videolu.. motkrosta son nokta. belkide türkiyede 1 ilk.

Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
Durum , video'dan daha güzel anlaşılmakta.:cat:

İzlediğimiz videodaki ses; birebir aynı ses midir?

Paylaşım için teşekkür..
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
1,661
vay anasını arkadaş ilk defa böyle birşey görüyorum muhteşem bir makina bu :D
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
..KADİR kardeşim alışılmadık bir paylaşım yapmışsın bu sefer.Ama merak ettiğim bişi var,bu paletli normal motor gibi zevklimidir.

gardaş normal motor kadar zevkli ve rahat yeterki kar olsun.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:32 ----------

Durum , video'dan daha güzel anlaşılmakta.:cat:

İzlediğimiz videodaki ses; birebir aynı ses midir?

Paylaşım için teşekkür..

gardaş hiç oynamadan orjinal haliyle yayınladım neyse o.:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:35 ----------

vay anasını arkadaş ilk defa böyle birşey görüyorum muhteşem bir makina bu :D

bende ilk defa gördüm gerçekten muhteşem.
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
eğlence ve heyecan konusunda kimse bu aletin eline su dökemez ama kar motoru işlev yönünden daha faydalı.mesela arama kurtarmada bu pek bir iş yapmaz ama kar motoru her daim bir sedye çekebilir ve üç tane sağlıkçı taşıyabilir.
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
eğlence ve heyecan konusunda kimse bu aletin eline su dökemez ama kar motoru işlev yönünden daha faydalı.mesela arama kurtarmada bu pek bir iş yapmaz ama kar motoru her daim bir sedye çekebilir ve üç tane sağlıkçı taşıyabilir.

haklısın biz kısmet olursa seneye bunun arkasına rafting botu takıp sekiz on kişi çekmeyi düşünüyoruz.:rendeer:
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
Abi yapmişsın yine yapacagını maşallahın var allahım esirgesin seni..

Antep den selamlar..
 
Katılım
17 Nis 2010
Mesajlar
67
Palette yapıyormu bu meret (teker olmadıgından palet dedim puahah)Güzel oyuncak ilerde görüsebiliriz...:p
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
haklısın biz kısmet olursa seneye bunun arkasına rafting botu takıp sekiz on kişi çekmeyi düşünüyoruz.:rendeer:

güzel fikirmiş bizim burdaki elemanlara söyliyeyimde uludağda da yapalım bu işi,kar motoru ve atv sıktı milleti artık.nereden aldığınız ve fiyatı sizin için ticari sır değilse öğrenebilir miyim?:)
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
Palette yapıyormu bu meret (teker olmadıgından palet dedim puahah)Güzel oyuncak ilerde görüsebiliriz...:p

evet aynen öyle tek palet yapıyor çokta zevkli oluyor. inşallah görüşürüz.:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:28 ----------

güzel fikirmiş bizim burdaki elemanlara söyliyeyimde uludağda da yapalım bu işi,kar motoru ve atv sıktı milleti artık.nereden aldığınız ve fiyatı sizin için ticari sır değilse öğrenebilir miyim?:)

kesinlikle 1 sır deyil amerikanyadan getirdik kargo ve vegi hariç 4500 dolar masraflar eklenince 6000 doları buluyor.
 
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
856
eyvallah krosscu hocam,çokta büyük para değilmiş ticari düşünülürse tabiki yoksa bireysel olarak pahallı bir zevk.:cat:
 
Katılım
20 Eki 2008
Mesajlar
68
eline emeğine sağlık ustam yine yaptın yapacağını.crosu herkese doya doya yaşattın bunca zaman..saygılar..
 
Katılım
20 Eki 2008
Mesajlar
68
kadir ustam sizde bu iştiyak olduğu müddetçe crosta son nokta olmaz hep virgül olur...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst