Çok hızlı bir şekilde ön sıralara yerleşince "bu herif gene uçacak bir yere" diye düşünmüştüm.Bu sefer uçmadı ama geldi öndekine tosladı.
Kenan'ın bence en büyük sorunu istikrarsız ve heyecanlı olması.Acele ediyor, sabırsız.Çok çabuk neticeye ulaşmak istiyor.Böyle olmaz ki.Zamanla olgunlaşacak.Kesinlikle yetenekli, ona bir şey diyemem.Fakat paldır küldür gidiyor adam.
Bugünkü yarıştaki kazada da çarptığı adama suç bulmak isteyen varsa yuh diyorum.Göz var nizam var.Adam normal yarış çizgisinde gidiyor, Kenan arkadan kaptırdı geldi, duramadı tosladı herifin arka tekere.Adam high side olup asfalta çakıldı.Kırıkları varmış herhalde.Podyuma çıkacakken hastaneye çıktı.El insaf arkadaşlar.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:16 ----------
Videoyu buldum.Tv den çekim ama belli oluyor olan biten:
http://www.youtube.com/watch?v=b1UNYTaHji0
Kenan zaten videonun başında da görüldüğü gibi kazadan sonra özür diliyor.