Karadeniz gezisine Yoldaş ve Arkadaş olabilecek yığıdolar aranıyor

Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Allah herhangi bir manılık vermezse 1 TEMMUZ 2011 tarihinde Büyükçekmece Artvin arasında yapacağim seyahate gidiş ve dönüş süresince yoldaş ve arkadaş olacak 3-5 kadar motosikletli gurup oluşturacak Bayan -Erkek farketmez seyahat sever arıyorum.
Aslen Artvin Arhavi'li olduğum için gezide rehber olacağıma inanıyorum.
İlgilenen arkadaşlarla bir araya gelerek detay oluşturabiliriz.
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
sa

Allah herhangi bir manılık vermezse 1 TEMMUZ 2011 tarihinde Büyükçekmece Artvin arasında yapacağim seyahate gidiş ve dönüş süresince yoldaş ve arkadaş olacak 3-5 kadar motosikletli gurup oluşturacak Bayan -Erkek farketmez seyahat sever arıyorum.
Aslen Artvin Arhavi'li olduğum için gezide rehber olacağıma inanıyorum.
İlgilenen arkadaşlarla bir araya gelerek detay oluşturabiliriz.

osman kardeşim gecen sene niyet ettik olmadı bu sene edeyimmi etmiyeyeimmi diye düşünüyorum senin telin kaçtı bu gün otarafa gelecem arasan görüşelim tanışalım 0 532 2124353 arasan sevinirim
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Peh peh peh rotaya bak.Açıkcası ben olsam duyuru yapar bırakırdım. Gelen gelir gelmeyen kendi derdine yansın:). Rota saglam uzun yol tecrübeside varsa o yollar tadından yenmez. Özellikle Samsun-Artvin yolunda motor sıcak tavanın üstündeki tereyağı gibi akar.:)

Geçen sene bende Rize-Çorum yapmıştım Karadeniz sahil yolunun hala tadı damagımda. Sagında yemyeşil daglar solunda karadeniz ve o serin havası.

Bu arada Samsun Çorum arasında gece seyahat etmeni tavsiye etmem.Bildigim kadarıyla oralardaki yol yapım çalışması tam olarak bitmedi(bende 1-2 tehlike atlatmıştım). İstanbul'dan çıktıktan sonra Çorum'un Osmancık ilçesinde konaklayabilirsin ki Osmancık'a geldiginde km saatin 600 km civarını gösterir o km den sonrada Samsun-Çorum yoluna girilmez. Ankara, Antalya, İzmir, İstanbul, Dogu ve Orta Karadeniz illeri, vs. vs İllerine giden gelen araçlar tam olarak bu yolda buluşuyor. Tırlar, yolcu otobüsleri, özel araçlar kısaca baya yogun bir trafiği oluyor. Motosiklet gibi dikkat çekmeyen bir araçla o yolda gece ilerlemek baya riskli.

Kazasız belasız gezini tamamlaman dilegiyle:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
410
osman abi ben 18 haziran sabahın erken saaatlerinde yola çıkmayı düşünüyorum benim konumu görmüşsündür belki ben şavşatlıyımm:cat:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
osman kardeşim gecen sene niyet ettik olmadı bu sene edeyimmi etmiyeyeimmi diye düşünüyorum senin telin kaçtı bu gün otarafa gelecem arasan görüşelim tanışalım 0 532 2124353 arasan sevinirim

Memnuniyetle... İşyerim Büyükçekmece Sinanoba. İkamet adresim ve ev Büyükçekmece sahil. Akşam 6 dan sonra B. Çekmece'nin her köşesindeyim. Görüşmek dileği ile...
Tel: 0532 241 94 86 (24 saat açık)
 
Katılım
1 Ocak 2011
Mesajlar
822
Heyhat!! Tam benim istediğim zaman, Herşey de uygundu ancak cocuklarıma sözüm var,o tarihleri onlarla geçireceğim.
Sizin yolları seneye gürcistanı da dahil ederek yaparız inşallah.
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
osman abi ben 18 haziran sabahın erken saaatlerinde yola çıkmayı düşünüyorum benim konumu görmüşsündür belki ben şavşatlıyımm:cat:

Konunu gördüm ve okudum. Takipteyim.
Benin izinim 1 Temmuz günü başlar ve 14 Temmuz akşamı biter. Çalıştığım şirkette böyle onaylı.
Eğer mutlaka gidecem dersen Tavsiyemi kulağına küpe et. Ben ne yolları çiğneyip gittım. Ne dağları aştım. Herşey Allahın takdırı ile sınırlı olmakla beraber insanoğlu daima dikkatlı ve temkinli hareket etmeli.

" Hayatında Hiçbir zaman maksimum sınırları zorlama "
Herzaman maksimum cizginin bittiği yerde rızk başlar.Önce makınanın bakımını para esirgemeden eksiksız olarak yaptır.
Bu demek değil ki motosikletimi ellesin diye bir akıllıya enayice para ver. Miyadi dolan ve dolmak üzere olan her parça yenilensin. Lastığı ,yağı, suyu, tuzu . biberi.
Maksımum sınırda kullanmayacağinşeyler;
a- Motosıkletın hızı,
b- Uyku sınırın,
c- Yorgunluk sınırın,
d- Açlık sınırın,( Ful mide uyutur)
e- Susuzluk sınırın

Maksımun sınırda kullanacakların;
a- Beynin, (Sabırlı olman)
b- Dolu depo,
c- Araçlar arasında olan mesafen,
d- Gece yolculuğu yapmaman,
e- Her daldığın yerde bulduklarını değil az ve öz yemen.
NOT;
Benım aracım bu yollarda gidermi soruna cevap...
Bindiğin araç oyuncak amaçlı olarak değil ulaşim aracı olarak üretilmiştir. Yolun açık olsun.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:35 ----------

Peh peh peh rotaya bak.Açıkcası ben olsam duyuru yapar bırakırdım. Gelen gelir gelmeyen kendi derdine yansın:). Rota saglam uzun yol tecrübeside varsa o yollar tadından yenmez. Özellikle Samsun-Artvin yolunda motor sıcak tavanın üstündeki tereyağı gibi akar.:)

Geçen sene bende Rize-Çorum yapmıştım Karadeniz sahil yolunun hala tadı damagımda. Sagında yemyeşil daglar solunda karadeniz ve o serin havası.

Bu arada Samsun Çorum arasında gece seyahat etmeni tavsiye etmem.Bildigim kadarıyla oralardaki yol yapım çalışması tam olarak bitmedi(bende 1-2 tehlike atlatmıştım). İstanbul'dan çıktıktan sonra Çorum'un Osmancık ilçesinde konaklayabilirsin ki Osmancık'a geldiginde km saatin 600 km civarını gösterir o km den sonrada Samsun-Çorum yoluna girilmez. Ankara, Antalya, İzmir, İstanbul, Dogu ve Orta Karadeniz illeri, vs. vs İllerine giden gelen araçlar tam olarak bu yolda buluşuyor. Tırlar, yolcu otobüsleri, özel araçlar kısaca baya yogun bir trafiği oluyor. Motosiklet gibi dikkat çekmeyen bir araçla o yolda gece ilerlemek baya riskli.

Kazasız belasız gezini tamamlaman dilegiyle:rendeer:

Ben milletin ağzına bal çaldım... :bounce:
İyi dileklerin ve önerilerin için teşekkürler. Bizim seyahatlerde yorgunluğu hissettiğimiz an bol bol yan gelip yayılmak ve mangalı yakmak var. Samsun dan sonra da martılarla sıkça denizde buluşmak..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:46 ----------

Şu anda da yığıdonun biri siteye girdi Bakalım nasıl ses çıkacak .. O kendini biliyor. Yoksa ben hatırlatacam.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Bu yolculuğu ne kadar zamanda yapmayı düşünüyorsun. Konaklama nerede ve nasıl olacak ?
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Bu yolculuğu ne kadar zamanda yapmayı düşünüyorsun. Konaklama nerede ve nasıl olacak ?

Süresi;En az 2 gün 1 gece.
Konaklama; Bayan arkadaş olursa, otel pansiyon gibi yerlerde kalmak istiyenler olursa oralarda veya keyfe göre dinlenme tesisleri içinde uygun yerlerde portatif çadırlarda.
Oluşacak ekiple bu konular görüşülecek.
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
410
Konunu gördüm ve okudum. Takipteyim.
Benin izinim 1 Temmuz günü başlar ve 14 Temmuz akşamı biter. Çalıştığım şirkette böyle onaylı.
Eğer mutlaka gidecem dersen Tavsiyemi kulağına küpe et. Ben ne yolları çiğneyip gittım. Ne dağları aştım. Herşey Allahın takdırı ile sınırlı olmakla beraber insanoğlu daima dikkatlı ve temkinli hareket etmeli.

" Hayatında Hiçbir zaman maksimum sınırları zorlama "
Herzaman maksimum cizginin bittiği yerde rızk başlar.Önce makınanın bakımını para esirgemeden eksiksız olarak yaptır.
Bu demek değil ki motosikletimi ellesin diye bir akıllıya enayice para ver. Miyadi dolan ve dolmak üzere olan her parça yenilensin. Lastığı ,yağı, suyu, tuzu . biberi.
Maksımum sınırda kullanmayacağinşeyler;
a- Motosıkletın hızı,
b- Uyku sınırın,
c- Yorgunluk sınırın,
d- Açlık sınırın,( Ful mide uyutur)
e- Susuzluk sınırın

Maksımun sınırda kullanacakların;
a- Beynin, (Sabırlı olman)
b- Dolu depo,
c- Araçlar arasında olan mesafen,
d- Gece yolculuğu yapmaman,
e- Her daldığın yerde bulduklarını değil az ve öz yemen.
NOT;
Benım aracım bu yollarda gidermi soruna cevap...
Bindiğin araç oyuncak amaçlı olarak değil ulaşim aracı olarak üretilmiştir. Yolun açık olsun.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:35 ----------



Ben milletin ağzına bal çaldım... :bounce:
İyi dileklerin ve önerilerin için teşekkürler. Bizim seyahatlerde yorgunluğu hissettiğimiz an bol bol yan gelip yayılmak ve mangalı yakmak var. Samsun dan sonra da martılarla sıkça denizde buluşmak..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:46 ----------

Şu anda da yığıdonun biri siteye girdi Bakalım nasıl ses çıkacak .. O kendini biliyor. Yoksa ben hatırlatacam.

evet abi dedigin gibi yapmayı düşünüyorum yola çıkmadan en ince ayrıntısına kadar bakımı yapıp veya yaptırıp çıkıcam. sag karter kapagının contası degişecek yag sızdırıyor. başka bir sorun ise ön varyatör kavrama burcları kayışına baktık usta ile kayışı yeni onu degiştirmeye gerek duymuyorum.yag degişimide geldi.yagını ben 1000 km de bir degişiyorum, şuanki yag 980 km lik yag, shell advance 10-40 kullanıyorum , yagını 17 haziranda degişirim ve yola 18 inde erken saatlerde 4-5 gibi çıkarım zaten hızım 60-70 gibi birşey olacak arada 80 ilede giderim belki saat 9 a kadar samsun a varsam bana yeter.yine pazar günü sabahıda 4-5 gibi uyanır yoluma devam ederim.çadırım var, 2 kişilik geçenlerde almıştım.
 
Katılım
4 Ocak 2010
Mesajlar
145
osman bey ordudan artvine kadar 2 kişi size eşlik edebiliriz ama kesin söz vermim iş güç durumu. ben size buradan veya gurol abi aracılıgıyla haber veririm:)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Gelin Gelin; biz de buralardayız :) Tanısalım; bi kalabalık grup olalım yahu :)
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
osman bey ordudan artvine kadar 2 kişi size eşlik edebiliriz ama kesin söz vermim iş güç durumu. ben size buradan veya gurol abi aracılıgıyla haber veririm:)

Siz Gürol beyin Samsun'dan görüştüğü arkadaş sınız sanırım.
Tabi ki olur neden olmasın. Hatta Samsun da çok sevdiğim öğretmen eşler dayımın oğlu var. Zaman uyarsa onların çayını içeriz. Bizler doğa ve insan sevgisi ile seyahat edeceğimiz için her renge uyarız.
Not; kobra egzos yoksa gurubun arkasından gelmen gerekır.:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:10 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:07 ----------

Gelin Gelin; biz de buralardayız :) Tanısalım; bi kalabalık grup olalım yahu :)

Cakalaz; zaten senin kurtuluşın olmaz. Siteden attığın havaların hesabını bize eskortluk yaparak ödeyeceksın. Hatta demiştim. Yaza oradayım diye. Ben Arhavi'liyim. Tatil boyunca geceleri ikamet orada olacak. Güneşin ışıması ile akşamdan poğramlanan gezilerin icraatine geçilecek.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Ne demek :) Buyrun gelin; benim de bir tarafım Arhavi den. Ortacalar köyü; semizler den :) Gelin Gelin takılırız :mrgreen:
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
528
Allah yolunuzu açık etsin, ben motoru satmıştım yenisini alamadım :pr: bende Samsun Bafra'lıyım gelmeyi çok isterdim, nasip.
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
410
Ne demek :) Buyrun gelin; benim de bir tarafım Arhavi den. Ortacalar köyü; semizler den :) Gelin Gelin takılırız :mrgreen:

18 haziranda sabahın erken saati 4-5 gibi yola çıkacagım akşam 8 e kadar. samsun a varsam yeter, bana çadırım var kurarım biyere uyurum yine aynı şekilde 4-5 gibi uyanır yoluma devam ederim senin yanınada ugrarım :cherry:
 
Katılım
4 Ocak 2010
Mesajlar
145
Siz Gürol beyin Samsun'dan görüştüğü arkadaş sınız sanırım.
Tabi ki olur neden olmasın. Hatta Samsun da çok sevdiğim öğretmen eşler dayımın oğlu var. Zaman uyarsa onların çayını içeriz. Bizler doğa ve insan sevgisi ile seyahat edeceğimiz için her renge uyarız.
Not; kobra egzos yoksa gurubun arkasından gelmen gerekır.:p[COLOR="Silver"

samsun degil ordudayım:) ama dogru gurol abinin bahsettigi kişi benimdir. nasıl bahsetti? " ne istedigini bilmeyen bi herif" mi? dedi?:)

cobra egzosum var aslında gurol abidekini benim diye hesaplıyorum:queen: veya bi gün benim olacak heh
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst