Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 24 Nis 2011
- Mesajlar
- 12
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar İlk Motorumu Alıyorum Daha Önce Hiç Motor Sürmedim 15 Dk Kadar Arkadaşımın Scooterini Sürmüştüm 1 Seferinde Sadece 2 Teker Üzerinde Durmasını Biliyorum Şimdi Alıcaqım 2 Tip Motor War Ya Yarı Otomatik Yani Debriyajsız Sadece Vitesli Cup Tipi Yada Scooter 2011 Çıkışlı Mondialin Perşembe Günü Alıcam Motoru Aslında Cup Almak İstiyorum Ama Vitesli Diye Süremez Düşersem Diye Almak İstemiyorum Scooter Alırsam Sadece Gaz Verip Giderim Diye Düşünüyorum Ama Onunda Tekerler Ufak Diye Tercih Etmek İstemiyorum 2side 100 CC Cup Daha Atik Dediler Dahamı Hızlı Scootere Göre Lütfen Yardım Edin Çok Kararsızım :bounce::bounce::bounce: