Tüm katılan dostlara teşekkürler 11:00 e doğru Bostancı
Garaj'dan yola çıktık. Kavacık dan Polenez yoluna doğru devam edip trafik çok olunca biraz yolu uzatarak orman içinden zevkli ve sakin bir yolculuk sonrası Öğümce'ye vardık. Tek şeritli yollarda tek sıra, geniş yollarda fermuar düzeni ile sorunsuz ve tam bir düzen içerisinde yolculuğumuzu bitirdik.
Garaj ahalisi tam tekmil olamasa da çoğunluk olarak oradaydık. Bu gezide tanıştığımız dostlarımız da oldu. Katılan herkese çok teşekkür ederiz. Haftaya seçim dolayısıyla planlı bir gezi yapılmayacak (Garaj da muhtelif toplanıp yakın yerlere sürülebilir her an) Sonraki hafta Avrupa yakasında bir organizasyon düşünüyoruz. Etkinlik sayfalarından takip edebilirsiniz. Herkesi bekleriz.