ninja güçlü malum 1000 cc,bende vites eklettim istanbulda bir usta var 10-12 arası vites ekleme yapıyor ama beni kıramadı 15 vitese kadar yükseltti benim motoru
Kayan ustadan bahsediyorsun sanirim.
Taniyorum.
Benim kaynimin ablasinin kocasinda var o makinadan.
Kayan ustaya gidip o da yaptirmisti.
Hatta mmotorun kettle fictitiousunu da o ayarlamisti.
Iyi ustadir.
Ben de yaptirmayi düsünüyorum ama daha önce yedi vites yaptirmistim.
Yer bulamadik, artçi koltugunu iptal edip onun altina koyduk 7. vitesi.
Kayan usta daha 3 vites alir burasi dedi.
Bakalim olmazsa yarin bi gideyim.