TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
kardeş,koç mantığı konusunda seninle hem fikirim ama,youtube da,rtr 150 diye bakarsan,buraya getirmeyi vaad ettikleri motorun aynısı.yani rtr 150 diye bir motor var ve yeni kasaya eski motor değil.tamam hindistanda 160 lığı-180 liği ve daha büyüğü bile var ama 150 lik te var.

valla Bora abi ben ana bayi ile çok konuştum yüz yüze,ve fuarda'da sordum en son yeni kasada motor enjeksiyonlumu diye yok dedi arkadaş eski kasanın karbüratörlü motoru var dedi.
ama tekrardan fikir değiştirip enjeksiyonlu 150 cc koyarlarsa üzerine orası ayrı nasıl olsa ne zaman geleceği malum.keşke hiç getirmeselerde direk rtr 180 İ yi getirseler.ben bile o zaman yedek motor olarak alırım belki.
hindistan'da bu 150 cc lere artık bakmıyorlar bile,youtube'de artık videolara bakarsanız hep rtr 180 videosu.
motorun sağlamlığına laf yok ama çevir çevir ver milletin önüne ben ona kızıyorum.
dikkat edersek bu 125 ve 150 cc ybr-cbf-tvs apache hep makyajlanıp öne sürülüyor baştan yaratma diye birşey yok,nereye kadar böyle devam edecek merak ediyorum.
bu arada yamahayı yeni kasa cbr dan dolayı tebrik ederim örnek alsınlar.
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
valla bora abi ben ana bayi ile çok konuştum yüz yüze,ve fuarda'da sordum en son yeni kasada motor enjeksiyonlumu diye yok dedi arkadaş eski kasanın karbüratörlü motoru var dedi.
Ama tekrardan fikir değiştirip enjeksiyonlu 150 cc koyarlarsa üzerine orası ayrı nasıl olsa ne zaman geleceği malum.keşke hiç getirmeselerde direk rtr 180 i yi getirseler.ben bile o zaman yedek motor olarak alırım belki.
Hindistan'da bu 150 cc lere artık bakmıyorlar bile,youtube'de artık videolara bakarsanız hep rtr 180 videosu.
Motorun sağlamlığına laf yok ama çevir çevir ver milletin önüne ben ona kızıyorum.
Dikkat edersek bu 125 ve 150 cc ybr-cbf-tvs apache hep makyajlanıp öne sürülüyor baştan yaratma diye birşey yok,nereye kadar böyle devam edecek merak ediyorum.
Bu arada yamahayı yeni kasa cbr dan dolayı tebrik ederim örnek alsınlar.

hondayı dicektin heralde abi :d
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşlar yeni apachenin malum lastikler iyi değilmiş alır almaz da ilk işim lastikleri değiştirmek youtube de gezerken bi apache dikkatimi çekti lastikler oldukça yakışmış ama kafamda bi soru işareti bıraktı.. ''acaba motora bi zarar verirmi yorar mı '' sanıyorum taban kalınlığı 130 olan bu lastiği türkiye de hangi markada temin edebiliriz video linkini veriyorum ....



http://www.youtube.com/watch?v=hALHH65x1sQ


ayrıca eksozda hoş değil mi ? :)


sevgili koray,tabii ki de yorar motoru.düşünsene sen 42 no ayakkabı giyiyorsun ve gidip ayağına 45 no ayakkabı giyip birde koş bakalım ne oluyor.yakıt ta fazla yakar,ayrıca dediğim gibi yorar.bir tek frenleme de işine yarar,nedeni de yere basan yerin alanı genişlediği için.

Koray kardeş öne 110 taban biraz kalın gelir bence ama arka lastik için süper olur :wiinkk:

bence de.:cat:


Sanırım bağlantı şekli selenin altından kemerlerini geçiriyorsun peki çantalar grenaja değmiyormu ? bunu çok merak ediyorum yani çanta kullanıcaz diyede grenajlar heder olmasın.

ben bu soft yan çantadan kullanıyorum.tabii ki uzun yola giderken.kuyruk grenajına direk temas ediyor.ben motorumun kuyruk grenajına,şeffaf film kaplamıştım,yeni motoruma da yapacağım.o film sayesinde hiç zarar görmüyordu. varsayalım zarar gördü,çıkar yenisini yapıştır,alt taraf yeni kalsın.
dün sattığım motorumla bir çadır kamp öncesi:

e9snyd.jpg

2aj48xi.jpg
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
Koray kardeş şu senin 130-70-18 olan lastiğin linkini atarmısın.O bi bakim fiyatı uygunsa getittirim hatta :)
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Koray kardeş şu senin 130-70-18 olan lastiğin linkini atarmısın.O bi bakim fiyatı uygunsa getittirim hatta :)



link olarak değilde motosiklet fuarında mİchelin in 2011 motosiklet lastiği katoloğunu almıştım orada buldum orta sınıf motosikletler için MICHELİN PİLOT ACTİV ÖN : 100/80*17 ARKA : 130/70*18 ve lastiğin hem yol tutuş olarak ve de ömür için çok iyi olduğunu anlatmış.. 10 gün sonra motosiklet geliyor.. isotlar gruptan İnan Bey ile sürekli görüşüyorum.. ayın 1 inde bayilere dağıtıyorlarmış. ben de motoru hemen gidip istanbuldan alacağım..izmitte oturuyorum..ilk işim de lastikleri değişmek olacak.. bundan önce de eski kasayı kullandım onunda lastikler kötüydü..
 
Katılım
15 May 2010
Mesajlar
1
dostum bu lastıgı apacheyemi takıcan olmaz bilgine :cat: benim 100 luk var yukle surtuyo iç kısımlara .

arkadaş ben motoru alır almaz lastikleri micheallin marka lastikle değiştirdim... bu işlemi yaparken lastik aldığım bayi denemek maksatlı arkaya 130 luk taktı.. ve iki l
kişi motora binerek test sürüşüne çıktık... motorun asfalta salınımı çok güzeldi ama lakin arka çamurluğun iç üst kısmı sürme yapmış olup, belki tek kişi kullanıldığı zaman sorun çıkarmıyacak olmasına rağmen... iki kişi binildiğinde sorun çıkartacağından tekrardan 100 lük taktırdım..
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
aka2006,şuan lastiklerinin marka ve ölçülerini rica etsem yazabilirmisin?
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
dostum bu lastıgı apacheyemi takıcan olmaz bilgine :cat: benim 100 luk var yukle surtuyo iç kısımlara .

arkadaş ben motoru alır almaz lastikleri micheallin marka lastikle değiştirdim... bu işlemi yaparken lastik aldığım bayi denemek maksatlı arkaya 130 luk taktı.. ve iki l
kişi motora binerek test sürüşüne çıktık... motorun asfalta salınımı çok güzeldi ama lakin arka çamurluğun iç üst kısmı sürme yapmış olup, belki tek kişi kullanıldığı zaman sorun çıkarmıyacak olmasına rağmen... iki kişi binildiğinde sorun çıkartacağından tekrardan 100 lük taktırdım..

Ozaman orj. ebatları en güzel :cat:
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Lastik ebatlarını biraz kalınlaştırmak isteyişim ( http://www.youtube.com/watch?v=hALHH65x1sQ ) buradaki video yu izleyince aklıma geldi.Bu video da da lastikleri tanıtıyor ve çaplarını söylüyor. 130 sanırım taban kalınlığı ve oldukça hoş görünüyor. Otomatik olarakta tvs apache ye olduğunu düşündüm.
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
Lastik ebatlarını biraz kalınlaştırmak isteyişim ( http://www.youtube.com/watch?v=hALHH65x1sQ ) buradaki video yu izleyince aklıma geldi.Bu video da da lastikleri tanıtıyor ve çaplarını söylüyor. 130 sanırım taban kalınlığı ve oldukça hoş görünüyor. Otomatik olarakta tvs apache ye olduğunu düşündüm.

ozaman 2 kişi binmeyeceksin arkadaşların dediğine göre tek kişide sorun yok
 
Katılım
13 Ocak 2011
Mesajlar
55
herşeyine tamam
geçenlerde birşey duydum
lastik patlayınca köpük kullanmak
bu köpük nasıl birşey
ve nasıl tatbik edilecek
bu arada apache alma durumum devam ediyor.
kararsızlık kötü oluyor. dedim kesin olarak alacağım inşaallah.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst