cbf 150 alıyorum ve kurye işleri tercih

Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
7
selam arkadaşlar uzun zamandır yaklasık 6-7 yıldır paket servıs işlerinde calıstım. 2005 de mecıdıyekoy den ıstanbul (genel)dagıtımlı kasapta calısmıştım .. sımdı gunde 30 40 kere kask tak cıkar 30-40 bınaya gır çık artık bıktım ..HONDACBF 150 alMAYA KARAR VERDIM çeşitlikurye şirketleri var birde sadece kendıne has şirketler var ecza depoları tekstıl v.s sizce hangisinde daha iyi imkanlar vardır:? tecrubelı arkadaslar..
yardımcı olursanız sevınırım
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
7
kuryeler uyuyor galıba neyse yazın siz yarın bakarım .. bılgı paylastıkca guzeldır..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst