Durun be arkadaşım durun!!!

Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Kim bunlara para verip 17 yaşında motosiklet sahibi yapıyor be arkadaş!!!!!



Dur ihtarına uymayan motosikletli, polisin ayağını kopardı

Balıkesir'in Havran İlçesi'nde rutin trafik kontrolü sırasında ''dur'' ihtarına uymayan bir motosiklet sürücüsünün çarptığı trafik polisinin bacağı diz altından koptu. Ağır yaralı polis memuru, ambulans helikopterle Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'ne sevk edildi.

EDREMİT(AHT)

Balıkesir'de Edremit Bölge Trafik İstasyonu'nda görevli trafik ekibi, Çanakkale'yi Balıkesir'e bağlayan E-87 Karayolu'nun Havran İlçesi girişinde rutin trafik kontrolüne başladı. Bu sırada ''dur'' ihtarına uymayan 17 yaşındaki A.K'nin kullandığı plakasız motosikletin çarptığı 46 yaşındaki polis memuru Şuayip Yılmaz'ın bacağı diz altından koptu. İlk olarak ambulans ile Edremit Devlet Hastanesi'ne kaldırılan yaralı trafik polisi, kopan bacağının yerine dikilebilmesi için Çanakkale'den çağırılan ambulans helikopter ile İzmir Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'ne sevk edildi. Şuayip Yılmaz'ın durumu ciddiyetini korurken, olayla ilgili geniş çapta soruşturma başlatıldı. Askerden izinli olarak geldiği ve hafif yaralandığı öğrenilen A.K. ise gözaltına alındı.
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
1,401
Yaralı polise acil şifalar dilerim. Askerden izinli gelip 17 yaşında olması pek mümkün gözükmüyor. :silent:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
cok ama cok acı bir durum içimi buz kestii yazık çok yazık...
 
Katılım
27 Nis 2010
Mesajlar
537
Apaçiler su istese vermem.Küfür edicem edemiyorum.İtiraf edeyim apaçiler düşüp gebersin zerre umrumda olmaz.Balıkesir'deki motorculara Allah kolaylık vesin bol bol ceza ödeyecekler bundan sonra.Tavsiyem apaçi imha timi kurmak ve görüldükleri yerde tekme tokat girişmek.
Aynasız motorlarına ayna monte etmek tabi önce başka yerlerine ettikten sonra...
Kasksız adam 50 yaşındada olsa benim için apaçidir.Bunu yazan 50.000 nüfuslu ilçede tek tam korumalı gezen manyak.Polis abiye acil şifalar dilerim.
 
Katılım
1 May 2011
Mesajlar
73
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
222
Kim bunlara para verip 17 yaşında motosiklet sahibi yapıyor be arkadaş!!!!!



Dur ihtarına uymayan motosikletli, polisin ayağını kopardı

Balıkesir'in Havran İlçesi'nde rutin trafik kontrolü sırasında ''dur'' ihtarına uymayan bir motosiklet sürücüsünün çarptığı trafik polisinin bacağı diz altından koptu. Ağır yaralı polis memuru, ambulans helikopterle Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'ne sevk edildi.

EDREMİT(AHT)

Balıkesir'de Edremit Bölge Trafik İstasyonu'nda görevli trafik ekibi, Çanakkale'yi Balıkesir'e bağlayan E-87 Karayolu'nun Havran İlçesi girişinde rutin trafik kontrolüne başladı. Bu sırada ''dur'' ihtarına uymayan 17 yaşındaki A.K'nin kullandığı plakasız motosikletin çarptığı 46 yaşındaki polis memuru Şuayip Yılmaz'ın bacağı diz altından koptu. İlk olarak ambulans ile Edremit Devlet Hastanesi'ne kaldırılan yaralı trafik polisi, kopan bacağının yerine dikilebilmesi için Çanakkale'den çağırılan ambulans helikopter ile İzmir Ege Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'ne sevk edildi. Şuayip Yılmaz'ın durumu ciddiyetini korurken, olayla ilgili geniş çapta soruşturma başlatıldı. Askerden izinli olarak geldiği ve hafif yaralandığı öğrenilen A.K. ise gözaltına alındı.

Bende 17 yaşındayım ehliyetim var 2 kez villalevent sürücü kursunu bitirdim ne bu 17 yaşındakilere kastın anlamıyorum eminim ki sokaktaki motorcuların %90ından daha bilinçli ve düzgün kullanıyorumdur sorun yaşta değil sorun ülkenin eğitim ve bilinç düzeyinde bunu yapan nice 40 yaşında adamlar var sorunu eğitimsizlikte ara yaşta değil
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
küfür etmeye gerek yok. Elemanın adı A.K. imiş

Polisimizede şifalar dilerim.
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
20
haberin bir kısmı tutarsız ama polis memuruna büyük geçmiş olsun. Bir tane .... yüzünden o bölgedeki tüm motorculara polis ne gözle bakacak kim bilir.
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
109
Bende 17 yaşındayım ehliyetim var 2 kez villalevent sürücü kursunu bitirdim ne bu 17 yaşındakilere kastın anlamıyorum eminim ki sokaktaki motorcuların %90ından daha bilinçli ve düzgün kullanıyorumdur sorun yaşta değil sorun ülkenin eğitim ve bilinç düzeyinde bunu yapan nice 40 yaşında adamlar var sorunu eğitimsizlikte ara yaşta değil

farkettin mi bilmem ama bunlar diyor arkadaş, sen onların sınıfındamısın ? bizde biliyoruz bu tür olayların yaşla değil de başla ilgisi olduğunu. ayrıca senin 2 kez villaleventi bitirmen seni çok iyi bir motorcu yapmaz ..herkes okuyor birşeylerin eğitimini alıyor ama o işin içinde kendini geliştirmedikçe o işin uzmanı olamıyor ...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
8 May 2011
Mesajlar
25
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yaw Bırakın Uydurma Bi Haber İşte 17 Yaşında Hangi Ara Askere Gittide İzin Aldı Geldi Daha Somut Şeylerle Gelin
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
Ben her motosiklet süren adamı motosiklet tutkunu olarak kabul etmiyorum:farao: Gerçek motosiklet tutkunu motosiklet kültürüne sahip olan yani ;çevresine sürüşü , giyimi ve hareketiyle örnek olan kişidir:cherry:

Ne yazıkki biz bu tür apaçiler yüzünden serseri olarak görülüyoruz ve yolda giderken saygı görmüyoruz:pr:
 
Katılım
13 Haz 2010
Mesajlar
356
Polisarkadaşımıza acil şifalar diliyorum yanlız saçma olan 17 yaşla ne lakası var şuçlunun 17 yaşında olması ve bunun herkeze genellenmesı dogru degıl tıpkı polısler gıbı bır durum ordatay cıkıyor ozmn polisinde namuslusu var yine aynısının binbirtürlüsü var sorun İnsan olmak meseesı bilinç meselesi 17 yaşında almazsa 1 yıl sonra 18 inde arab alacak o daha kötü.
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
317
Bence haberde bir tezatlık var.Herkesin de dediği gibi 17 yaşında birinin askerde olması imkansız(seferberlik ilan edilmediyse:) )Kaldı ki rütbeli askeri personel olduğuna da inanmıyorum.Hiçbir ordu mensubu polisten kaçma gibi saçma bir şey yapmaz.Sonuçta cebinde askeri kimliği var:wiinkk:Büyük ihtimalle serseri apaçinin teki.Allah yaralı polise acil şifalar versin.Her şeyden önemlisi sonuçta bir insanın serseri bir velet yüzünden hayatı kararmış durumda...Polisten kaçmakta neyin nesi:silent:Korkarım günün birinde polisin dur ihtarına uymayan birisinin arkasından ateş edilerek öldüğü haberini alacağız bu gidişle:cyclopsan
 
Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
410
17-18 yaşında ben de villaleventten A2-B almıştım... hey gidi :p

aynen bende 17-18 de aldım ben yaşa bakmam nasıl kullandıgına bakarım eger dikkatli ve kurallara uygun bir motorcu arkadaşımıza herzaman yardımcı olurum istanbul e5 trafiginde maganda çok 50 motosiklet olsada komple şeritleri kapasak motorcuların gücünü anlasalar 4 teker ve üstü sürücüler, biz kurallara uymayan 4 lastik sürücüsünü uyarmasak bişey demesek bugün bana yaptı ben kurtuldum çarpmaktan yarın başka bir motorcu arkadaşımızada yapar ve kurtulamaya bilir zaten e5 trafiginde yol vermeyenlerde oluyor kenarakaç geçeyim diye işaret ediyorum mal mal bakıyor çıkmadı bende önüne geçtim sövdüm adama biz birşey demezsek bize düzgün davranılmıyorki neyse uzatmayayım konuyu :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst