o değil de 1 yıl sürdüm bende bu motoru.nedense 8bin devirden fazlasını göremedim.
ne takıyosunuz arkadaşlar nos falan mı
ilker abi, benim motoru sifir aldigimda 7200rpm'e cikiyordu, motoru sadece iki ay kullanilip yatiyordu geri, motor git gide iyice hantallasmaya baslamisti, nerdeyse 100cc cup'lari gecemeyecek seviyeye dusmustu, bende yenilgiyi kabul etmeyi sevmeyen birisiyim, 12g'lik agirliklar, 30mm'lik karburatör, el yapimi aluminum egsoz, sinirsiz cdi, bando atesleme, birde acik hava filtresi göturdum burdan gecen yaz. Herseyi taktiktan sonra motor eskisine bakarak bam baska birsey oldu. Herkeze tavsiye ederim, ben Ebay'dan aldim butun kiti, hersey icinde, isvece gönderimle beraber 200 dolar ödemistim:queen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:04 ----------
Yazi getirdik, 6 ayin 11'de insallah Turkiye'ye geliyorum, ilk is garajda yatan canavari hayata döndurmek olacak, asfaltlar cok uzun sure bos kaldi...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:08 ----------
bakalım burc alayım ıcı dolu olanlardan birde hava filtre borsunu degıstırdım boruya kucuk bır ınce boru gırıyor yenı taktıgımız boruda delık yok ınce boruyu motorcu hava fitresının yanındakı delıklere soktu ilk defa boyle bırsey gordum

yoksa ona gore boru yoktuda benımı kekledı hava fıltresının kapagın altındakı delıge soktu
O ince boru dedigin, motorun silindir kapaginin ustunden cikiyor sanirim ve hava filtresine baglaniyor, ince borunun görevi motorun icindeki fazla basinci hafifletmek ve yag fazla basincli olursa yagin kacabilecek bir yeri olmasi icin takilmis. Bazi motorlarda yagi okadar guclu puskurtuyor ki hava filtresi diye birsey birakmiyor:queen: