Terleme ve Rüzgardan Korunmak için Tavsiue

Katılım
5 May 2011
Mesajlar
39
Merhaba, aranıza yeni katıldım ve sizlerin bilgilendirici sohbetlerini okumak, faydalanmak çok keyif verici. Teşekkür ederim herkese.

Bir sorum olacak, yardımcı olursanız çok sevinirim. Honda psi150 scotter almak nasip oldu. Yazlık mekanda yaşıyorum, Antalya nın sıcağını bilenler bilir. Motorumla geziye çıkarken, üzerimde bir tişört bir de hafif spor mont oluyor. Yavaşda gitsem orta hızda da sürsem sürekli bir rüzgar hali mevcut. Bu giyiniş tarzı ile bile devamlı terlediğim için, rüzgar terimin üzerimde kurumasına neden oluyor. Biraz sıkıntılıyım, kalın şeyler giyemiyorum, bir takım ilaçlar sebebi ile de olması gerektiğinden fazla terliyorum. Bu gece yarısı karın boşluklarımdaki ağrı nedeni ile biraz problem yaşadım.

Öğrenmek istediğim, yazın sıcağında beni daraltmayacak, terletmeyecek, özellikle rüzgara karşı az da olsa koruyabilecek bir madde ya da tekstil ürünü varmı. Ön sperlik alsam motoruma, bana gelen rüzgarı kesermi, ya da biraz daha uygun fiyata kaçabileceğim hafif bir içlik ya da mont alsam çok terletirmi bu sıcaklarda. Tavsiye ve bilgileriniz için teşekkür ederim.:cyclopsan

Saygılar.
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
sırt çantası kullan ve çantanın içinde devamlı ince yazlık bi ceket bulundur,çanta taşımam dersende motosiklet ahtapot filesi al 5 tl ye ,ceketini giymediğin zaman fileyle arka koltuğa tutturursun:bounce:
 
Katılım
8 May 2008
Mesajlar
882
İnce file yazlık motor montundan daha sağlam,daha garantisi yok maalesef.Kışın motora binersen 1 tane kışlık mont,yazın motora binersen de 1 tane yazlık file(mesh) mont şart.
Şöylediğin duruma geçen yaz bende düştüm.Öyle bir hasta oldum ve ciğerleri üşüttüm ki bir hafta yattım ve motora binemedim.İlk işim gidip yazlık file mont almak oldu.Hem dirsek ve omuzlarda korumaları var,hem rüzgardan koruyor hemde şık gözüküyor.Olay budur.
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
160
İnce file yazlık motor montundan daha sağlam,daha garantisi yok maalesef.Kışın motora binersen 1 tane kışlık mont,yazın motora binersen de 1 tane yazlık file(mesh) mont şart.
Şöylediğin duruma geçen yaz bende düştüm.Öyle bir hasta oldum ve ciğerleri üşüttüm ki bir hafta yattım ve motora binemedim.İlk işim gidip yazlık file mont almak oldu.Hem dirsek ve omuzlarda korumaları var,hem rüzgardan koruyor hemde şık gözüküyor.Olay budur.
:cat::cat: kesinlikle başka çare yok.
 
Katılım
5 May 2011
Mesajlar
39
Yeniden bir masraf kapısı çıktı desenize, teşekkür ederim ilgi ve alakanız için. Dediğiniz gibi file mont birde aşık bir kask alacağım.

Arkadaşlar, ek olarak 10 liralık benzinle ortalama kaç km gitmesi lazım psi150 nin, orta hızlarda 70km/h gibi.
 
Katılım
25 Mar 2008
Mesajlar
433
Arkadaşım çok dikkatli ol..Ben bu yüzden hastanede çok yattım...Bugüne kadar yediğim penisilin iğnesinin haddi hesabı yok...Sonunda motor kıyafeti almıştım,alt üst bi de balaklava ,ondan sonra bir daha yakalanmadım hastalığa
 
Katılım
20 May 2017
Mesajlar
26
beyler malum İzmir sıcağı bastırdı. iş yerine motorla gidiyorum ve motor kotu ve ayakkabı yazlık olmasına rağmen inanılmaz sıcak yapıyor ve götüm terliyor :) motorun çantasıda malesef yok yanıma alayımda değiştireyim zahmetli iş. siz bu durumda ne yapıyorsunuz ?
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
beyler malum İzmir sıcağı bastırdı. iş yerine motorla gidiyorum ve motor kotu ve ayakkabı yazlık olmasına rağmen inanılmaz sıcak yapıyor ve götüm terliyor :) motorun çantasıda malesef yok yanıma alayımda değiştireyim zahmetli iş. siz bu durumda ne yapıyorsunuz ?

Yazlık fileli mont :)
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
1,152
Bende Adana'dayım. Başıma geleceği tahmin ettiğimden fileli mont almıştım. Çok rahat oluyor. Kışa doğru da bir kışlık mont alacağım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:34 ----------

beyler malum İzmir sıcağı bastırdı. iş yerine motorla gidiyorum ve motor kotu ve ayakkabı yazlık olmasına rağmen inanılmaz sıcak yapıyor ve götüm terliyor :) motorun çantasıda malesef yok yanıma alayımda değiştireyim zahmetli iş. siz bu durumda ne yapıyorsunuz ?

File şeklinde sele kılıfları vardı. Sıvıyı tutmayıp üzerinden kaydıran malzemeden. Onlar faydalı olabilir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Eyl 2016
Mesajlar
95
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fileli mont önerebilir misiniz ? Orta yollu pahalı olmayandan
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
beyler malum İzmir sıcağı bastırdı. iş yerine motorla gidiyorum ve motor kotu ve ayakkabı yazlık olmasına rağmen inanılmaz sıcak yapıyor ve götüm terliyor :) motorun çantasıda malesef yok yanıma alayımda değiştireyim zahmetli iş. siz bu durumda ne yapıyorsunuz ?

iş yerinde bi dolabın veya bi çekmecen yok mu? bi pantolon bi de tişört neyim bırak işyerinde, helada değiştirirsin.
 
Katılım
9 Ara 2015
Mesajlar
277
fileli montlar asfalt sürtünmesine dayanıklı değil diye biliyorum yanlış mı biliyorum vuruklardan korur da sürtünmeden korur mu ?
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
1,152
fileli montlar asfalt sürtünmesine dayanıklı değil diye biliyorum yanlış mı biliyorum vuruklardan korur da sürtünmeden korur mu ?

Yine sürtünmeye dayanıklı bir malzemeden yapılıyor. Ama elbette çok da sağlam değildir diye düşünüyorum ben de. Ama Adana'da bazen o bile ışıklarda durunca mahvediyor. Neyse ki teknoloji sürekli gelişiyor da gittikçe daha sağlam malzemeler bulunuyor.
 
Katılım
9 Haz 2016
Mesajlar
1,836
Eskiler bilir.

Motun ön tarafına gasta soktun mu rüzgar falan girmez.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst