Kenan Sofuoğlu Ceza Almadı

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Moto2 İspanya Grand Prixinde İspanyol pilot Julian Simon a çarparak yarış dışı kalan Kenan Sofuoğlu na kazayla ilgili yarışma organizasyonu tarafından soruşturma başlatılmıştı. Yarış yönetimi Silverstone da ki ilk görüşmesini Le Mans yarışında kaza yapan Marco Simoncelli ile yaptı. Ardından Kenan Sofuoğlu ve Gino Borsoi (Simon un takımı Mapfre Aspar ın sportif direktörü) ile görüşüldü. Perşembe günü yapılan görüşmeye Simon halen hastanade olduğu için katılamadı.

Özellikle İspanyol basını tarafından hafta boyunca Kenan aleyhine yayınlar yapılsada verilen kararda Kenan ın kazanın hemen sonrası özür dilemesi, pilotu hastanede ziyaret etmesi, ona mesaj göndermesi ve karşı tarafında olayı kaza olarak görmesi önemli etkenler oldu.

Görüşmede Kenan ve takımı Kenan ın viraja normalden daha hızlı girmediğini, Simon un ise viraja normalden daha yavaş girdiğini belirtirken, Kenan ın hatasının Simon u çok yakın takip etmesi olduğunu belirtti. Yarış yönetimi Kenan ın kazayı önlemek için tüm çabaları sarfettiği görüşüne vararak her hangi bir cezai uygulamaya gitmedi.

Moto Aktüel
Online Motosiklet Bilgi Kaynagı
 

Ekli dosyalar

  • kenan-sofuoglu-dertli-mi-dertli_2011_814236-1.jpg
    kenan-sofuoglu-dertli-mi-dertli_2011_814236-1.jpg
    24.8 KB · Görüntüleme: 5,590

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Hadi geçmis olsun.
Bu kadar yaygara koptuguna deymedi.:)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
vay arkadaş be adam KAZA yapıyor bunda bile kasıt arıyorlar insan bile bile kendi canını tehlikeye atar mı? yerinde bi karar vermiş kurul:cat:
 
Katılım
7 Ocak 2011
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kenan ceza almadı. Ne koydu birilerine varya :)
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Bence ceza alıp almamasının hic bir onemi kalmadi. Kenan son ettigi cumleler ile , benim gozumdeki yerini sarsti. Olayi insan ayirmadan , irkciliga kadar tasidi.

olgun bir sporcu olup hakemlere saygi duymali , itrazini cocuk gibi yaygara koparmak yerine bu isin resmi kanallari ile yapmaliydi.

Bosu bosuna Kenan hakemler kurulu icin olan gercek dusuncelerini acik etti. Bu olayi bu kadar kisiselestirmeyi hic dogru bulmiyorum acikcasi.

Bu kadar Turk dusmanligi besleyen bir hakemler kurulu hic tutup senin birinci oldugundan kursude Istiklal marsini Tum Avrupaya dinletmene izin verirmi?

Her olayda inlaki hakli cikacak diye bu kadar camur atmak ne kadar dogru, sanki hakemler sebep oldu kenanin kaza yapmasina....
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
7
kenanın ceza almaması iyi oldu.zaten bu sene morali çok bozuk. bide ceza alırsa kendini toparlayamaz bu sene.
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Hadi hepimize geçmiş olsun :)
Bazı kişiler üzülmüştür bu karara.

Nasıl yahu kenanın ceza almasını isteyen biri var mı bu sitede. Varsa bıraksın motosikleti :) Benim anladığım buradaki muhabbet Kenın ceza alacak olması yada olmaması değil, yaptığı açıklamalar. Yoksa kim orada bizi temsil eden birinin ceza almasını ister ki. Şükür ki almamış en azından aklında bir de o olmayacak..
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Yarın deyince sevindim iyi c.tesi imiş izleyebilirim diye, seçimde görevliyim çünkü... Ama bir baktım ki saat 00:20 ve artık zaten c.tesi... :salut:

Talihsizlik olmuş gerçekten. :)

Görevli olduğunuz yerde televizyon olursa izleyebilirsiniz. :p
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Bu arada Kenan bugünki serbest antremanlardan ilkini 12. ikincisini 11. sirada tamamladi.
Yalniz ikinci antreman derecelerinde, ilk üç siradaki pilotlardan sonra enteresan bir farklilik var.
Bir saçmalik var ama anlamadim.
Bu kadar fark olamaz.:silent:
Ben bir bakip size dönecegim.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
91
Bence ceza alıp almamasının hic bir onemi kalmadi. Kenan son ettigi cumleler ile , benim gozumdeki yerini sarsti. Olayi insan ayirmadan , irkciliga kadar tasidi.

olgun bir sporcu olup hakemlere saygi duymali , itrazini cocuk gibi yaygara koparmak yerine bu isin resmi kanallari ile yapmaliydi.

Bosu bosuna Kenan hakemler kurulu icin olan gercek dusuncelerini acik etti. Bu olayi bu kadar kisiselestirmeyi hic dogru bulmiyorum acikcasi.

Bu kadar Turk dusmanligi besleyen bir hakemler kurulu hic tutup senin birinci oldugundan kursude Istiklal marsini Tum Avrupaya dinletmene izin verirmi?

Her olayda inlaki hakli cikacak diye bu kadar camur atmak ne kadar dogru, sanki hakemler sebep oldu kenanin kaza yapmasina....

hakemler derken...
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Bence ceza alıp almamasının hic bir onemi kalmadi. Kenan son ettigi cumleler ile , benim gozumdeki yerini sarsti. Olayi insan ayirmadan , irkciliga kadar tasidi.

olgun bir sporcu olup hakemlere saygi duymali , itrazini cocuk gibi yaygara koparmak yerine bu isin resmi kanallari ile yapmaliydi.

Bosu bosuna Kenan hakemler kurulu icin olan gercek dusuncelerini acik etti. Bu olayi bu kadar kisiselestirmeyi hic dogru bulmiyorum acikcasi.

Bu kadar Turk dusmanligi besleyen bir hakemler kurulu hic tutup senin birinci oldugundan kursude Istiklal marsini Tum Avrupaya dinletmene izin verirmi?

Her olayda inlaki hakli cikacak diye bu kadar camur atmak ne kadar dogru, sanki hakemler sebep oldu kenanin kaza yapmasina....


Kelimesi kelimesine katiliyorum.:cat:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Bu kadar Turk dusmanligi besleyen bir hakemler kurulu hic tutup senin birinci oldugundan kursude Istiklal marsini Tum Avrupaya dinletmene izin verirmi?

Geçen sezon Portekiz-Portimao yarışı sonrası İstiklal Marşı krizi de yaşanmıştı.
Yarışı kazanan Kenan 1.lik kürsüsündeyken Japon milli marşı çalmaya başlamıştı.

Yine geçen sezon Fransa-Magny Cours'ta bayrak krizi olmuştu.

Bunların hepsini "yanlışlıkla olmuş" ile değerlendirebilir miyiz? Emin değilim...
 
Katılım
5 Ağu 2010
Mesajlar
201
o zaman sana şöyle tanıdık bi tabirle cevap veriyi.. münferit olaylar yüzünden bütün bi milleti yada bi kurumu suclayabilir misin??
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst