Gidonu sağa sola hafif oynatarak çıkartabilirsin anahtarı..... :cat::cat:Selam forumu yeni keşfettim diyebilirim, bir konuda yardım edebilirseniz sevinirim, AN125'i sabit bıraktığımda kilitleyemedim, kilitlediğimde anahtarı çıkartamadım acaba benmi anlayamadım yoksa sorun mu var?![]()
14.500 km. dir kullandığım, beni yarı yolda bırakmayan , sorunsuz motosikletim .
teşekkür ederim alp abi en kısa zamanda değiştiricem peki abi kayışın eskimesinden dolayı kalkışlarda sallama ve yokuşta çekişten düşme olurmu
merhabalar. ben de bir suzuki an-125 kullanıcısı olmak istiyorum. istanbul da oturuyorum. eğer an-125 inizi satmak istiyorsanız arayın görüşelim. 0 533 746 42 77