[İzmir - MT]

Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
Tamamdır

:cat: Tamamdır oldu bu iş.Böylesine değerli hocalarım olduktan sonra beni en kısa sürede gezilere hazırlamış olursunuz.Ancak hayırlısıyla şu plakayı bir takalım servise gidip kendime göre ince ayarlar yaptırmam gerekiyor.Gidon çok ileride ve ellerim bileklerinden geriye ters bükülüyor,gidonu geriye almamız gerekecek.Arka çanta contaları takılacak ve tüm vidalar elden geçirilecek,ön sis farlar ayarsız biri yukarı biri aşşa bakar hale geldi sanki karşıdan gelene göz kırpar gibiler :mrgreen: Ayrıca motorum vizeden ufak kusurlarla geçmiş,formu inceledim kısa ve uzun hüzme farlar sola çekiyormuş far ayarları yapılacak.Bunun dışında yolda giderken birkaç çukura girdim anacım sanki kuş tüyünden yorgan içindeymişim gibi beni yumuşacık sarsdı ve ön maşadan gram ses gelmedi süspansiyon sistemi bir harika sanki altımda eski kasa 1969 impala varmış hissi veriyor.Bu arada bilmenizi isterimki benim motorumun trafiğe çıkış belgesine baktık 2005 modelmiş yani 30 Aralık 2005 ruhsatada bu şekilde işlenecek.Ancak fabrika yağ servis kontrol kartında model kısmında 2006 yazıyor :queen:
 
Son düzenleme:
Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
19-22 mayıs 2011 2.Eğirdir motosiklet şenliği katılmayı düşünen izmir nt ailesi üyeleri en rahat ulaşım yolunuz denizli üzerinden olacğaını düşünüyoruz denizli mt ailesi olarak eğer sizde kabul ederseniz organizasyonu düzenliyip izmirden denizli üzerinden hep birlikte şenliğe gitmeyi düşünüyoruz sizleride şenliğe ulaşım şenlik sırasında ve donsunde aramızda gormekten onur duyarız

okay şen denizli mt
 
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
İzmir MT Bu İlana Yakın Olan Bir Arkadas Motoru Görebilirmi Gidip İnceleyebilirmi ?

İlan : http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...r-ve-araba-takasli-47383623/detay/?favorite=1

Alıcı gözle bakmamakla beraber o bölgedeki mağazalara alışverişe gittiğimde mağaza önünde motoru görmüştüm.Dışardan motor temiz görünüyor ancak o bölgeye yakın motorda daha tecrübeli bir arkadaşımız göz gezdirirse belki size yardımcı olabilirler.
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
O bölgede Olan Biri Bakarsa Çok Sevinirim Kafamda 2-3 Motor Var Birisi Bu İzmiri Hiç Bilmedigim İçin Gelmek İstemiyorum Sadece Motoru Görebilmek için.
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bencede DEKA haklı motoru beğenirsek nasılsa geleceksin almaya ( yoksa onuda bizmi getireceğiz ? )
 
Katılım
20 Şub 2009
Mesajlar
15
Hepimiz icin hayırlı olsun arkadaslar guzel bulusmalar ve etkinliklerin gerceklesmesi dilegiyle
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
136
Merhaba arkadaşlar herkese selamlar sevgiler epey bir aradan sonra aranıza KLV 1000 ile geri dönüyorum (cbf 150 den sonra) tabi motorun acamisi olarak yine sizlerden destek ve yardımlarınızı bekliyorum. nasip olursa bugün motorun noter işlemin halledeceğim.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Herkese merhabalar,bir müddettir bilen bilir Çin sel durumlardan buralarda değildim.Kutsal topraklara tekrar ayak bastım çok şükür.

Yeni arkadaşlar aramıza hoşgeldi:cat:



Merhaba arkadaşlar herkese selamlar sevgiler epey bir aradan sonra aranıza KLV 1000 ile geri dönüyorum (cbf 150 den sonra) tabi motorun acamisi olarak yine sizlerden destek ve yardımlarınızı bekliyorum. nasip olursa bugün motorun noter işlemin halledeceğim.

Çok sevindim,güle güle kullan kazasız belasız keyif dolu sürüşler dilerim :rendeer: Canavar gibi makine almışsın.Fotoğraflarını en kısa sürede isteriz diyeceğim ama aslınıda da göreceğiz nasılsa :)


19-22 mayıs 2011 2.Eğirdir motosiklet şenliği katılmayı düşünen izmir nt ailesi üyeleri en rahat ulaşım yolunuz denizli üzerinden olacğaını düşünüyoruz denizli mt ailesi olarak eğer sizde kabul ederseniz organizasyonu düzenliyip izmirden denizli üzerinden hep birlikte şenliğe gitmeyi düşünüyoruz sizleride şenliğe ulaşım şenlik sırasında ve donsunde aramızda gormekten onur duyarız

okay şen denizli mt

Merhaba,konu ile ilgili bir plan program olursa,karar verirsek gitme konusunda seve seve teklifinizi değerlendiririz:cat:
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
327
Merhaba arkadaşlar herkese selamlar sevgiler epey bir aradan sonra aranıza KLV 1000 ile geri dönüyorum (cbf 150 den sonra) tabi motorun acamisi olarak yine sizlerden destek ve yardımlarınızı bekliyorum. nasip olursa bugün motorun noter işlemin halledeceğim.

hayırlı olsun.kazasız belasız, keyifli sürüşler.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Yakında helikopter alıp ineceğim piste... Adına yakışanı yapmak için....:p:p
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
çok HAVALI olur gerenk :p yok. zamanında sen helikopter uçurdun hatta tepene bile indirdiler senin :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
tepesi de müsait helikopter inmesine diyecem ama kelin ilacı olsa başına sürer derler adama.

Senin bu sözüne de '' tencere dibin kara , benimki senden kara '' diye bir laf vardı.... Tam da yakıştı... :queen::queen::queen::queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst