Suzuki Suzuki Gsr 600 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
124
Herkese selamlar öncelikle

İşim dolayısıyla sitede sadece izleyici olarak arada bir bakabiliyordum. Ama artık hafta icinde aranıza aktif olarak katılacak olmak güzel olacak.

1 aydır 600 lük bir makine bakıyorum. er6n ve gsr arasında cok git gel yaşadım ve sonunda gsr yi tercih ettim.

Bir arkadaş üzülerek motorunu sattığını belirtmişti ama İzmirde olduğundan ötürü alma imkanım yok. İstanbul içerisinde bildiğiniz temiz gsr varmı arkadaşlar ? (Gezilerinize bir arkadaş daha katılacak :) ) 2007 ve üzeri olması tercihim ama temiz makineye de hayır demem

selam,
gerçekten temiz bir gsr arıyorsan

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...hibinden-2007-kirmizi-gsr-600-49093282/detay/

servisten sorgu yapabilirsin altan motor benide motoruda iyi tanırlar. herşeyi ile kefilim motoruma. ayrıcada idda ediyorum sayılı temiz gsrlardan lafta değil gerçekte bu böyle. servisin bile yorumu gsrlar arasında temizlikte ilk 5 motor arasında gerisi senin tasarrufun.
ilgilenirsen telefondan ulaşırsan fiyatıda motoru gördükten sonra konuşuruz.
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
124
manifoldu hangi ürünlerle temizledin umut?
bide zımpara kullandın mı?

Selam,
Manifoldum temizdi sadece ısınmadan kaynaklanan mavi sarı yanıkları vardı. Zaten ne kadar temizlersen temizle bir kaç gün sonra o mavi sarı izler çıkıyor ama temiz yüzeyde çok tatlı bir görsel o .

Temizleyici olarak amway in metal cleanner diye bir ürününü kullandım. İlk temizlenmemde yumuşak bir diş fırçası kullandım. Sebebi ise malum kıvrımlar var aralara el girmiyor. Ama daha sonraki temizlemelerim pamukla veya süngerle oluyor. Önce temizlenecek yüzeyi yıkayın ve kurulayın sonra temizleyici ürün krem kıvamında sürüp ovalayın ilk önce temizlemiyor gibi geliyor göze ama ovalama devam ederken birden kirler çıkıyor. Daha sonra su ile duruluyorsunuz ve kuruluyorsunuz bu işlemi periyodik olarak yaparsanız manifoldunuz bu şekilde korunmuş olur. İlk yaptığımda parlak görüntü gözümü tırmalasada sonradan hoşuma gitti. Her cumartesi motorumu yıkar cilalar zincirini temizler ve yağlar egzostuda parlatırım sabah 10 da başladığım temizlik işlemi akşama kadar sürer bendede temizlik konusu hastalık işte. zaten 2007 model bir motorunda bu kadar temiz kalmasının sebebi bu kıllıktır.

Bu ürüne muadil olarak henkelim yapımarketlerde satılan bir ürünü varmış. Bir de yurt dışında olan bir ürün var camsil gibi sıvı sıkıyorsun ve bekliyorsun sonra duruluyorsun pırıl pırıl oluyor ovalama yapmaya gerek yok. Nette araştırılıp ebay ile getirtilebilir.

Herkeze selamlar. :cat:
 
Katılım
8 Nis 2010
Mesajlar
313
selam,
gerçekten temiz bir gsr arıyorsan

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...hibinden-2007-kirmizi-gsr-600-49093282/detay/

servisten sorgu yapabilirsin altan motor benide motoruda iyi tanırlar. herşeyi ile kefilim motoruma. ayrıcada idda ediyorum sayılı temiz gsrlardan lafta değil gerçekte bu böyle. servisin bile yorumu gsrlar arasında temizlikte ilk 5 motor arasında gerisi senin tasarrufun.
ilgilenirsen telefondan ulaşırsan fiyatıda motoru gördükten sonra konuşuruz.

Motor cok güzel duruyor yakındanda görmek isterim fakat 14500 motorun temizliği için cok bi para olmasada, benim motor icin ayırabilecegim en yüksek para 13.000 1 ay aç kalcağımı göz önüne alırsam 13 500 olabilir :S bu ikimiz içinde cok zorlu bi fiyat :/
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
124
Motor cok güzel duruyor yakındanda görmek isterim fakat 14500 motorun temizliği için cok bi para olmasada, benim motor icin ayırabilecegim en yüksek para 13.000 1 ay aç kalcağımı göz önüne alırsam 13 500 olabilir :S bu ikimiz içinde cok zorlu bi fiyat :/

arkadaşım motorum herşeyi ile anlatılmaya gerek yok her türlü kefilim ve servistede herşeyi kayıtlı ayrıca tüm evrakları mevcut.

Fiyat konusuna gelince bunları burada ulu orta konuşmak ne kadar dopru bilmiyorum. motoru satmayı düşünme sebebim eşim ve ailemdir. 2 oğlum var 35 yaşındayım biri 5 i bitirdi diğeri 1 ci sınıfı bir yere giderken otobüs dolmuş olmuyor eşim dırdır dırdır veriyor veriştiyor ben bu motoru almak için arabamı sattım. Ama artık evdekilerin baskısına dayanamıyorum binerkende zevk alamıyorum vicdan yapıyorum bir yerde .
neyse sen alıcı ol gel yanıma motora bak beğen göster fiyat konusunda emin ol sana yapabileceğim en iyi fiyatı yaparım. Değerini bilecek birine gitsin en azından.

İlgilenirsen telefonlarım ilanda var ara konuşalım.

Saygılar..
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
124
Motor cok güzel duruyor yakındanda görmek isterim fakat 14500 motorun temizliği için cok bi para olmasada, benim motor icin ayırabilecegim en yüksek para 13.000 1 ay aç kalcağımı göz önüne alırsam 13 500 olabilir :S bu ikimiz içinde cok zorlu bi fiyat :/

Holocaust bak fiyatı 14 e indim temiz gsr arıyorsan kaçırma. ay sonauna kadar satıldı satıldı sonra satmayacağım. Temiz bir araç buldum o satılmasın diye acele ediyorum. Sana dediğim gibi fiyatta kolaylık sağlarım eğer gsr arıyorsan temiz kazasız bakımlı fiyatıda uygun bundan iyisi şamda kayısı olur :queen:

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...hibinden-2007-kirmizi-gsr-600-49093282/detay/
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
124
Holocaust al git =)

walla kingofhewest hem gsr arıyor holacaust bundan temizi yok diyorum ama sesi çıkmıyor aküm bu gün su koyvermeye başgösterdi pazartesi sıfır yuasa aküde takıyorum sulandırılıp şarjda kalması gerekteği için bu gün yetişmedi orjinal aküsüydü artık değişme zamanı geldi. Aküsü yenilendi diye biliriz aküsüde hediyesi bak holacaust daha ne istiyorsun :cat:

Neyse nasip isteyen çok ta anlaşamıyoruz miller boş mezar arıyor açıkcası öyle ölücülerede verecek malım yok sıkıntımda yok motorumdan gören hayran oluyor sıfır gibi . bu gün akü tekledi hemen akü aldım. öyle motorumada para harcayan ve bakan bir tipim. 250 km bir bırak yağlamayı temizleyip yağlıyorum z,ncirimimi her hafta yıkama ve cila su gördüğümde yolumu değiştiririm. böyle bir motoruda bedava verecek değilim. acayip acayip fiyatlar teklif ediyorlar. ay sonu kaldıracağım zaten ilanı binerim dursun .
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
604
walla kingofhewest hem gsr arıyor holacaust bundan temizi yok diyorum ama sesi çıkmıyor aküm bu gün su koyvermeye başgösterdi pazartesi sıfır yuasa aküde takıyorum sulandırılıp şarjda kalması gerekteği için bu gün yetişmedi orjinal aküsüydü artık değişme zamanı geldi. Aküsü yenilendi diye biliriz aküsüde hediyesi bak holacaust daha ne istiyorsun :cat:

Neyse nasip isteyen çok ta anlaşamıyoruz miller boş mezar arıyor açıkcası öyle ölücülerede verecek malım yok sıkıntımda yok motorumdan gören hayran oluyor sıfır gibi . bu gün akü tekledi hemen akü aldım. öyle motorumada para harcayan ve bakan bir tipim. 250 km bir bırak yağlamayı temizleyip yağlıyorum z,ncirimimi her hafta yıkama ve cila su gördüğümde yolumu değiştiririm. böyle bir motoruda bedava verecek değilim. acayip acayip fiyatlar teklif ediyorlar. ay sonu kaldıracağım zaten ilanı binerim dursun .

Umut genelde kaç lira teklif ediyorlar? Benimki de ilanda ama şimdilik çok satmaya niyetim yok açıkçası. Ağustos gibi fiyatı daha uygun hale getirmeyi düşünüyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:16 ----------

Çok hoşuma gitti bu video paylaşayım dedim :) GSR 750 ne zaman geliyo bilen var mı?

http://www.youtube.com/watch?v=LOhddT9siLE&feature=relmfu
 

KBC

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
333
ilanlarda arama yaparken en ucuz fiyattan başlayanlar km düşük aynı model bi motoru örn. olarak 11-12 000 tl görüyolar. Bizim motorlara gelince 13-15 000 tl görünce adam msj yazıyo motorun güzel temiz ama o fiyat çok o modele göre diyo :) bende git ozaman ucuz olanları var onlara bak diyorum ne yapayım :) gerçekten temiz bir motor sahibi olmak isteyen ve ciddi alıcı olan kişi kendini belli ediyo zaten , araştırır neyin ne olduğunu anlar , beğendiyse arar motoru görmeye gelir. büyükbaş hayvanla takasa giren oldu ya :D ben sadece 1 hatalığına düşürmüştüm fiyatı çıkarıcam tekrar aga milletin keyfi bilir .
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
124
Umut genelde kaç lira teklif ediyorlar? Benimki de ilanda ama şimdilik çok satmaya niyetim yok açıkçası. Ağustos gibi fiyatı daha uygun hale getirmeyi düşünüyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:16 ----------

Çok hoşuma gitti bu video paylaşayım dedim :) GSR 750 ne zaman geliyo bilen var mı?

http://www.youtube.com/watch?v=LOhddT9siLE&feature=relmfu

12-12500 veriyorlar ama motoru asla o fiyatlara vermem koyarım salonun ortasına geçer karşısına sigara kahve içer göz zevkimi tatmin ederim yinede vermem 472 tl 24 bin bakımına verdim inanmayan altan motoru arasın sorsun satacağım halde yuasa akü aldım parasını ödedim pazartesi takılacak 200 tl . daha ne olsun kazasız boyasız çizik dahi yok kışın inan evin içinde duruyor. lastikleri sıfır koruma demiri var puig cam var gsr radyatör koruma sacı var. bakımı yeni akü sıfır sorunsuz daha ne olacak kaça verelim 11 emi 12 ye mi izmirde mehmet türk var gsr var bu sitede çocuk 13 e almış radyatör işlem görmüş v.s arkadaşımda vardı 2006 sağa sola yatmış dökülüyor 12 ye verdi millet bize geldimi şeyi klkıyor. Walla acelem yok satırlırsa araba alacam satılmazsa yaza alırım arabamı motorumda durur olur biter her malın bir rayici var. adam mesaj atıyor 12500 olurmu inan olur desen gelir 11500 çıktı olurmu der:queen: 14500 yazmıştım 200 tl aküye verdim fiyatıda 14 e çektim alıcı varsa gelir bakar belki ufak birşey daha ikram ederim. 206 plus dizel buldum onu kaçırmamak için düştüm fiyatı olmadı dediğim gibi yaza alırım arabayıda

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:57 ----------

ilanlarda arama yaparken en ucuz fiyattan başlayanlar km düşük aynı model bi motoru örn. olarak 11-12 000 tl görüyolar. Bizim motorlara gelince 13-15 000 tl görünce adam msj yazıyo motorun güzel temiz ama o fiyat çok o modele göre diyo :) bende git ozaman ucuz olanları var onlara bak diyorum ne yapayım :) gerçekten temiz bir motor sahibi olmak isteyen ve ciddi alıcı olan kişi kendini belli ediyo zaten , araştırır neyin ne olduğunu anlar , beğendiyse arar motoru görmeye gelir. büyükbaş hayvanla takasa giren oldu ya :D ben sadece 1 hatalığına düşürmüştüm fiyatı çıkarıcam tekrar aga milletin keyfi bilir .

o 11-12 ye gördükleri bende alırken gidip gördüm. gsrda temiz patlamamış motor zor bulmak. adamlar alıyor haşat motorları gidip1-1.5 milyarda masraf ediyorlar yine biim motorlsr gibi olmuyor walla mal bizim paraonların bizde alırken para verdik pul vermedik 700 tl de bakım akü para harcadım aksesuarı saymıyorum bile . varsa benim motorumdan temizi bu kadar iddalıyımgeitrsin göstersin bedava vereceğim. yada o fiyata ona vereceğim mümkün değil bütün gsr ilanlarına baktım temiz olan motor sayısı bir elin parmakları kadar az

Ben bu motoru gördüm aldığım çocuk ilk sahibiydi aradım fiyat bile sormadım adresi sordum gittim gördüm el sıkıştık ertesi gün aldım. adamlar motoru görmeden o olurmu bu olurmu almaya niyetleri yok ego tatmin ediyorlar
 
Son düzenleme:

KBC

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
333
Nasrettin Hocanın ya tutarsa hesabı işte :)) Umut_GSR dediğin gibi pul verip almadık bizde bu motorları :)
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
124
Nasrettin Hocanın ya tutarsa hesabı işte :)) Umut_GSR dediğin gibi pul verip almadık bizde bu motorları :)

Aynen öyle telefonda fiyat soran adam hikayedir. Asla alıcı olamaz. 14 yazdın 11 olurmu dese tamam desen ne olacakki ? kardeşim bir gel gör göster belki kazası var neyin pazarlığını yapıyorsun. belkide beğenmeyeceksin. öyle değilmi ? çoluk çocuk takımı arıyor işte alacağıda yokya iş olsun alıcı adam para konuşmaz telefonda. Gelip göreyim der gelir bakar baktırır konuşur sonra pazarlığını yapar.

Walla dediğim gibi bir fiyatım var asla altına inmem bu yüzdende aküyüde yeniledim. Binerim olur biter :cat:
 

KBC

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
333
ben bu gsr almadan önce fazer bakıyodum , ilanda ararken huyumdur en pahalısından bakmaya başlarım kıyaslarım beğendiğim motorun fiyatı örn. olark 12000 mi yazmış adam mesela , ilanda kesinlikle pazarlık yoktur gibi bi uyarı yapmadıysa zaten vardır pazarlık payı . Ararsın konuşursun bilgi alırsın inceden sonra motoru görmye gidersin beğendin mi heh yap ozaman pazarlığını , anlaştınmı son al motoru götür ustana göster onayıda aldınmı al motoru bin git bu kadar basit :) madem 12 000 tl var o fiyattaki mantıklı motorlara bak . adam arıyo ben ilanı 14500 den açmıştım en son 14 e vericem , illa 13 olmazmı diye tutturdu , ya arkadaş diyorum aynı statüde 13 000 tl motorlar var git onlara bak diyorum ... Anlamıyorum nasıl bi mantığa sihipler :D
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
124
ben bu gsr almadan önce fazer bakıyodum , ilanda ararken huyumdur en pahalısından bakmaya başlarım kıyaslarım beğendiğim motorun fiyatı örn. olark 12000 mi yazmış adam mesela , ilanda kesinlikle pazarlık yoktur gibi bi uyarı yapmadıysa zaten vardır pazarlık payı . Ararsın konuşursun bilgi alırsın inceden sonra motoru görmye gidersin beğendin mi heh yap ozaman pazarlığını , anlaştınmı son al motoru götür ustana göster onayıda aldınmı al motoru bin git bu kadar basit :) madem 12 000 tl var o fiyattaki mantıklı motorlara bak . adam arıyo ben ilanı 14500 den açmıştım en son 14 e vericem , illa 13 olmazmı diye tutturdu , ya arkadaş diyorum aynı statüde 13 000 tl motorlar var git onlara bak diyorum ... Anlamıyorum nasıl bi mantığa sihipler :D

Türk milleti diyorum başka birşey demiyorum :queen:
 

KBC

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
333
gencim güzelim aga satmazsamda çoook büyük keyifle binerim motoruma , bekarım sultanım :D vardiya biraz zorlucak beni ama sabah çeşme yolcusu bu çocuk :)
 
Katılım
22 Ocak 2011
Mesajlar
124
gencim güzelim aga satmazsamda çoook büyük keyifle binerim motoruma , bekarım sultanım :D vardiya biraz zorlucak beni ama sabah çeşme yolcusu bu çocuk :)

oh ne güzel ya çeşme kuşadası marmaris bodrum hepsi yakın size bana nispeten bir sürü gezecek yer var keşke o tarafta yaşasaydım :pr:
 

KBC

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
333
oh ne güzel ya çeşme kuşadası marmaris bodrum hepsi yakın size bana nispeten bir sürü gezecek yer var keşke o tarafta yaşasaydım :pr:

yakın olması avantaj bize biraz :) aga sen egzoz u parlatmak için nasıl bişey kullanıyosun neyle uyguluyosun ? satmazsam benimde aklımda parlatmak aslında sarı hali daha çok hoşuma gidiyo ama :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst