- Katılım
- 16 Şub 2008
- Mesajlar
- 0
bu gün bende like 125 aldım. daha önce 125 cc de agility, super8 kullandığım için bu motora yabancı değilim. yakıt çok az ve çok seri bir motor. alır almaz güzel bir öncam taktırdım. şimdi sırada led park lambaları, xenon far, bej yada taba rengi hakiki deri koltuk kaplaması ve topcase için aynı renk artçı sırtlığı var. yakın zamanda resimleri eklemeyi düşünüyorum...
Hayırlı olsun :rendeer: sizin adınıza sevindim..çok estetik bir model aldınız emin olun:cat: İlgi alaka eksik olmıcaktır yollarda.. Ön camı merak ettim fiddle tarzımı yoksa biraz daha geniş bi cammı? Fiddle lardaki cam uzun yolda pek işe yaramaz ama çok kibar duruyor.
Bende Scooter düşünüyordum..Kafamda Agilty city-Like-Scerebeo mu falan derken kendimi 2011 cbr 125 almış buldum. Sagım solum TEM- E5 olduğu için 120 km hıza problemsiz çıkabilmesi İstanbul_İzmir arasını biraz daha rahat gidebilmesi vitesli kullanmayı öğrenmek enjeksiyonlu ve az yakmasını istemem su soğutmalı da olması bu tercihe sebep oldu. Ama yazlık için bi scootera da ihtiyacım var dayanamıyıp yanına bu gidişle bi Like da ben alıcam çok fetiş oluyom buna
