1- Siyah atmaca abimiz
2- cbr 1100 xx
3- cbr 125 onur
4- cbr 1000 rr hrc
5- hattat_hasan
6- speedy2+1
7- tekteker ramço
8- stepfunk
9-Suatsm
10-Sami
Dönüşte 2.köprü yolundan dönelim derim....:queen::queen::queen:
bana çok daha iyi uyar tünal abim :cherry: benim ev tem gazi osmanpaşa çıkışında :cherry: sırf senin egzosları dinlemek için 3. köprü yapılsın ordan bile dönerim
Şimdilik ikincisi yeter:queen::queen::queen:
Şimdilik ikincisi yeter:queen::queen::queen:
gelelim gelmesine inşallah ...da.....
ben çay sevmemki yahu??!!!:queen:
Ben sana gazoz alırım....:wiinkk:
Ben sana gazoz alırım....:wiinkk:
Allah razı olsun abim benim....:rendeer:
Aynı gün bizim oğlanın okuma bayramı programı var..birkaç rol bile almış kereta...:cherry:
eğer uzama-sarkma olmazsa gelmeye çalışırım....
bir günde pendik gözdağında manzara eşliğinde ''gazoz'' içelim abi...
organizasyonu ben yaparım..olmazmı????:cat:
bakalım kaç kişi gelecek???
bende isterim bende....:queen::queen::queen::queen:
Sana goflet alıcam...:queen:
samet abi ben vardım kafadan....
Allah razı olsun abim benim....:rendeer:
Aynı gün bizim oğlanın okuma bayramı programı var..birkaç rol bile almış kereta...:cherry:
eğer uzama-sarkma olmazsa gelmeye çalışırım....
bir günde pendik gözdağında manzara eşliğinde ''gazoz'' içelim abi...
organizasyonu ben yaparım..olmazmı????:cat:
bakalım kaç kişi gelecek???
onu biliyorum zaten...kimse gelmese ikimiz içeriz gazozu..
ama baştan uyarayım..ben kapağı açılmamış gazoz ister kendim açarım..
nuri alço luk olmayalım sonra...:queen::queen::queen:
xx olmadan ne çay olur ne gazoz nede sohbet:queen::queen::queen:
xx olmadan ne çay olur ne gazoz nede sohbet:queen::queen::queen: