Van-Gürpınar Gidiş Dönüş Kısa Kar Gezintim

VIA

Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
452
Bir yerden tanıdık bu yollar ama nereden :mrgreen:

Güzel gezi olmuş tebrikler :wiinkk:

Özalp tarafı değilki :mrgreen:
Görev yaptığın yerleri özlersen atla uçağa gel, havaalanında karşılarız seni :wiinkk:
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Özalp tarafı değilki :mrgreen:
Görev yaptığın yerleri özlersen atla uçağa gel, havaalanında karşılarız seni :wiinkk:

Özalp tarafı olmasın canım, Özalp'te çalıştık diye oraya tıkılıp kalmadık ya :queen:

Öğrencilerim arayıp duruyor zaten bakalım nasip :cat:
 
Katılım
17 Mar 2011
Mesajlar
2
çokk güzel bir gezi olmuş...ellerine ve motosikletine sağlık:):) uzaylıı...
 

VIA

Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
452
Kısa'da olsa ,sağlam gezi yapmışsın. Fotolar çok güzel..:cat:

Beğenmenize sevindim yorum için teşekkürler :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:29 ----------

Özalp tarafı olmasın canım, Özalp'te çalıştık diye oraya tıkılıp kalmadık ya :queen:

Öğrencilerim arayıp duruyor zaten bakalım nasip :cat:

Nezaman istersen bekleriz metçi misafirimiz olursun dostum. :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:32 ----------

çokk güzel bir gezi olmuş...ellerine ve motosikletine sağlık:):) uzaylıı...

Fujika hoşgeldin aramıza :rendeer: sende uzaylı yaptınya beni :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ocak 2011
Mesajlar
89
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gezi çok güzel görünüyor ama tek kişiyle değilde bi kaç kişiyle olsaymış çok eğlenceli olacakmış :))
 

VIA

Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
452
hacı iki kişi olacaktıda ismini verip rencide etmek istemediğim biri (yani ben) sattı adamı pazar günü:queen:

İntikamım gecikmeyecek dostum :queen:, üç hafta yokum 10 nisana kadar Ankara'dayım. Bu arada motorada yeni zincir dişli set ve michelin anakee lastik spariş ettik Mesut abiyle, fiziksel ruhsal kondisyonumda süper ötesi sezona ful hazırlanıyom bekle üç hafta...dönüşüm muhteşem olacak! :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:58 ----------

Yamaha ıcın, mevsim fark etmez, güzel gezi elinize saglık

Teşekkür ederim yorum için. Biraz marka fanatizmi yapalım Y A M A H A :cat:
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
ola ankaradan baya isteğim olacak senden sakın almadan gelim deme::144::
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
598
Ben sana dedim değil mi , giderken benide al diye :)))
Helal olsun abim.Görüşemiyoruz bu arada bu günlerde... :))

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:44 ----------

abi senin derin kaç santim öyle soğuk işlemiyo yaf
bu arada arkadaşlar aslında geziyi birlikte yapacaktık Via yı satmak zorunda kaldım
plan tamamen birlikte gezmekti Mesut abi krosu vermeyince bende aynen sattım adamı
gerçi sattığıma pişman değilim o soğuğu görünce :)
bu arada şifadada alabalık harika olur kardeş inşallah 3 hafta sonra her taraf yeşerecek senle oralara balık tutmaya gidecez

BENİ HİÇ ÇAĞIRMAYIN ZATEN, BİLİYORUM KAPRİSLERE GİRİYORSUNUZ AMA NE YAPALIM R1 İŞTE..:queen::queen::queen::pr::pr::mrgreen::mrgreen::bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:48 ----------

Bu arada motorada yeni zincir dişli set ve michelin anakee lastik spariş ettik mesut abiyle, fiziksel ruhsal kondisyonumda süper ötesi sezona ful hazırlanıyom bekle üç hafta...dönüşüm muhteşem olacak! :)


geldi zincir dişili setin, sıfır gibi duruyordu paket hahahahah
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
Ben sana dedim değil mi , giderken benide al diye :)))
Helal olsun abim.Görüşemiyoruz bu arada bu günlerde... :))

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:44 ----------



BENİ HİÇ ÇAĞIRMAYIN ZATEN, BİLİYORUM KAPRİSLERE GİRİYORSUNUZ AMA NE YAPALIM R1 İŞTE..:queen::queen::queen::pr::pr::mrgreen::mrgreen::bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:48 ----------



geldi zincir dişili setin, sıfır gibi duruyordu paket hahahahah

şimdi savaş abi olay bildiğin gibi değil sende var R1 bizde var bisiklet kıskanırız nazar filan ederiz yazık olur sana hele bu via varya sivaslıdır acayip nazarı değer:queen:
 

VIA

Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
452
Ben sana dedim değil mi , giderken benide al diye :)))
Helal olsun abim.Görüşemiyoruz bu arada bu günlerde... :))

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:44 ----------



BENİ HİÇ ÇAĞIRMAYIN ZATEN, BİLİYORUM KAPRİSLERE GİRİYORSUNUZ AMA NE YAPALIM R1 İŞTE..:queen::queen::queen::pr::pr::mrgreen::mrgreen::bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:48 ----------



geldi zincir dişili setin, sıfır gibi duruyordu paket hahahahah

Abi sana haber vermek aklımdan geçmedi değil; yalnız çok iyi biliyoruzki R1 gitmezdi o zeminde :cherry: oyüzden sen mahcup olmayasın diye vermedim haber :queen:

Haberim var Mesut abi aradı, önümüzdeki hafta sonu işlerim var orda iki günlüğüne gelecem Van'a parça değişimlerinide sıkıştırırız araya.

Otopsici senin siparişleride hallettim,bekle güzel bir fatura çıkaracam sana :cherry:
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Yusuf gel burda birlikte yaparız kar gezilerini hem sen güzel foto çekiyorsun :) karadenizin kışından çokta farklı değil desem :cherry:

oraların soğuğu serttir. siz en iyisi yazın bi karadeniz turu düzenleyin, sizi Kaçkarlara çıkarayım.kıskanılası fotoğraflar çekeceğimizden şüpheniz olmasın
 

VIA

Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
452
oraların soğuğu serttir. siz en iyisi yazın bi karadeniz turu düzenleyin, sizi Kaçkarlara çıkarayım.kıskanılası fotoğraflar çekeceğimizden şüpheniz olmasın

Eğer ölmez sağ kalırsam yaza; Orta ve Doğu Karadeniz'i de kapsayan 5000 km lik Toroslar'dan Kaçkarlar'a bir rotam var ve oraya geldiğimde sizinlede haberleşiriz :wiinkk:
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Eğer ölmez sağ kalırsam yaza; Orta ve Doğu Karadeniz'i de kapsayan 5000 km lik Toroslar'dan Kaçkarlar'a bir rotam var ve oraya geldiğimde sizinlede haberleşiriz :wiinkk:

gerçekleştirirseniz süper bir gezi olur. burada da planlarız bişeyler. iki şehir arası projesi güzelmiş.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Nis 2011
Mesajlar
49
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
van hakkarı o taraflara hıc gıtmedım bı kere babam gıtmıs bıze anlatırdı yaşancak yer değil orları derdı çok soguk oluyor derdı gezınız super olmus tebrikler devamını beklerız
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst