[İzmir - MT]

KBC

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
333
resim isteriz :cat: yoksa inanmayız :queen: HAYIRLI OLSUN KAZASIZ BELASIZ KULLAN :rendeer:

hemennn :)) Allah razı olsun , hepimiz inş kazasız belasız :)

Buyrun fotolar ..

[URL=http://img98.imageshack.us/i/img1959y.jpg/] Uploaded with ImageShack.us[/URL]
[URL=http://img62.imageshack.us/i/img1957bt.jpg/] Uploaded with ImageShack.us[/URL]



Uploaded with ImageShack.us

[URL=http://img859.imageshack.us/i/img1971.jpg/] Uploaded with ImageShack.us[/URL]

[URL=http://img88.imageshack.us/i/img1974c.jpg/] Uploaded with ImageShack.us[/URL]

[URL=http://img862.imageshack.us/i/img1970.jpg/] Uploaded with ImageShack.us[/URL]
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
güzel bir makineymiş. çantalar şehir içinde sorun çıkarır ama şehir dışı için iyi seçim :cat:
 

KBC

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
333
teşekkür ederim :) fotolar aldığım gün çektim üstündeydi eve gelince bıraktım çantasız kullanıorum.
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
KBC hayırlı uğurlu olsun,çok temiz makinaya benziyor..Kazasız belasız,keyifli sürüşler:cat:
 

KBC

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
333
KBC hayırlı uğurlu olsun,çok temiz makinaya benziyor..Kazasız belasız,keyifli sürüşler:cat:


çok teşekkür ederimm , önceki sahibi motoru hiç üzmemş gözü gibi bakmış. Hafta sonları binmiş tektük, işi gereği altında sürekli araba olduğundan motora binecek zamanı pek yokmuş. Gören sıfırmı diyo 2006 model diyorum şaşırıylar :) Maşşallah :)
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
7 nisan 2011 perşembe günü inciraltı turkuaz cafe arkasında helikopter pistinde SEMAVER yakıyoruz :cat: çay seven, bizi seven,sohbeti seven tüm DOST ve ARKADAŞLARI bekliyoruz :rendeer:

saat; 19 30 ve sonrasında dumanımızı görürsünüz :wiinkk:

not; hava durumunun elverişsiz olması durumunda KIR KAHVESİNDE sohbete devam edilecektir !!
 
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
631
Çok yakında

Değerli dostlar; ALLAH nasip ederse bu Cumartesi motorumu teslim alacağım ve Pazartesi günü sabahdan da plaka ve ruhsat işlemlerine başlıyacağım.İnşallah bir aksilik çıkmaz.Sebebine gelince bir çok arkadaşımdan duydum malümünüz Ramzey QM250 motorum 2006 üretimi ve sıfır fabrika çıkışlı almış olsamda evrak işlerinde vize de şunda bunda sorun yaşıyanlar olmuş.Umarım nasipse ben bu tür sorunları yaşamam ve bir an önce resmi işlemleri yüzümüzün akıyla bitirebiliriz.Eğer hayırlısıyla tüm bu işlemleri bitirebilirsem motorun Rodajına başlıyacağım.
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
sanıyorum hava rüzgarlı olacak :salut: bu haftada KIR KAHVESİNDE toplanalım daha önümüzde bahar ve yaz günleri çok SEMAVER dinlensin :cat:
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
327
gönül ne kahve ister ne kahvehane
gönül sohbet ister gerisi bahane.
ben orada olacağım, görüşmek üzere.
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
sen yeni üyeydin değilmi ? sor bakalım doğana yeni üyeler ilk geldiğinde ne yapıyormuş gelenek neymiş :queen:

ipucu; fırça,kova,deterjan,bez :wiinkk::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Güzel bir akşamdı... Katılan arkadaşlara teşekkürler.... :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst