Kenan İspanyada Kaza Sonucu Yarış dışı kaldı.

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Çok fena hakkaten.

Sofuoğlu hatalı olması bir yana rakibini de çok zor bir duruma sürüklemiş.

Yarışta istenerek yapılan şeyler değildir bunlar kesinlikle fakat sonuçları malum.

Dikkat ederseniz J.S usturuplu iniyor asfalta ama sonrasında Kenan motoruyla adama da çarpıyor.

Dilerim Kenan Sofuoğlu'nun son kazası olur. Allah esirgesin.
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Yarışı naklen izledim. 17. sırada başladı ve çok hızlı tırmandı. Hatta en iyi tur zamanına imza attı.8, 5, 4, 3 derken ikinci sıradaki yarışçıya sıra geldi. Oldukça hırslıydı ve hırsına yenik düşerek, virajda öndeki yarışçıya dokunacak kadar yaklaştı. Dokunduğu anda 2. sıradaki yarışçı dengesini kaybetti ve takla atmaya başladı. İlk başta Kenan düşmese de sonrasında o da düştü.

Kaza olmasaydı eminim bu tempoyla birinciliği zorlayacaktı.

Fırtına gibiydi ama sonu gelmedi maalesef.
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
ahh be kenan abi,o tıklama olmasaydı eminim ki bu yarışın birincisi sen olacaktın. iki pilotada geçmiş olsun. umarım diğer pilotun ayagında kalıcı hasar kalmaz
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Düsenin halinden düsen anlar.
Kenan Sbk'da yarisirken, buna benzer bir olay Biaggi tarafindan Kenan'a yapilmisti.
Kenan bir muhabbetimizde abi ben SBK nin en uzun süre havada kalan pilotuyum arkadaslar kronemetre tutmuslar diye epirisini bile yapmisti.:)
Tv görüntülerinden net anlasilmiyor ama sanirim Kenan içeri dalip rakibinin yatmasini engellemek istedi ama yeterince hizli degildi.
Julian Simon'un viraj içine yatacagini tabi ki biliyor.
ama zaten amaç yatmasini engellemek.
Hatta mümkünse pist disina gönderilirse, tadindan yenmez.
Fakat hesap edilmedik bisey oldu.
Simon erken yatti.
Kenan dogrulmak zorunda kaldi.
Sonuç ortada.
Julian Simon için çok üzüldüm.
En degerli yarisçilardan biri.
Kenan muhtemelen bir ceza alacaktir.
Bakalim ne olacak?:silent:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Yahu böyle pustluklardami yapiyor bu adamlar??? :silent:

Olum, hani önünde parande,çift burgu ve bilimum jimnastik hareketleriyle taklalar atan adam, sanat içinmi yapti zannediyordun?:p
Hatirladinmi?
Hani sen eyvah gitti adam demistin.
Ayhan'da düsen pilotun saçlarinin uzun oldugunu görüp kiz zannedip,tras olmaya gitmisti.:p:cherry:
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Olum, hani önünde parande,çift burgu ve bilimum jimnastik hareketleriyle taklalar atan adam, sanat içinmi yapti zannediyordun?:p
Hatirladinmi?
Hani sen eyvah gitti adam demistin.
Ayhan'da düsen pilotun saçlarinin uzun oldugunu görüp kiz zannedip,tras olmaya gitmisti.:p:cherry:

Hatirlamazmiyim yahu.. :)
Oralara hic girme Horozum... :p
Ayhan zaten baska bir olaydi...
Haftaya Fransaya gidiyoruz diye aradim onu dün...
Adam hemen ben gelemem dedi
Sanirim 2 ay sonra gidiyoruz deseydim hic düsünmeden yine gelemem diyecekti :queen:
Bu bizim inek sey pardon Ayhan :farao:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Hatirlamazmiyim yahu.. :)
Oralara hic girme Horozum... :p
Ayhan zaten baska bir olaydi...
Haftaya Fransaya gidiyoruz diye aradim onu dün...
Adam hemen ben gelemem dedi
Sanirim 2 ay sonra gidiyoruz deseydim hic düsünmeden yine gelemem diyecekti :queen:
Bu bizim inek sey pardon Ayhan :farao:

Demek Hollanda'ya kadar geldigi için tesekkur borçluyuz herife.:)
Baya bir zahmete girmis.:p
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Demek Hollanda'ya kadar geldigi için tesekkur borçluyuz herife.:)
Baya bir zahmete girmis.:p

Yahu hic sorma..:pale:
Kac kere aradim onu geliyormusun diye hep hayir dedi. :pr: (Buralardaki geziler icin)
Herzaman bir isi var Ayhan in.. :farao:
Bundan sonrada aramiycam.. :p
Yada beni sevmiyor, benimle gezmek istemiyor ne bileyim..
Herkez benimle gezmek icin can atarken o hep hayir diyor.. :queen::queen:
Neyse takma kafana..
Ben seni seviyorum :cherry:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Öncelikle Kenan'a ve J.Simon'a geçmiş olsun.

Bir kaç yarış önce Andrea Iannone aynı bu yarışta Kenan'ın yaptığı gibi gerilerden başlayıp ok gibi ön kısmı zorlamaya başlamıştı.
Ama bir kaza ile yarışdışı kalmıştı. (Ya da yarışa tekrar döndü ama çok gerilerde kalmıştı şimdi tam emin olamadım.)

Kenan'ın bu yarıştaki süper yükselişini izlerken, Iannone gelmişti aklıma.
İnşallah sonu benzemez diye ümid ederken kaza geldi.:pale:

Birde bu yarış hakemleri neye göre ceza veriyorlar?
Geçenlerde Rossi'de aynı bu şekilde arkadan gelip birisine toslamıştı.
Rossi ceza almışmıydı?
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Böyle bir kazadan her ikisininde sağ kurtulması mucize. Allah korumuş.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Kenan'ın bu yarıştaki süper yükselişini izlerken, Iannone gelmişti aklıma.
İnşallah sonu benzemez diye ümid ederken kaza geldi.:pale:

Birde bu yarış hakemleri neye göre ceza veriyorlar?
Geçenlerde Rossi'de aynı bu şekilde arkadan gelip birisine toslamıştı.
Rossi ceza almışmıydı?

Ianone süper yav, her yarış aynı hikaye. Yanlız bu yarışta 22.sırada görünürken ilk turda 34. sıraya geriledi , heralde pist dışı bir gezi yaptı:) Ama yine de 15. bitirdi ve 1 puan aldı :p

Bu yarış hakemleri her yarış değişir. Her yarış için farklı hakemler atanır. Sanırım 3-4 kişiden oluşuyorlar. Yarışta olan hertürlü olayı incelemeye alabiliyorlar. Pite gireni çıkanı, "shortcut" yapanı, kaza yapanı-yaptıranı... Motor yarışı olduğu için özellikle kazaları herhangi bir kurala uydurmak zor olduğu için kişisel görüşlerini sunuyorlar. Tabi bu adamlar epey tecrübeli ve bilgili kişiler. Bu tür olaylarda kulis dönmüyor mu peki ? Dönüyor tabiki, ama ÇOK ZOR. Bu olay da öyle bişey söz konusu değil çünkü ortada ne şampiyonluk var ne başka bişey. Üstelik Kenanın ceza alması ne kendine dezavantaj ne de başka birisine avantaj sağlar...

125cc yarışında çok güzel bir örnek vardı bugün, yarışın son virajından sonra yaptığı hamle yüzünden 1.ye 20 saniye ceza verdiler ve 7. oldu...:mrgreen: Bence cezayı haketti ama 5 sn. felan verilebilirdi, 20 sn. çok abartı oldu...
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
2,161
Her iki yarışçıyada geçmiş olsun.
Kenan kardeşimize Allah' tan acil şifalar diliyorum. Umarım ceza almadan en kısa zamanda pistlere döner.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
125cc yarışında çok güzel bir örnek vardı bugün, yarışın son virajından sonra yaptığı hamle yüzünden 1.ye 20 saniye ceza verdiler ve 7. oldu...:mrgreen: Bence cezayı haketti ama 5 sn. felan verilebilirdi, 20 sn. çok abartı oldu...

Az önce tekrarını izledim 125cc yarışının.
Zarco'nun cezayı hakedip etmediğinden emin değilim.
Ama yarışı 1. bitirip sevinç gösterilerini yaptıktan sonra, +20 saniye ceza almak çok kötü bir duygu olmalı.
Ne çok sevinmişti halbuki :cherry:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Az önce tekrarını izledim 125cc yarışının.
Zarco'nun cezayı hakedip etmediğinden emin değilim.
Ama yarışı 1. bitirip sevinç gösterilerini yaptıktan sonra, +20 saniye ceza almak çok kötü bir duygu olmalı.
Ne çok sevinmişti halbuki :cherry:

NTV deki yorumcu da çok söyledi ceza almamalıydı diye ama bence kuralların dışına çıktı. Yani şöyle ki;

Ceza alan arkadaş virajı mükemmel aldığı için viraj çıkışında rakibinin yanına geldi. Ve sorun da burada başladı. Eğer viraj çıkışında motorunu düzelttiği vakit rakibinin yanına değil önüne gelebilmiş olsaydı hiçbirşekilde yol vermek zorunda değildi. Ozaman arkada kalan kişi geçiş yapmak için ister çime çıkar ister dağa taşa. Ancak burada olay öyle olmadı. Viraj çıkışında motoru düzelttiklerinde yanyana gelmişlerdi ve bundan sonra rakibini dışarı doğru sürükleyici bir yol izledi. Evet temas yoktu ama helikopter kamerasından çok net görünüyordu ki adam sola doğru yığdı kendini düzlükte. Viraj esnasında ve çıkışında rakibini güzelce dışarı süpürdü ki burada hiçkimse zarco'yu suçlayamaz ama motorları düzelttikten sonra düzlükte rakibine bir miktar gidebileceği yol bırakmalıydı. Hani frene basıp yol versin demiyorum ama çimlere doğru sürmesi hele ki bunu virajdan sonra DÜZLÜKTE yapmış olması cezayı getirdi bence. Zaten adamı virajdayken plastik kenarlığa kadar süpürmüş, heyecanına yenik düşüp daha da zorlamak kabul edilemez bence.

Ancak benim beklentim 1.liğini iptal edip 2.liğe alırlar sanıyordum ama hakemler hareketi Tenor için fazla tehlikeli bulmuşlar ki böyle bir ceza vermişler. Belkide kasıtlı yaptığı için olabilir bu ceza. Adamı 7. yaptılar ya:mrgreen:
 
Katılım
12 May 2011
Mesajlar
49
Bu Perşembe Silverstone'da kaza ile ilgili sürücülerle görüşülecek, maalesef ceza alması muhtemel.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Ancak benim beklentim 1.liğini iptal edip 2.liğe alırlar sanıyordum ama hakemler hareketi Tenor için fazla tehlikeli bulmuşlar ki böyle bir ceza vermişler. Belkide kasıtlı yaptığı için olabilir bu ceza. Adamı 7. yaptılar ya:mrgreen:

Aslında düşüncelerine katılıyorum Syanur.
Sanki 20 sn. ağır bir ceza oldu.

125cc yarışının son turu:
Bahsettiğimiz aksiyon 2:01'de gerçekleşiyor :)
[YT]boL9znMG7kE[/YT]
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Kendini bile çimlere sürmüş vahşi şey :D

Yanlız isimler de süper birisi "ZARCO !" birisi "TEROL..." Çizgi roman kahramanları gibi...:)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst