Kanuni Kanuni Windy S

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
:silent:

Ya arkadaşlar, cehaletimi mazur görün... Ben 1-2 resim ekleyeceğim Windy S 150 için ama daha önce hiç bir forum sitesinde bulunmadığımdan nasıl ekleyebileceğimi bulamadım...

Kısaca anlatabilecek birilerinden destek rica edebilir miyim?

TŞK ve herkese selamlar...[/QUO http://www.hizliresim.com/upload.php bu link e gir göz at var oradan pc yönlendiriyor sen resmi seç sonra boyut olarak 640a 480 olanı seç zaten mesaj panoları için diye yazıyor sora yüklenene kadar bekle forum 3 teki yazıyı kopyala sonra yapıştıracagın yeri seç onuda oraya kopyala işte bu kadar diğer yöntemler de var ama onlar karışık biraz
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
Deneme 1 :)

<a href="http://goo.gl/mc9cY"><img src="http://i1104.hizliresim.com/2011/4/13/7803.jpg"></a>

kardeş bu siteye gir , üyelik istemiyor
http://imageshack...

ondan sonra Browseyi tıkla ve bilgisayarından resmi seç. tek resim yükleyeceksen 800*600 ' seçebilirsin alttaki yerden

Daha sonra upload now yazan mavi yere tıkla ve dolmasını bekle.
Dolduktan sonra sana kodlar verecek, Onlardan Forum code yazanı kopyala ve resmi ekleyeceğin forumdaki mesaj bölümüne yapıştır.
Bu kadar , hadi kolay gelsin :)
 
Katılım
31 Mar 2011
Mesajlar
49
güzel arkadaşım hayırlı olsun yeni motorun şimdi ammmaaa heyecan vardır sende aman dikkat et küçük kazalar başına gelmez inşallah

Çok çok teşekkürler... Heyecan ne demek!... Bugün hava da harika durup durup kaçasım geliyor... Harika bir duygu...
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Çok çok teşekkürler... Heyecan ne demek!... Bugün hava da harika durup durup kaçasım geliyor... Harika bir duygu...

kaç tabi yaa bende biraz dolaştım bu gün şehirin farklı uçlarında alışveriş merkezlerini dolaştım manayla yağ falan aldım kafama göre gene 50 km yol yapmışımdır kat kat giyinmek bitti artık sadece dizlik kask havalar süper yazı özlemişim havalar ısınsa da denize kaçsak yüzmeyi de özledim yani en az moto kadar seviyorum yüzmeyi de

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:40 ----------

kaç tabi yaa bende biraz dolaştım bu gün şehirin farklı uçlarında alışveriş merkezlerini dolaştım manayla yağ falan aldım kafama göre gene 50 km yol yapmışımdır kat kat giyinmek bitti artık sadece dizlik kask havalar süper yazı özlemişim havalar ısınsa da denize kaçsak yüzmeyi de özledim yani en az moto kadar seviyorum yüzmeyi de

üye fotoğtaflarının oraya da yükle resimleri ben daha bu gün yükledim bak bakalım gözüküyor mu?:rendeer:
 
Katılım
31 Mar 2011
Mesajlar
49
Cesur arkadaşımızın dediği gibi deneyeyim dedim bakalım oluyor mu?




Uploaded with ImageShack.us

Oluyormuş :)

Umarım baymıyorumdur sizleri ya... Ama dedim ya heyecan had safhada...
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
Çok güzel motorun:)) Bende Milas -Alanya arası yaptığım gezimden bir kaç foto yükleyim :p
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
tekrar hayırlı olsun kardeş



celal abi bu ne motor mu bu şimdi at çöpe gitsin :p :queen:

O motorla Alanya'ya geldik :)))

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:59 ----------

Ve aynı şekilde diğerleri...














Kardeş aynı şekilde diğerlerinide yapabilmen için , yüklediğin resimler üzerine sağ tıkla ve aynı sekmede aç de . Ondan sonra açılan resimin URL ile başlayan forum code numarasını kopyala yapıştır. Aynı şeyleri diğerleri içinde tekrarla:))
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
O motorla Alanya'ya geldik :)))

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:59 ----------



Kardeş aynı şekilde diğerlerinide yapabilmen için , yüklediğin resimler üzerine sağ tıkla ve aynı sekmede aç de . Ondan sonra açılan resimin URL ile başlayan forum code numarasını kopyala yapıştır. Aynı şeyleri diğerleri içinde tekrarla:))

şaka diyorum abi maşallahı var motorunun kıymetini bil :D
 
Katılım
23 Ağu 2009
Mesajlar
1,821
yorumlarınız takip ediyorum bende bu yaz motoru değiştirecem aklımda kuba 150 12 d vardı arkadaş almış gidişini begenmedim işçilik adi gibi geldi mondial 150 mc var fiyatını yüksek buldum arora 200 tiger arıyorum bayilerde yok şimdide burda vindi 150 lik takip ediyorum gayet güzel görünüyor fiyatıda makul ama ne bilem balansor sistemi yok gibi titreşim olayına takıldım yok deniliyor ama bilemedim işime gelirmi acaba ne dersiniz
esnaf sattığı malı över bu forumda sordum ama kusura kalmayın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst