- Konu Yazar
- #1
Merhaba, aranıza yeni katıldım ve sizlerin bilgilendirici sohbetlerini okumak, faydalanmak çok keyif verici. Teşekkür ederim herkese.
Bir sorum olacak, yardımcı olursanız çok sevinirim. Honda psi150 scotter almak nasip oldu. Yazlık mekanda yaşıyorum, Antalya nın sıcağını bilenler bilir. Motorumla geziye çıkarken, üzerimde bir tişört bir de hafif spor mont oluyor. Yavaşda gitsem orta hızda da sürsem sürekli bir rüzgar hali mevcut. Bu giyiniş tarzı ile bile devamlı terlediğim için, rüzgar terimin üzerimde kurumasına neden oluyor. Biraz sıkıntılıyım, kalın şeyler giyemiyorum, bir takım ilaçlar sebebi ile de olması gerektiğinden fazla terliyorum. Bu gece yarısı karın boşluklarımdaki ağrı nedeni ile biraz problem yaşadım.
Öğrenmek istediğim, yazın sıcağında beni daraltmayacak, terletmeyecek, özellikle rüzgara karşı az da olsa koruyabilecek bir madde ya da tekstil ürünü varmı. Ön sperlik alsam motoruma, bana gelen rüzgarı kesermi, ya da biraz daha uygun fiyata kaçabileceğim hafif bir içlik ya da mont alsam çok terletirmi bu sıcaklarda. Tavsiye ve bilgileriniz için teşekkür ederim.:cyclopsan
Saygılar.
Bir sorum olacak, yardımcı olursanız çok sevinirim. Honda psi150 scotter almak nasip oldu. Yazlık mekanda yaşıyorum, Antalya nın sıcağını bilenler bilir. Motorumla geziye çıkarken, üzerimde bir tişört bir de hafif spor mont oluyor. Yavaşda gitsem orta hızda da sürsem sürekli bir rüzgar hali mevcut. Bu giyiniş tarzı ile bile devamlı terlediğim için, rüzgar terimin üzerimde kurumasına neden oluyor. Biraz sıkıntılıyım, kalın şeyler giyemiyorum, bir takım ilaçlar sebebi ile de olması gerektiğinden fazla terliyorum. Bu gece yarısı karın boşluklarımdaki ağrı nedeni ile biraz problem yaşadım.
Öğrenmek istediğim, yazın sıcağında beni daraltmayacak, terletmeyecek, özellikle rüzgara karşı az da olsa koruyabilecek bir madde ya da tekstil ürünü varmı. Ön sperlik alsam motoruma, bana gelen rüzgarı kesermi, ya da biraz daha uygun fiyata kaçabileceğim hafif bir içlik ya da mont alsam çok terletirmi bu sıcaklarda. Tavsiye ve bilgileriniz için teşekkür ederim.:cyclopsan
Saygılar.