Değerli dostlar başıma gelenleri bir bilseniz gülmekten kırılırsınız.Ama daha öncede dediğimiz gibi herşeyde bir hayır vardır.Taa en başından yaptığımız sohbetlerde motorumu Ekim 2010 yılında aldığımı ve renginin KIRMIZI olduğunu söylemiştim.Sonra her ne olduysa oldu motor depoda dururken üzerine buzdolabı devrilmiş ve motor kullanılamaz hale gelmişti.Sonrasında mağaza başka bir şubesinde motorun sıfırını SİYAH renk olarak bulmuşlardı bende tamam demiştim.Şİmdi sıkı durun motor şu an bulunduğum mağazaya geldi ve rengi de LACİVERT :queen: ama çok güldüm.ALLAH nasip ederse motor mağazada ve yarın sabah özel olarak servis elemanı gelecek ve ince ayarları tamamlayıp tüm sinyalizasyon kablolarını çalışır hale getirecek ayrıcada motorun aküsüde sıfır aküyle değiştirilecek.İşlemler biter bitmezde hemen ruhsat plaka işlemlerine başlıyacağız.Mağazadakiler çok şanslılar ki benim gibi mülayim bir müşteriye denk geldiler.Motoru aldığımda kırmızıydı sonra siyah oldu şimdi lacivert olarak teslim aldım.Ama hakikaten rengi mükemmel bundada elbet bir HAYIR var.Yeterki ALLAH kaza bela vermesin.Üzerine oturdum kolduğu yumuşacık ön firenler mükemmel dokunur dokunmaz anında duruyor arka pedal firenide harika hadi hayırlı ve uğurlu olsun. :cat::wiinkk::cherry::queen:
Çokkkk teşekkür ediyorum.Allah razı olsun hepinizden.allahıma şükürler olsun :cat: HAYIRLI OLSUN :rendeer:
Şükür...... :rendeer::rendeer::rendeer:
Hadi hayırlısı... :rendeer:
ohh yaa nihayet. Hayırlı olsun.Kazasız belasız inşallah.
sen yeni üyeydin değilmi ? sor bakalım doğana yeni üyeler ilk geldiğinde ne yapıyormuş gelenek neymiş :queen:
ipucu; fırça,kova,deterjan,bez :wiinkk::queen:
Bir choppercı daha çıktı İzmir yollarına....Ama bu mavi....
Güzelmiş... :rendeer:
Ağzına sağlık çok teşekkür ediyorum.Dediğim gibi ben motoru aldığımda ve depoya kaldırtdığımda kırmızıydı,sonra üzerine buzdolabı düşünce kullanılmaz hale geldi motorun siyahını buldular ama birtürlü gelmek bilmedi meğersem motora gece bakmışlar siyah sanmışlar ama Lacivertmiş bende aman olsun isterse pembe olsun yeterki gelsin dedim ve Lacivert olarak geldi.Bugün tüm belgeleri ile teslim aldık tüm lambaları yapıldı ancak Maaşşallah motorda bir ses var diğer Ramzey QM250 lere hiç benzemiyor.Sanki egzostları modife edilmiş gibi gürül gürül çalışıyor çok derinden ve gürültülü sesi var ben dahil tüm mağaza çalışanları ve servis elemanı bile tamamen koptular.Servis elemanı bir gaz verdi ön tekerler havalandı anammmmm dedim ben ne almışım yaww mübarek F16 sanki ok gibi fırlıyor yuhhh dedim kendimce alışana kadar baya test şürüşü yapmam gerekecek.:cat::queen: