Kymco Like 125/200i kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
arka jant veya disk bir yere vurmadan yamulur mu?burda balans ayarı yapan yer de yok.3000 bakımında serviste göstereyim bi.inşallah jant veya disk eğri değildir.

motoru 2nci el aldım demişsin,ilk 400km de ilk sahibi ile ne aşklar yaşadı bilemeyiz,birde yazın havalar sıcakken frenler çok kullanılırsa diskler çok ısınıyor,diskler sıcakken yıkamaya kalkarsan yamulma olabiliyormuş o tip bişide olabilir,belkide hiç biri değil görmeden sadece tahmini konuşuyorum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:33 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:31 ----------

Farkındayım bende bi ayar çekmem lazım :)

üstüne açık renk bir kılıf diktirsene :) bu sene ben öle bişiler benimkine yapacağım
 
Katılım
4 Eki 2010
Mesajlar
16
yaz kış elimle disklerin sıcaklığına bakmadan hiç yıkamadım daha.ilk sahibini de tanıyorum o da iyi bakıyodu motora.sakınan göze çöp batar tam bana göre bi cümle.
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
bu gün motorumla 300 km lik bir gezi yaptım. boludan yola çıktım ve kdz. ereğliye gittim biraz deniz havası alıp döndüm, işte resimler...

bolu dağından bir manzara...



Uploaded with ImageShack.us

burasıda ereğli girişi, denizi gördükçe içimi huzur basıyor...



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
motor çok güzel olmuş twona ,koltuk rengi ve cam tam oturmuş,gören vespa cılar kafayı yiyordur kesin :queen: ,bende deniz olmayan şehirde yaşayamıyorum onu görmeden olmuyor
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
motor çok güzel olmuş twona ,koltuk rengi ve cam tam oturmuş,gören vespa cılar kafayı yiyordur kesin :queen: ,bende deniz olmayan şehirde yaşayamıyorum onu görmeden olmuyor

sağol dostum, en sonunda 8000k xenon ve led park ampullerinide taktım. göstergeleride passat lardaki gibi mavi ledle ışıklandırdım. yarın motoru yıkayıp detaylı resimler ekleyeceğim...:cat:
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
sağol dostum, en sonunda 8000k xenon ve led park ampullerinide taktım. göstergeleride passat lardaki gibi mavi ledle ışıklandırdım. yarın motoru yıkayıp detaylı resimler ekleyeceğim...:cat:

xenonda pek güzel olmuştur kesin,yarını sabırsızlıkla beklices :cat:
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
IMG_2528.jpg

IMG_2527.jpg

IMG_2525.jpg

IMG_2524.jpg

IMG_2522.jpg


buda bizim kymco like200i ,babam kullanıyor ama bende arada sırada biniyorum ,şehiriçinde çok kıvrak ve kullanışlı vede çok az yakıyor
 
Katılım
5 May 2011
Mesajlar
3
Merhaba,

Ben de LIKE 125 alarak aranıza katıldım. Henüz plaka işlemlerim devam ettiği için çok fazla gezme şansım olmadı. Ama yine de bir 15-20 dk alışma sürecine başladım. İlk izlenim olarak kullanımı çok rahat ve seri bir motor. Bu benim ilk motor deneyimim olduğu için başka motorlarla karşılaştırma şansım yok. Ama ilk bindiğimde bir kaç sıkıntım oldu. Servis'i ile görüştüğümde normal olduğunu söylediler. Size de sormak istedim.

- Öncelikle motor rölantide çok düzensiz çalışıyor. Rölanti devri çok düşük ve motor stop ediyor. Seyir halindeykende yavaşlayıp motor vitesi boşa attığında duruyor. Servis zamanla düzeleceğini söyledi. Ama yine de gidip bir rölanti ayarı yaptırayım diyorum.

- İkincisi de ilk kullanığımda motordan değişik kokular geldi, yanık kokusu gbi. Ama heralde her elektronik vb. aletlerde ilk kullanımda ısıdan olan kokudur diyip çok takmadım. Sanırm bir kaç kullanım sonraı koku gelmeyecektir diye düşünüyorum.

- Bu konuda gördüğüm kırmızı renkli döşeme, sırtlık ve cam çok hoşuma gitti. Bulabilirsem ben de bu şekilde yaptırabilirim diye düşündüm.

:cat:
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
160
Merhaba,

Ben de LIKE 125 alarak aranıza katıldım. Henüz plaka işlemlerim devam ettiği için çok fazla gezme şansım olmadı. Ama yine de bir 15-20 dk alışma sürecine başladım. İlk izlenim olarak kullanımı çok rahat ve seri bir motor. Bu benim ilk motor deneyimim olduğu için başka motorlarla karşılaştırma şansım yok. Ama ilk bindiğimde bir kaç sıkıntım oldu. Servis'i ile görüştüğümde normal olduğunu söylediler. Size de sormak istedim.

- Öncelikle motor rölantide çok düzensiz çalışıyor. Rölanti devri çok düşük ve motor stop ediyor. Seyir halindeykende yavaşlayıp motor vitesi boşa attığında duruyor. Servis zamanla düzeleceğini söyledi. Ama yine de gidip bir rölanti ayarı yaptırayım diyorum.

- İkincisi de ilk kullanığımda motordan değişik kokular geldi, yanık kokusu gbi. Ama heralde her elektronik vb. aletlerde ilk kullanımda ısıdan olan kokudur diyip çok takmadım. Sanırm bir kaç kullanım sonraı koku gelmeyecektir diye düşünüyorum.

- Bu konuda gördüğüm kırmızı renkli döşeme, sırtlık ve cam çok hoşuma gitti. Bulabilirsem ben de bu şekilde yaptırabilirim diye düşündüm.

:cat:
motoru kaç km kullanıdınız?
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
160
Henüz daha 10 km 'de :)
öncelikle hayırlı olsun ve kazasız bol keyıflı sürüşler diliyorum size. benım motorum şuan 3500 km de ve suan bile 1 ay calıstırmadım mı motorumu hemen çalışmıyor. çalıstığında bile kaza bastım mı stop ediyor.bellı bır sure calıstıktan sonra hafıf hafıf gaz yedırdıgımde anca kendıne gelıyor:) yanık kokuları 1000 km gectıkten sonra motorumu zorladıgımda bendede oluyordu. suan öle bır sıkıntım yok. ama bu olanlar bundan dolayı oluyor demem zor. sadce bılgı amaclı benım yasadıklarımı aktardım sıze.
 
Katılım
5 May 2011
Mesajlar
3
öncelikle hayırlı olsun ve kazasız bol keyıflı sürüşler diliyorum size. benım motorum şuan 3500 km de ve suan bile 1 ay calıstırmadım mı motorumu hemen çalışmıyor. çalıstığında bile kaza bastım mı stop ediyor.bellı bır sure calıstıktan sonra hafıf hafıf gaz yedırdıgımde anca kendıne gelıyor:) yanık kokuları 1000 km gectıkten sonra motorumu zorladıgımda bendede oluyordu. suan öle bır sıkıntım yok. ama bu olanlar bundan dolayı oluyor demem zor. sadce bılgı amaclı benım yasadıklarımı aktardım sıze.

Teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için, ben de bir süre kullandıktan sonra düzelecektir diye düşünüyorum.
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
160
koruma kıyafetlerını ve kaskını ıhmal etme lutfen. kısa mesafede olsa kaskın hep kafanda olsun.
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
Merhaba,

Ben de LIKE 125 alarak aranıza katıldım. Henüz plaka işlemlerim devam ettiği için çok fazla gezme şansım olmadı. Ama yine de bir 15-20 dk alışma sürecine başladım. İlk izlenim olarak kullanımı çok rahat ve seri bir motor. Bu benim ilk motor deneyimim olduğu için başka motorlarla karşılaştırma şansım yok. Ama ilk bindiğimde bir kaç sıkıntım oldu. Servis'i ile görüştüğümde normal olduğunu söylediler. Size de sormak istedim.

- Öncelikle motor rölantide çok düzensiz çalışıyor. Rölanti devri çok düşük ve motor stop ediyor. Seyir halindeykende yavaşlayıp motor vitesi boşa attığında duruyor. Servis zamanla düzeleceğini söyledi. Ama yine de gidip bir rölanti ayarı yaptırayım diyorum.

- İkincisi de ilk kullanığımda motordan değişik kokular geldi, yanık kokusu gbi. Ama heralde her elektronik vb. aletlerde ilk kullanımda ısıdan olan kokudur diyip çok takmadım. Sanırm bir kaç kullanım sonraı koku gelmeyecektir diye düşünüyorum.

- Bu konuda gördüğüm kırmızı renkli döşeme, sırtlık ve cam çok hoşuma gitti. Bulabilirsem ben de bu şekilde yaptırabilirim diye düşündüm.

:cat:

öncelikle hayırlı uğurlu olsun motorunuza kazasız belasız binin,

1)eğer motorunuz motor sıcak olmasına rağmen rolantide stop ediyorsa,biraz rölantisini yükselttirmenizde fayda var stop etme biter,yavaş süratlerde gaz kapalıyken boşa atabiliyor,özellikle durmaya yakın gazı kesip frenleri sıkmaya başladığınızda olur bu,bence normal.
2)değişik kokular egzosttan ve plastik aksamdan geliyor,1000km sonra onlarda kaybolacak ,korkacak bişi degil,normal.
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
sele orjinal rengi mi?

bütün renklerde, orjinal selesi siyah renk

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:15 ----------

Like200i.jpg


Türkiye'ye gelmeyen bir rengi,belki önümüzdeki sene gelir
 
Katılım
2 Nis 2011
Mesajlar
336
selam herkese,

motorun 200 lüğü 125 liğinden daha az yakıyor, aslında tam 200 cc denemez 163 cc.
bende müsait olunca detayları fotoğrafları atıcam inşallah.
bu arada 500 km bakımı mı diyim artık, yağını değiştirdik ve biraz rolanti düşürdük, sağolsun servis ücret almadı, 2500 de bir daha götürücem.
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
798
selam herkese,

motorun 200 lüğü 125 liğinden daha az yakıyor, aslında tam 200 cc denemez 163 cc.
bende müsait olunca detayları fotoğrafları atıcam inşallah.
bu arada 500 km bakımı mı diyim artık, yağını değiştirdik ve biraz rolanti düşürdük, sağolsun servis ücret almadı, 2500 de bir daha götürücem.

dostum yağ ücretidemi almadılar peki? yani tamamen ücretsiz bakımmı yaptılar?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst