Motosikletlerimiz Hyo Gv 250,Hyo Rt 125

Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
439
Harika resimler gerçekten içim gitti :) Maşşallah tekrar hayırlı olsun RT 125 :rendeer:

Bende yeni bir Rt 125 bulana kadar comet kestirdim bir tane gözüme :) Kredi vs. ayarlayabilirsem onu almaya bakacam :cherry:

İlerde bütçem olursa satılmamak üzere mutlaka rt 125 alacam ama :rendeer:
 
Katılım
30 May 2011
Mesajlar
377
hocam fotolar şahane ...:cat:

bu rt125 te mükemmel makina ilerisi için düşünmüyor değilim yani :)
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
bu kalıpta bi motora 125 cc nasıl gidiyor?

250 cc olmasını isterdim.Ani hızlanması yavaş.Trafikte 130-140 görememek bazen sorun oluyor.Dik yokuşlarda 70-80 km gibi hızlarda yüksek devirli girmek gerekiyor.

Normal kullanımda bir sıkıntı yok.Dün e-5 te 110 km ile gittim bir süre sonra 80 kadar indim.İdeal yolculuk hızı 70-80 arası konforlu.Sollamalar için 90-100 hız yeterli oluyor.İş yerim ile ev arası 25 km e-5 trafiği olan bir güzergah çok rahat yorulmadan işe gidip geliyorum.Arazide rampada tepe çıkarken cc hiç düşünmüyorsun ama.motorun gücü yetip artıyor.Motorun amortisörleri yüksek ve hassas.Yolda hiçbir çukuru hissetmeden geçebiliyorsun.Benim Gv 250 ile 2 vitese düştüğüm kasisleri onda fren yapmadan geçiyorsun.Genel de ayakta tabi:bounce:

Motorun acayip zevk veren özellikleri var mesela.Geçen bir sokağa girmiştim Göztepe'de baktım sokak kapalı.Düğün arabası diğer arabalar servisler süslü insanlar.Gazı hiç kesmedim kalktım ayağa herkes bana bakıyor.Yaklaşık 30 cm kaldırıma atladım kaldırımdan kalabalığı geçip tekrar yola atladım derken yola devam ettim.
 
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
232
Main2.jpg


GV 250'ye GV 650 ön farı taktırırsan daha çok yakışır forumda abimizin biri yapmıştı senin için ufak bir araştırma yapayım çok yakışmıştı bunda biraz kaba duruyor gibi.GV 650 ön far da ya 50 ya da 75 lira bir şey.Aslında zevk meselesi ama GV 250 alırsam ileride kesinlikle GV 650 ön farını taktırırım. :)
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Main2.jpg


GV 250'ye GV 650 ön farı taktırırsan daha çok yakışır forumda abimizin biri yapmıştı senin için ufak bir araştırma yapayım çok yakışmıştı bunda biraz kaba duruyor gibi.GV 650 ön far da ya 50 ya da 75 lira bir şey.Aslında zevk meselesi ama GV 250 alırsam ileride kesinlikle GV 650 ön farını taktırırım. :)

Olabilir niye olmasın:) Ben su an motor koruma demiri ile sis farı olayını halletmek istiyorum:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Forumda abinin biri almıştı izmir'den bu gibi fiyatlar söyledi diye hatırlıyorum o kadar da para verilmez ben bi bakıyım ya

Bu motorlara parça satan bi Kanuni var (Kuralkan.net) bir de hyosungsource.com var. İkisinde de fiyatlar aynı yaklaşık olarak.
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
439
Motorun acayip zevk veren özellikleri var mesela.Geçen bir sokağa girmiştim Göztepe'de baktım sokak kapalı.Düğün arabası diğer arabalar servisler süslü insanlar.Gazı hiç kesmedim kalktım ayağa herkes bana bakıyor.Yaklaşık 30 cm kaldırıma atladım kaldırımdan kalabalığı geçip tekrar yola atladım derken yola devam ettim.

Nasıl bir ilizyonisti yanlış yapacak mı diye izliyorlarsa senide düşecek misin diye izliyorlardır kesin :queen:
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Herkes RT ye yorum yapmış ama bende GV 250 ye hayranım hele böyle siyahsa. Kazasız belasız iyi günlerde kullanın motorlarınızı :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst