Kanuni Kanuni - Ronny

Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
45
İkinci bakıma gittim...
Motorun sigorta sistemi camlı sigortadan soketli sigortaya çevrildi (Artık aklım rahat)
Arka balata kaliteli balata ile değiştirildi (Arka frenim artık tutuyor)
Motor yağı değişti
Kitapçıkta yazan şanzıman yağını sorduğumda şanzıman yok cevabını aldım. Oysa ben arabamdaki gibi otomatik bir şanzıman düşünmüştüm. Yani kitapçıkdaki bilgi güvenilir değil. Motor yağından hariç difransiyel yağı var onu da açıp baktığımızda rengi bile bozulmamış ilk günkü kondisyonundaydı. O konu da benim için artık kapanmıştır..
Sırada 2000 bakımı var..
 
Katılım
31 May 2011
Mesajlar
180
Bende dün tayfun ustayla görüştüm,Garantiden gelecek olan arka stop daha gelmemiş ayrıca egzozdaki ses arttı büyük ihtimal onuda degiştirmek durumunda kalıcaz,Arka freni neredeyse hiç kullanmıyorum,ilk bakım içinde cumartesi gününe randevu aldım.Aslında zamanım olsa hemen gidicem ama zaman yok malum çalışıyorum.Cumartesiyi sabırsızlıkla bekliyorum.

---------- Post added at 09:32 ---------- Previous post was at 09:27 ----------

Esp explorer dedigin gibi antalyada olan arkadaşlar birgün toplanalım
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
449
İkinci bakıma gittim...
Motorun sigorta sistemi camlı sigortadan soketli sigortaya çevrildi (Artık aklım rahat)
Arka balata kaliteli balata ile değiştirildi (Arka frenim artık tutuyor)
Motor yağı değişti
Kitapçıkta yazan şanzıman yağını sorduğumda şanzıman yok cevabını aldım. Oysa ben arabamdaki gibi otomatik bir şanzıman düşünmüştüm. Yani kitapçıkdaki bilgi güvenilir değil. Motor yağından hariç difransiyel yağı var onu da açıp baktığımızda rengi bile bozulmamış ilk günkü kondisyonundaydı. O konu da benim için artık kapanmıştır..
Sırada 2000 bakımı var..

Gule gule kullan Sinan.

---------- Post added at 14:24 ---------- Previous post was at 14:21 ----------

Bende dün tayfun ustayla görüştüm,Garantiden gelecek olan arka stop daha gelmemiş ayrıca egzozdaki ses arttı büyük ihtimal onuda degiştirmek durumunda kalıcaz,Arka freni neredeyse hiç kullanmıyorum,ilk bakım içinde cumartesi gününe randevu aldım.Aslında zamanım olsa hemen gidicem ama zaman yok malum çalışıyorum.Cumartesiyi sabırsızlıkla bekliyorum.

---------- Post added at 09:32 ---------- Previous post was at 09:27 ----------

Esp explorer dedigin gibi antalyada olan arkadaşlar birgün toplanalım

Hadi hayirlisi.Umarim C.tesi hersey yolunda gecer.Benim izin gunum Sali.Turizm olayi :) Ama soyle birsey yapilabilir.Oglen ve aksamustu aralarim var.1-2 saatlik.Buyrun gelin Side ye.Bir gun denk getirelim.
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
76
valla benim için fark etmez okan bulusabiliriz sorun olmaz pazar günü izinli oluyorum bende herkez kendini ayarlasın bi pazar bulusalım herkeze iyi sürüsler arkadaslar
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
449
valla benim için fark etmez okan bulusabiliriz sorun olmaz pazar günü izinli oluyorum bende herkez kendini ayarlasın bi pazar bulusalım herkeze iyi sürüsler arkadaslar

Onumuzdeki hafta Pazar icin bir organizasyon yapabiliriz.Dedigim gibi benim saat 17.30-20.30 aram var.O arada Side veya Manavgat olabilir (Antalyadaki arkadaslar) yorumlarinizi bekliyorum.
Atilla bu arada gecenlerde bakim sonrasi performans dusuklugunden bahsetmistin.Ne oldu? Benim on disk freni hala kasiyor.Kime gostersem zamanla acilir diyor.Sehpasindayken elimle on tekerlegi cevirdigimde 1-1,5 tur sonra kendiliginden duruyor.Bakalim belki onumuzdeki hafta yine Tayfun Ustaya ugrarim.
 
Katılım
4 May 2011
Mesajlar
135
Esp explorer ;motosikletinin yeni fotolarını gördüm.süper.scooter alsam kesin ronny alırdım:) ama vitesli düşünüyorum..

ben motorla beraber kask almayı düşünüyorum.başta nolan alacaktım ama fiyatından ve düşük cc motordan dolayı ls2 almaya karar verdim.(hala nolan ı düşünmüyor değilim)

sen de bi ara ls2 diamond kullanıyorum demiştin.bu kaskı almayı düşünüyorum.acaba kaskla ilgili görüşlerini,tecrübelerini paylaşır mısın?zahmet olmazsa ::sm_smile kaskın bir fotosunu da çekebilir misin?:)

teşekkürler ,saygılar..
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
449
Esp explorer ;motosikletinin yeni fotolarını gördüm.süper.scooter alsam kesin ronny alırdım:) ama vitesli düşünüyorum..

ben motorla beraber kask almayı düşünüyorum.başta nolan alacaktım ama fiyatından ve düşük cc motordan dolayı ls2 almaya karar verdim.(hala nolan ı düşünmüyor değilim)

sen de bi ara ls2 diamond kullanıyorum demiştin.bu kaskı almayı düşünüyorum.acaba kaskla ilgili görüşlerini,tecrübelerini paylaşır mısın?zahmet olmazsa ::sm_smile kaskın bir fotosunu da çekebilir misin?:)

teşekkürler ,saygılar..

Umarim istedigin motoru alirsin.Kask konusunda LS2 den oldukca memnunum.Gorus acisi iyi.Cami kolay temizleniyor.Antalya yazinda havalandirma kanallari sayesinde fazla terletmiyor.Bir kac fotograf ekliyorum.
PICT2814.jpg

PICT2815.jpg

PICT2816.jpg

PICT2819.jpg
 
Katılım
4 May 2011
Mesajlar
135
Umarim istedigin motoru alirsin.Kask konusunda LS2 den oldukca memnunum.Gorus acisi iyi.Cami kolay temizleniyor.Antalya yazinda havalandirma kanallari sayesinde fazla terletmiyor.Bir kac fotograf ekliyorum.
PICT2814.jpg

PICT2815.jpg

PICT2816.jpg

PICT2819.jpg

kesin alıyorum bu kaskı...süper fotolar.zaman ayırdığın için sağol arkadaşım.(esp explorer dikkat ettim de sende bir fotoğrafçılık yeteneği var:) hele hele motorun ilk fotoları çok güzeldi iyi açılar yakalıyorsun bence :))
çok şık ve karizmatik bir kask.aslında biraz daha para biriktirip nolan almayı düşünüyordum ki artık nolan dan vazgeçiyorum ve bundan alıyorum:cat:
herhangi bir motor veya ekipman alırsam ilk fotoları buraya ekleyeceğim merak etmeyin :p
bir de gözler miyop benim.acaba gözlük sapı rahat geçiyor mu?her ihtimale karşı çok ince saplı,kulak arkasından kıvrılmayan çerçeve de alacağım.
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
449
Rica ederim Recep.Fotografciliga ilgim var.Elimden geleni yapiyorum :) Gozluk konusunda sorun yasamazsin.Bende kullaniyorum.Tek olay kaski takarken ve cikartirken gozluk gozunde olmasin.Once kaski tak cam i ac oradan gozlugunu tak.Cikartirkende once gozlugu cikar.Yoksa gozlugune zarar verip kulagini acitabilirsin.
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
26
Merhaba millet ağustosun 10 unda 17 me basıyorum a2 ehliyet kursuna hemen o gün mü yazılayım napim siz daha iyi bilirsiniz?
 
Katılım
4 May 2011
Mesajlar
135
Rica ederim Recep.Fotografciliga ilgim var.Elimden geleni yapiyorum :) Gozluk konusunda sorun yasamazsin.Bende kullaniyorum.Tek olay kaski takarken ve cikartirken gozluk gozunde olmasin.Once kaski tak cam i ac oradan gozlugunu tak.Cikartirkende once gozlugu cikar.Yoksa gozlugune zarar verip kulagini acitabilirsin.

sorun olmaması iyi.dediğin gibi vizörden takıp çıkaracağım:cat:
 
Katılım
31 May 2011
Mesajlar
180
Slm

Slm arkadaşlar 500 lük bakımı sonunda yaptırdım,motorun sesi bile degişti Egzozdan gelen ses çıvataların tam oturmamasındanmış civataları degiştirince sesin büyük bir kısmı gitti.Arka stoplardan 1 tanesi yanmıyordu Garantiden degiştirdim.Yan ayaklık tam kalkmıyordu Biraz kesildi ve o sorunda ortadan kalktı.Fren ayarları yapıldı Espde olan sorun bendede vardı ön fren sökülüp yağlandı şimdi ön fren hem ses yapmıyor hemde lastik rahat dönüyor.Bir dahaki bakıma 2500 gel denildi yani 2000 km sonra bir bakımı daha var.Şimdilik benden bu kadar :)
 
Katılım
22 Ara 2010
Mesajlar
154
Kısa bir tatil arasından sonra tekrar sizlerleyim arkadaşlar.. Bakıyorum da canlanmış burası :cat: Herkes sorunlarını çözmüş gibi.. :)

@madphantom arkadaş egzozundan nası bir ses geliyordu önceden bilmiyorum ama.. aynı durum bende de oldu. Egzozdan ses geliyor dediğim zaman cıvatalarını sıkmışlardı ve ses %80 oranla azalmıştı ancak usta susturucunun bozulmuş olduğunu söyledi ve egzozu yenisiyle değiştirdik. Eğer egzozda saçma sapan bir ses duyuyorsan değiştirmeni öneririm..

@Esp Explorer bakımı çok ince yaptırmışsın fotolardan gördüğüm kadarıyla. Usta baya titiz bakım konusunda gibi acaba bende mi antalyada yaptırsam bakımını diye düşünmedim değil bir an :bounce: Bu bakımda sen herhangi bir istekte bulundun mu yoksa 2500 bakımı bu şekilde mi yapılıyormuş ?
 
Son düzenleme:
Katılım
31 May 2011
Mesajlar
180
Evet dedigin gibi ses tam geçmedi ama baya azaldı olmazsa 2500 lük bakımda degiştirteyim olmazsa
 
Katılım
22 Ara 2010
Mesajlar
154
@SinanATASOY İlk zamanlar hiç tutmayan arka frenim şimdi iyi tutuyor sayılır ancak hala beni tatmin etmiş değil daha çok ön fren kullanıyorum.. Yeni balata olarak hangi balata takıldı yada bu scooter balataları standart mı ? Bende değiştirmeyi düşünüyorum, değiştirmişken de kaliteli olsun istiyorum ki artık arka freni rahat rahat kullanabileyim :)


@ madphantom Bence de değiştirmelisin çünkü aslında azalmış gibi olan ses baya fazla bunu egzozu değiştirdiğinde anlıyorsun..
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
449
Kısa bir tatil arasından sonra tekrar sizlerleyim arkadaşlar.. Bakıyorum da canlanmış burası :cat: Herkes sorunlarını çözmüş gibi.. :)

@madphantom arkadaş egzozundan nası bir ses geliyordu önceden bilmiyorum ama.. aynı durum bende de oldu. Egzozdan ses geliyor dediğim zaman cıvatalarını sıkmışlardı ve ses %80 oranla azalmıştı ancak usta susturucunun bozulmuş olduğunu söyledi ve egzozu yenisiyle değiştirdik. Eğer egzozda saçma sapan bir ses duyuyorsan değiştirmeni öneririm..

@Esp Explorer bakımı çok ince yaptırmışsın fotolardan gördüğüm kadarıyla. Usta baya titiz bakım konusunda gibi acaba bende mi antalyada yaptırsam bakımını diye düşünmedim değil bir an :bounce: Bu bakımda sen herhangi bir istekte bulundun mu yoksa 2500 bakımı bu şekilde mi yapılıyormuş ?

@bobora ben ozel bir istekte bulunmadim.Ustanin yaptigi 2500 km bakimi bu sekilde.Antalyaya buyur gel bakima :) benim tek sorun az kullanimdan kaynaklanan on disk freni olayi.o da zamanla duzelecek gibi.
 
Katılım
31 May 2011
Mesajlar
180
Evet bende tayfun ustaya gidiyorum gerçekten saolsun motorla baya ilgileniyor egzoz sürekli kafama takılıyor aslında o kadar seste yok ama acaba diyorum normal sesimi böyle yoksa benimki arızalı sesmi olmazsa bir daha ugrarım tayfun ustaya bu arada ilk bakım ücretsiz sadece yağ parası ödeniyormuş ben yaptırdım.Geri bakımların hepsi paralıymIŞ Servis ücreti+parça parası (hava filtresi,buji vs)
 
Katılım
6 Nis 2011
Mesajlar
449
Evet bende tayfun ustaya gidiyorum gerçekten saolsun motorla baya ilgileniyor egzoz sürekli kafama takılıyor aslında o kadar seste yok ama acaba diyorum normal sesimi böyle yoksa benimki arızalı sesmi olmazsa bir daha ugrarım tayfun ustaya bu arada ilk bakım ücretsiz sadece yağ parası ödeniyormuş ben yaptırdım.Geri bakımların hepsi paralıymIŞ Servis ücreti+parça parası (hava filtresi,buji vs)

Evet ilk bakimdan sonra hersey ucretli.Ben 2500 km bakimi icin 63 tl odedim.Sadece yag degisti.Motor temizlenip, yaglandi.
 
Katılım
31 May 2011
Mesajlar
180
Bende bugün yine tayfun ustanın yanına gittim egzoz sorunum halen devam etmekteydi.Garantiden egzoz siparişi verdiler.3 güne kadar gelicekmiş.Zaten 40 tl servis ücreti yağ ıvır zıvır derken 63 tlyi bulmuş.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst