kymco125CK kullandım.Şu anda kymco xciting250i kullanıyorum. Ve iki gün önce tuhaf bir iş yaptım: Asya Tay 200'ü görünce cazip geldi ve gittim aldım.Motor şu günlerde gelecek.Bir iki gün içinde plaka ruhsat tamamlayıp Tay 200'ü kullanmaya başlayacağım.Bu mooru tercih etmemin sebebi, işyerimin 30 km uzakta olması ve yolların asfalt toprak karışık güzergahı.Bilmem doğru mu yaptım?Bir de son zamanlarda hızdan kaçımak için böyle bir tercih yaptım gibi.Aydnlatıcı düşünceleri ve birikimi olan arkadaşların düşünce ve yorumlarını bekliyorum.Hepnize kazasız güvenli güzel günler dilerim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 05:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:50 ----------

Aynı zamanda motorun aydınlatmasını da merak ediyorum.Gece sürüşü nasıl?

Bence doğru yaptınız ama ilk fırsatta lastikleri değiştirin daha dişli birşeyler alabilirsiniz madem toprak yolda da gidecekseniz.Yolunuza uygun bir motosiklet seçmişsiniz.Aydınlatmaya gelecek olursak gece hep şehir içinde kullandığım için aydınlatma konusunda tam fikir sahibi değilim ama yeterli değil gibi geldi bana.Ampul değişimi ile bu sorun giderilebilir.
 
Katılım
24 Tem 2011
Mesajlar
29
dostum kask ve montun markası ne öğrenebilirmiyim? güzel bir enduro/kros kaskı arıyorum bende siyah renkte
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst